Oli pikkasen kuuma nahkatakki päällä ja rinkka selässäni kaupassa käyden, on pakko pitää nahkarotsi päällä että saan puhelimen ja lompakon pidettyä taskussani. Ostin rasvaa, leipää,juustoa,balkanin makkaraa,omenoita, banaaneja, soijamaitoa,enenrgiajuoman,jäätelön. Rahaa meni taas melko paljon melkein 30 euroa.
Vittu että vituttaa toi naapurikämpän kaveri kun hakkaa oveaan sekopäänä, olen sille siitä sanonut ettei paukuta sitä sekopäänä. Jotain se selitti että itsestään paukkuu, mutta voisi se pitää kiinni ovestaan ja laskea sen hiljaa kiinni. On aika sekopää kaveri jos ei saa laitettua oveaan hiljaa kiinni. Eikä perkeleen nuija usko vaikka sille siitä olen sanonut, kunhan nyt siitä vielä hermostun varmaan alkaa ovi menemään hiljaa kiinni.
Aikansa jaksan sekopäätä katsoa en vaan ymmärrä kun sanoi se jotain itse paukkuamisesta mitä tarkoitti. Eihän nyt ovi itsestään kiinni mene ja pauku, en ymmärrä miksei kaveri voi pitää ovestaan kiinni ja laskea sitä hiljaa kiinni.
Täytyy nyt katsoa jos vielä menisi tänään toisen tunnin ulos, mikä minulla on vielä ulkoilua jäljellä. Kuumahan siellä on mutta jos nyt jättäisi nahkatakin pois päältä kun en tarvitse lompakkoa enkä puhelinta mukaani.
Ernesto Ghe Guevaran ja Baader Meinhofin henki elää minussa olenhan vapaustaistelija köyhien kidutettujen ja kipeitten asioitten ajaja. Olen niin paljon ajanut heikkojen asioita, mielenterveysihmisten ja päihdeihmisten asioita. Vuosia olen erilaitoksissa auttanut ihmisiä hullujen paikoissa, holistiloissa, katkoilla, linnoissa, leireillä ollessani. Siviilissä olen aina tippunut itse kun tyhjän päälle, mutta aina tosiaan laitoksissa alkanut auttelemaan muita.
Onhan elämätehtäväni autella muita laitoksissa on vaan se vähän vaikeaa kun pitävät minua itse hullun kirjoissa. Vuosia ollut ilman lääkkeitä ja pärjännyt hyvin kun linnoissakaan ei koskaa minua myrkytetty lääkkeillä. Olisihan siitä noussut kapina taloissa että kenkä Keravaa lääkitään.
Kumma kun olen ollut ilman lääkkeitä sanovat henkilökunta että olen terve ja hyvässä kunnossa kun syön lääkkeitä vaikken ole siis edes syönyt. Ja kun syön pakosti lääkkeitä sanovatkin sekopäät Mengelet lääkärit Kapo Hoitajineen että nyt olen sairas vaikka siis syön lääkkeitä. Eikö ole se hyvät ihmiset aika ristiriitanen asia.
Eli eikö tulla siihen johtopäätökseen että miksi siis söisin lääkkeitä. Ja Miksi Lääkärit Mengelet Kapo hoitajineen niitä minulle väkisin syöttävät. Eli miettikää missä mennään tässäkin hullujen Mengeleiden Kapo hoitajineen hallitsemassa sairaanhoidossa, minuakin tervettä myrkytetään nytkin semmoisilla myrkyillä missä on vaaransa ja joudun jatkuvasti käymään kusi ja verikokeissa.
Eli miettikää näitä saastoja saatanoita hoitajia mitkä ovat melkein pahempia kun itse pääpirut Mengelet kun hoitajien raporttejen perusteella Mengelet määräävät lääkkeitään. Kyllä pitäisi jotain jo tapahtua suomenkin mielenterveys puolella. Jos on oikeasti hullu ja tarvitsee hoitoa mikä siinä, mutta niin kun minunkin kohdallani on niin kun edellä kerroin kun en syö lääkkeitä kummasti sanovatkin minua nyt terveeksi kun syön. Ja kun syön sanovatkin että olen sairas. Kyllä on niin ristiriitanen asia ei mene ihan minulle se jakeluun.
Vittu että vituttaa toi naapurikämpän kaveri kun hakkaa oveaan sekopäänä, olen sille siitä sanonut ettei paukuta sitä sekopäänä. Jotain se selitti että itsestään paukkuu, mutta voisi se pitää kiinni ovestaan ja laskea sen hiljaa kiinni. On aika sekopää kaveri jos ei saa laitettua oveaan hiljaa kiinni. Eikä perkeleen nuija usko vaikka sille siitä olen sanonut, kunhan nyt siitä vielä hermostun varmaan alkaa ovi menemään hiljaa kiinni.
Aikansa jaksan sekopäätä katsoa en vaan ymmärrä kun sanoi se jotain itse paukkuamisesta mitä tarkoitti. Eihän nyt ovi itsestään kiinni mene ja pauku, en ymmärrä miksei kaveri voi pitää ovestaan kiinni ja laskea sitä hiljaa kiinni.
Täytyy nyt katsoa jos vielä menisi tänään toisen tunnin ulos, mikä minulla on vielä ulkoilua jäljellä. Kuumahan siellä on mutta jos nyt jättäisi nahkatakin pois päältä kun en tarvitse lompakkoa enkä puhelinta mukaani.
Ernesto Ghe Guevaran ja Baader Meinhofin henki elää minussa olenhan vapaustaistelija köyhien kidutettujen ja kipeitten asioitten ajaja. Olen niin paljon ajanut heikkojen asioita, mielenterveysihmisten ja päihdeihmisten asioita. Vuosia olen erilaitoksissa auttanut ihmisiä hullujen paikoissa, holistiloissa, katkoilla, linnoissa, leireillä ollessani. Siviilissä olen aina tippunut itse kun tyhjän päälle, mutta aina tosiaan laitoksissa alkanut auttelemaan muita.
Onhan elämätehtäväni autella muita laitoksissa on vaan se vähän vaikeaa kun pitävät minua itse hullun kirjoissa. Vuosia ollut ilman lääkkeitä ja pärjännyt hyvin kun linnoissakaan ei koskaa minua myrkytetty lääkkeillä. Olisihan siitä noussut kapina taloissa että kenkä Keravaa lääkitään.
Kumma kun olen ollut ilman lääkkeitä sanovat henkilökunta että olen terve ja hyvässä kunnossa kun syön lääkkeitä vaikken ole siis edes syönyt. Ja kun syön pakosti lääkkeitä sanovatkin sekopäät Mengelet lääkärit Kapo Hoitajineen että nyt olen sairas vaikka siis syön lääkkeitä. Eikö ole se hyvät ihmiset aika ristiriitanen asia.
Eli eikö tulla siihen johtopäätökseen että miksi siis söisin lääkkeitä. Ja Miksi Lääkärit Mengelet Kapo hoitajineen niitä minulle väkisin syöttävät. Eli miettikää missä mennään tässäkin hullujen Mengeleiden Kapo hoitajineen hallitsemassa sairaanhoidossa, minuakin tervettä myrkytetään nytkin semmoisilla myrkyillä missä on vaaransa ja joudun jatkuvasti käymään kusi ja verikokeissa.
Eli miettikää näitä saastoja saatanoita hoitajia mitkä ovat melkein pahempia kun itse pääpirut Mengelet kun hoitajien raporttejen perusteella Mengelet määräävät lääkkeitään. Kyllä pitäisi jotain jo tapahtua suomenkin mielenterveys puolella. Jos on oikeasti hullu ja tarvitsee hoitoa mikä siinä, mutta niin kun minunkin kohdallani on niin kun edellä kerroin kun en syö lääkkeitä kummasti sanovatkin minua nyt terveeksi kun syön. Ja kun syön sanovatkin että olen sairas. Kyllä on niin ristiriitanen asia ei mene ihan minulle se jakeluun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti