lauantai 8. kesäkuuta 2019

Hoitajien puolustama oven paukuttelija.

Näin kun hoitajat laittoivat naapurini kämpän oveen tiiviistettä, sanoivat he minulle ettei ole kaverin vika oven pauke. Sanoin että minunko se on kun kaveri paukuttaa tahallaan oveaan kun ei laita sitä kädellään hiljaa kiinni. Kielsivät hoitajat minua sanomasta kaverille, helvetti kun kaveri on noin tyhmä tai sitten ihan tahallaan antaa ovensa paukuttaa, kun antaa se ovensa jysähtää voimalla kiinni.

Kyllä on perkelettä hoitajilta etten minä saa sanoa mulkulle oven paukuttamisesta. Tuntuu vaan kaverilta ihan tahalliselta ovensa paukuttelu. Kun sanoivat ettei kaveri muista sulkea kädellään oveaan. Paskapuhetta kyllä se huomaa itsekkin ovensa paukkeen.

Toivotaan nyt että puheeni meni perille en huomannut että oli kaveri kämpässään kun laittoivat hoitajat tiivistettä sen oveen ja sanoin suoraan että kaverin vika on pauke ja voisi laittaa se kädellä hiljaa ovensa kiinni. Kuuli kaveri sanomiseni ja hyvä niin ja toivotaan nyt että tiiviste auttaa paukkeeseen. Jos jatkuu vielä kiusaamiseni oven paukuttelulla silloin täytyy minun ottaaa järeämmät konstit käyttööni. Valitan lääkärille tai sitten käytän väkivaltaa uhkaamismuodossa, jos sekään menee perille kaverille. Jos on se tollalailla pölvästi ettei se tajua selvää puhetta.

Tutultani onkin ollut hiljaista koko päivän, pyydettiin sitä eilen syntymäpäiville Hämeenlinnaan vissiin mutta ei kaveri lähtenyt ei ollut sillä rahaa matkaan, ja oli niin lyhyellä varoitusajalla synttärit.

Olisi sille varmaan muuten ollut mukava lähteä vaihtelua arkeensa, tapaamaan tuttujaan. Kyllähän se olisi mukava tavata nuoruuden tuttujani. Mutta ovathan noi minut aika tarkkaan unohtaneet kun eivät ole yhteyksiä pitäneet vuosiin. Hautaanhan noi tuttuni tuntuu olevan menossa kaikki järjestään. Kummasti tulee läheiseksi kuolevat tuttuni vielä niinkun viimeistä voitelua hakevat.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...