lauantai 8. kesäkuuta 2019

Sali jäi väsymykseni takia, kaveriltani on hiljaista mikähän on sillä.

Herätykseni oli 3,20 liian aikasin yritin kyllä nukkua aamupäivällä kun piti salille lähteä enkä väsyneenä sinne lähde. Muttei tullut unestani mitään joten en salille lähtenyt, ei se innosta väsyneenä. No ei toi yksikerta nyt niin vakavaa ole taukoa menen taas seuraavalla kerralla ensi keskiviikkona, ja vedän todella tiukat treenit tunnin ainakin.

Oli ruoka äsken jotain makaroonihömpötystä, olisi ollut myös pullakahvit mitä en ottanut ei vaan pulla maistunut. Onhan minulla itselläni vielä evästä makkaraa, juustoa, leipää, rasvaa sekä tippa soijamaitoa.

Ihmettelen kaveriani kun on sieltäpäin niin hiljaista ei meilin meiliä ole siltä tänään tullut, ja kyllä se yleensä keskustelee. Yritin tavoitella sitä puhelimellani viestillä muttei se vastannut siihenkään. Kohta pitää kyllä soittaa kaverille ettei ole sille sattunut mitään, kun kuumakin on ja silläkin on noita sairauksia.

En niinkun millään ymmärrä miksi kaveri olisi lyönyt välit taas poikki. Joskus kyllä on lyönyt välit poikki kirjoitteluistani, mutta nyt ei mitään vääntöä ole ollut.

Nyt olen todella huolissani kun ei kaveri vastaa edes puhelimeen, ettei vaan ole mitään sairauskohtausta saanut, kun on niin kuumakin. Onhan sillä monia sairauksia mikreenit sun muut astmat. Toivotaan nyt ettei ole mitään sattunut vaan on sen hiljasuuteen ihan normaali syy.

No nyt helpotti kun tuli puhelimeeni meili kaverilta oli se ollut vaan pois koneelta kokopäivän mitä nyt oli kuulemma hevosia veikannut. Harvoin se on kokopäivää pois koneelta, mikä nyt on sitten ollut. Kai sillä on muutakin tekemistä kun koneella olo. Kävin äsken katsomassa saanko ravintolisäni olivat suurin osa hoitsuja menneet hälytykseen. Nyt odotan lääkekaapin haltijaa että saan Testomaxini ja vitaeproni. Alkaa ne käymään vähiin en enään tilaa testomaxia mutta Vitaeprota tilaan jos vaan minulle sitä lähettävät, kun en tiedä onko laskuja pystyssä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...