Oli ruokailu kello 12 oli broileripihvejä sekä perunaa ja riisiä tomaattia sekä porkkanaa. Oli taas pirun hyvä ruoka on toi broileri kevyttä ja hyvää tykkään siitä. Tuli vielä joku rahka jälkiruokana.
Oli ruuan jälkeen kello 13 yhteisökokous osastolla, oli kysymys mitä odotamme loppukesästä. Oli kokouksen jälkeen pullakahvit, nautimme ne yhdessä.
Nyt tekisi mieli lähteä vielä ulos olisi minulla vielä tunti aikaa suunnilleen, kun vaan kaupassa kävin tänään ei mennyt siinä aikaa kun vajaa tunti.
Pitääkin kysyä pumppua ykköspyörän takakumiin kun tuntuu se lyövän vanteelle ajaessa välillä, jos menisin pumppaamaan sen takakumin. Uskon että talosta pumppu löytyy, olisihan se hyvä ettei lyö se puhki kumia jos lyö vanteelle jonkun kiven kohdalla.
Olisihan uusi nelospyörä talossa käyttää sitä Hannu vissiin aina kun käy se liikenteessä, se on viimesen päälle vaihteet ja kaikki. Mutta on toi ykköspyöräkin ihan hyvä vaihteet toimii ja muutenkin pelaa se hyvin. Kunhan nyt saan vaan siihen ilmaa takakumiin, sitten on kaikki hyvin.
Nyt pumppua hakemaan jos se löytyy, palataan asiaan myöhemmin.
Oli ruuan jälkeen kello 13 yhteisökokous osastolla, oli kysymys mitä odotamme loppukesästä. Oli kokouksen jälkeen pullakahvit, nautimme ne yhdessä.
Nyt tekisi mieli lähteä vielä ulos olisi minulla vielä tunti aikaa suunnilleen, kun vaan kaupassa kävin tänään ei mennyt siinä aikaa kun vajaa tunti.
Pitääkin kysyä pumppua ykköspyörän takakumiin kun tuntuu se lyövän vanteelle ajaessa välillä, jos menisin pumppaamaan sen takakumin. Uskon että talosta pumppu löytyy, olisihan se hyvä ettei lyö se puhki kumia jos lyö vanteelle jonkun kiven kohdalla.
Olisihan uusi nelospyörä talossa käyttää sitä Hannu vissiin aina kun käy se liikenteessä, se on viimesen päälle vaihteet ja kaikki. Mutta on toi ykköspyöräkin ihan hyvä vaihteet toimii ja muutenkin pelaa se hyvin. Kunhan nyt saan vaan siihen ilmaa takakumiin, sitten on kaikki hyvin.
Nyt pumppua hakemaan jos se löytyy, palataan asiaan myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti