lauantai 8. kesäkuuta 2019

Kaverini outous kummaa käytöstä siltä.

Oli kaverini pitkään pois koneeltaan luulin jo että oli se saanut jonkun sairauskohtauksen kun ei se vastannut puhelimeenkaan. Mutta sitten tuli siltä meili että oli se tullut koneelleen vasta äsken kun oli se hevosia pelannut.

Kumma vaikka olin huolissani kaverista tuli siltä todella outo meili ettei se jaksa höpötellä kanssani ja muutenkin kun en pysy tässä päivässä eikä sitä kuulemma kiinnosta vanhat juttuni.

Olikohan sille taas arka paikka kun sen hevosilla pelaamisista puhuin, kun se aina häviää pitkällä juoksulla niissä. Muutenkin on kaveri perseaukinen ja viitsii vielä pelata hevosia ja hävitä niihin.

Kummallinen on kaveri ollut tänään outoja meilejä tullut siltä, en tiedä missä taas mennään. Sanoi se etten puhu tästä päivästä mistähän sitten puhun, kummallista on sen puheet. Onkohan pamit loppuneet kun on se noin kiukkunen, eihän nyt toki ne voi siltä loppua sehän hyppisi seinille jos pamit loppusivat siltä.

Katsotaan nyt jos se hetken päästä rauhottuisi, joku outohan sillä on tänään ollut kun ei koneellaankaan ole ollut kun illasta. Oli kaveri kun joku vieras niin outo, mikähän sitä riivaa olisikohan se hävinnyt hevosilla rahansa ja siitä kiukkunen jos iskin arkaan kohtaan kun puhuin sen pelaamisesta. Näin voi kyllä olla en muuten ymmärrä sen juttuja niin outo se oli.

Täytyy nyt antaa olla vähän aikaa meilaamatta sille katsotaan nyt jos se itse sitten ottaisi yhteyttä. Huono homma kun ei ole minulla muita sähköposti kavereita. Olisi Valkealan Nuppi pitänyt yhteyttä, mutta tuntuu sekin olevan täysin sekasin jutuissaan. Nuppi nyt tajuaa noita linnanjuttuja siksi sen kanssa olikin mukavakin keskustella, mutta löi sekin välit poikki. Kumma kun rahani loppuivat kaikki löivät välit poikki, ystävyys loppui siihen. Mitä en olisi uskonut porukoista että olivatkin vaan rahojeni perässä.

Olisinpa vaan tajunnut häipyä vaikka rakastamaani Turkkiin olisin siellä elänyt rahoineni herroiksi eläkkeet siirtänyt sinne vaikka loppuelämäni olisin ollut pois täältä saatanoitten maasta Suomesta.

On Suomi minulle ollut niin paha maa kidutettu minua niin paljon hoitopaikoissakin. Suomi ja Suomalaiset ovat kirottu kansa ja kirottu maa. Niin pahoja ihmisiä ei voi muualla olla kun vaan Suomessa. Siksi vihaan Suomalaisia niin paljon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...