maanantai 17. kesäkuuta 2019

Kotityöt keittiö siivottu töihin tulo työsalin keittiölle. Hommat hoitaen täälläkin.

Oli ruoka osastolla kello 12 sen jälkeen oli minulla pöytien pyyhintä mikä oli pieni homma, pari pöytää ja tarjoilupöydät.

Siitä lähdin työsalille noin 12,20 kun aika on panin työsalilla astianpesukoneen pyörimään pojat lähti töihin kello 13 siihen asti seurusteltiin katsottiin telkkaa juotiin kahvia. Latasin kahvipannun äsken valmiiksi kun tulee pojat töistä noin 14,15 juo ne vielä kahvit silloin.

Eipä minua työt paljon rasita astianpesua koneella ja kahvin keittoa siinä duunini on. Kun ei ole kurastakaan silloin on lattianpesua lakasua ja moppaamista.

Pitäisi saada uneni normalisoitua kun nykyään herään kun nakutettu kahden maissa yöllä siitä kirjoittelen hetken kynällä ja menen monesti vielä takasin nukkumaan ja herään taas kun nakutettu neljältä. En viitsi unilääkkeitä pyytää kun kumminkin tulee minulle melko normi tunnit unta kun menen monesti nukkumaan jo yhdeksän maissa. Ja on kausittaista nukkumiseni välillä nukuin liikaa oli sekin hoitajista sairasta mikä sitten on tervettä nukkuu liikaa vai liian vähän sairaana pitävät molempia.

Nukun välillä puolillepäivää ihan sikeästi välillä taas valvon yöllä kahdesta toki nukahdan vielä kun vaan menen nukkumaan,  ja sitten tosiaan neljältä tikkana pystyyn. Mutta kun virkeenä olen jään pystyyn muuten menisin kyllä takasin nukkumaan jos väsyttäisi minua.

On vielä vissiin kaksi kertaa pöytienpyyhintä tänään onneksi se on helppo homma, vähällä pääsee siinä hommassa. Viiden minuutin homma varmaan se on illasta on kyllä vissiin vielä roskiksien tyhjennys ja uusien pussien laitto.

Nyt on vähän väsymyksen aiheuttama höperö olo kummallinen on olotila hiukan väsyttää ja muuten on höperö olo.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...