Tulin kämpille ja menin nukkumaan ennen kolmea ja nukuin 15,30 asti suunnilleen. Hyvää teki pienikin uni tirsat tekee aina hyvää lyhyetkin. Tänään täytyykin mennä taas aikasin nukkumaan ja täytyy yrittää nukkua aamuun asti. On semmoiset hoitajat vielä hommissa että voivat puuttua valvomiseeni, jos vielä kirjoittelen kynällä. Konetta en uskalla avata etteivät pääse ottamaan konetta pois jos katsovat että on hoidollisesti huonoa valvoa koneella yöllä. Vaikka minua ei yhtään häiritse yöllinen työskentely koneella . On minulle yö otollista aikaa kirjoitella, runosuoneni niin sanotusti kukoistaa yöllä.
En kyllä ymmärrä miksi vaativat nukkumaan 23-6 välisen ajan ei kaikki ole samanlaisia ja nuku samalla lailla. Toiset tykkää yöllä valvoa vielä kun saisi työskennellä koneella. Tulisi hyviä blogin tekstejä yöllä kun tulee minulle semmoisia uniakin välillä mitkä pitää saada heti laitettua koneelle tai kynällä paperille.
Nyt onkin ruoka taas kymmenenminuutin päästä, toivotaan ettei tule riisiä en sitä voi taas syödä. Kun tuli siitä viimeksi tulppa taas nieluuni niin että jäi minulta jälkiruokakin syömättä ja piti mennä puklaamaan vessaan. Olen ennenkin huomannut riisin jäävän nieluuni niin että olen joutunut lyömään sormet kurkkuuni ja oksentamaan tulpan pois nielustani.
On vissiin vielä kaksi kertaa pöytienpyyhintä ruoka ja iltapala näin uskon on illasta vissiin vielä roskiksien tyhjennys.
Oli ruoka äsken Broileri juureskeittoa jälkiruokana oli joku kiisseli, söin ihan vähän keittoa ei ollut minun makuuni se jälkiruoka oli hyvää. Kohta menen keittiölle pyyhkimään ruokatilan pöydät. On homma minulla vielä torstaihin asti ja tänään on varmaan vielä iltapalalla pyyhintä. Kyllä olisin mielummin vapaalla kotitöistä on niissä aina kiinni monta päivää. Tuli P hoitaja huutelemaan minua pöytien pyyhintään kävin homman tekemässä on se pieni homma viidenminuutin homma. Tarjosi H potilas minulle kahvit ruuan jälkeen join puolikuppia, ei vaan maistunut enempää kun huono olo on minulla väsyttää ja muutenkin on valvomisesta höperöolo.
En kylille tänään lähtenytkään huomenna voisi taas mennä baariin limulle ja jädelle.
Mikähän on kaverilla kun ei tule siltä meilejä kypsyiköhän juttuihi taas kun panin sille rankkaa tekstiä. Puhui se kyllä että on sillä laskut perseellään elisalle ja ottaa se DNA liittymän menee kuulemma sen kone kiinni Elisalta. Kyllä se on epeli kaikki laskut lankeaa sille. Juuri oli siltä sähköt poikki kaveriltaan sai vissiin lainaksi sähkölaskuun rahat että sai se auki sähköt, Ruokaa eikä röökiä ole kaverilla kaikki perseellään.
Sanoin sille että uskoo Professori Kai Papaa ja hakeutuu valvottuun asumiseen missä hoitavat sen rahaasiat. Kehuu kaveri vielä että tottakai hän elää ylivarojensa. Ettei hän viitsi kitkutella sille jäävästä 20 eurosta päivä, että kyllä on kaverilla sairaat jutut. Minusta on kaveri ihan pakkohoito potilas. Kun on vielä syönyt pameja ja varmaan imovaaneja ja zanoreita vuosia. Kyllä ne päätä kypsyttää jos pamejakin 40 vuotta on syönyt on Pami semmoinen huume vaikka kaveri karkkeina niitä sanoo.
En kyllä ymmärrä miksi vaativat nukkumaan 23-6 välisen ajan ei kaikki ole samanlaisia ja nuku samalla lailla. Toiset tykkää yöllä valvoa vielä kun saisi työskennellä koneella. Tulisi hyviä blogin tekstejä yöllä kun tulee minulle semmoisia uniakin välillä mitkä pitää saada heti laitettua koneelle tai kynällä paperille.
Nyt onkin ruoka taas kymmenenminuutin päästä, toivotaan ettei tule riisiä en sitä voi taas syödä. Kun tuli siitä viimeksi tulppa taas nieluuni niin että jäi minulta jälkiruokakin syömättä ja piti mennä puklaamaan vessaan. Olen ennenkin huomannut riisin jäävän nieluuni niin että olen joutunut lyömään sormet kurkkuuni ja oksentamaan tulpan pois nielustani.
On vissiin vielä kaksi kertaa pöytienpyyhintä ruoka ja iltapala näin uskon on illasta vissiin vielä roskiksien tyhjennys.
Oli ruoka äsken Broileri juureskeittoa jälkiruokana oli joku kiisseli, söin ihan vähän keittoa ei ollut minun makuuni se jälkiruoka oli hyvää. Kohta menen keittiölle pyyhkimään ruokatilan pöydät. On homma minulla vielä torstaihin asti ja tänään on varmaan vielä iltapalalla pyyhintä. Kyllä olisin mielummin vapaalla kotitöistä on niissä aina kiinni monta päivää. Tuli P hoitaja huutelemaan minua pöytien pyyhintään kävin homman tekemässä on se pieni homma viidenminuutin homma. Tarjosi H potilas minulle kahvit ruuan jälkeen join puolikuppia, ei vaan maistunut enempää kun huono olo on minulla väsyttää ja muutenkin on valvomisesta höperöolo.
En kylille tänään lähtenytkään huomenna voisi taas mennä baariin limulle ja jädelle.
Mikähän on kaverilla kun ei tule siltä meilejä kypsyiköhän juttuihi taas kun panin sille rankkaa tekstiä. Puhui se kyllä että on sillä laskut perseellään elisalle ja ottaa se DNA liittymän menee kuulemma sen kone kiinni Elisalta. Kyllä se on epeli kaikki laskut lankeaa sille. Juuri oli siltä sähköt poikki kaveriltaan sai vissiin lainaksi sähkölaskuun rahat että sai se auki sähköt, Ruokaa eikä röökiä ole kaverilla kaikki perseellään.
Sanoin sille että uskoo Professori Kai Papaa ja hakeutuu valvottuun asumiseen missä hoitavat sen rahaasiat. Kehuu kaveri vielä että tottakai hän elää ylivarojensa. Ettei hän viitsi kitkutella sille jäävästä 20 eurosta päivä, että kyllä on kaverilla sairaat jutut. Minusta on kaveri ihan pakkohoito potilas. Kun on vielä syönyt pameja ja varmaan imovaaneja ja zanoreita vuosia. Kyllä ne päätä kypsyttää jos pamejakin 40 vuotta on syönyt on Pami semmoinen huume vaikka kaveri karkkeina niitä sanoo.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti