keskiviikko 5. kesäkuuta 2019

Tuli edelliseen Blogiini paljon käyntejä kun panin sen Tuusula ryhmään.

Hyvä että sain käyntejä edelliseen Blogin kirjoitukseeni kun oli se niin painavaa tekstiä väärin kohtelustani. Saan ihmiset lukemaan tekstiäni miten kidutetaan minua sairaaloissakin.  Huomenna lähdenkin aamusta kylille jos menisi syömään Sheriffiin ja lääkekonjakilleni, olisi se mielenvirkeyttä päästä vähän tuulettumaan täältä.

Onhan minulla kaksi tuntia vapaata ehtii siinä kyllä käydä ravintolassa. Panin Johannalle ja Junnulle sen tiukan blogini jos ne kantaa siihen ottaisivat. Junnu vaikka kertoisi Isälleen Heikille miten minua on kidutettu.

Nyt alan käymään nukkumaan pikkuhiljaa menen ajoissa nukkumaan tänä iltana. Että olen aamusta virkeä kylille lähtöön.

Luin tota pojalta tullutta viestiä oli se kiukkunen kirjoitteluistani mutta sopii ollakkin, kun äitinsä huora oli ja hylkäsi minut ja pojan sen ollessa pieni. Pilasi se muija niin paljon elämääni etten voi koskaan anteeksi antaa. Kyllä sillä varmaan alkaa omatunto vielä joskus alkavan kolkuttelemaan.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...