maanantai 8. heinäkuuta 2019

Hoitajien kanssa saa vääntää Kellokosken sairaalassa.Omahoitaja puhui että olisin pitkällä tuomiollani agressionhallinnassa puhunut että olisin uhannut jotain äijää aseella.

Puhuin ruokapöydässä tänään nuorelle kaverille lääkäri N,R; tä kuka minulta aikoinaan lopetti lääkkeet sanoin myös omanhoitajan nimen kun se sanoi minulle että olen vaikeahoitoinen kun antoi se toimistosta hoitoneuvottelu paperin. Mietin jo silloin että voi hoitaja kuka kuuli keskustelumme ja sanoi minulle ettei henkilökohtasuuksia saa puhua kertoa omahoitajalleni. Ärähdin sille vähän että tottakai puhun työkaverin kanssa asioista mitkä koskee meitä kaikkia.

No antakaas olla tulikin hetken päästä omahoitaja M ovelleni annoin sille täyttämäni hoitoneuvottelu paperin. Puhuimme linnatuomiostani ja pitkällä tuomiollani käymästäni aggressionhallinta kurssista. Puhui omahoitaja ovellani että olisin puhunut aikoinaan aggressiohallinnassa että olisi joku äijä lähtenyt minua seuraamaan isälleni ja olisin hakenut aseen isältäni ja uhannut äijää.

Sanoin omahoitajalle miksi tommoista olisin valehdellut ja varsinkin puhunut kun olin juuri silloin etenemässä hoidossa ja pääsemässä hoitokotiin. Selitti tämä  omahoitaja etteivät he olleet tekemässä rikosilmoitusta minusta.

Kysyin omahoitajalta onko se vähän tyhmä miksi olisin tommoisia valehdellut ja huonontanut etenimismahdollisuuttani. Sanoin ettei minulla isälläni mitään asetta ollut isällä oli haulikko mutta se piti sitä piilosssa. Olisihan todella outoa pitkän hupituomioni jälkeen että olisin keksinyt tommoista ja töpännyt etenemismahdollisuuteni todella epätodennäköistä tommoiset sanomiset. Kumma on jos keksii omahoitaja tommoista elleivät sitten halua päätäni kypsyttää kaikella tavalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...