Aamu joutui huonosti nukutun yön jälkeen heräilin pitkin yötä, toki nukkumaan menin jo kello 20 aikoihin. Siitä kello kuusi hiljasuuden jälkeen avasin tietokoneeni, kun kieltää nämä kello 23-6 välisenä aikana koneen käytön. Ottivat minulta koneen pois kuukaudeksi sen takia että olisin haukkunut hoitajia Blogissani ei kestä näiden pää kritiikkiä. No valitin koneen poistotosta Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja Potilasasiamiehelle sainkin koneeni äkkiä takasin. Oli koneeni otto ihmisoikeusrikos ja sananvapauden rajoittamista. Sanoivatkin että siksi ottivat myös koneen hoidolliseen puoleen nojaten kun yöllä kirjoittelin.
Oli aamulääkkeet kello 7,30 monivitamiini ja verenohennukseen primaspan. Siitä kello 8 oli aamukokokous ja siitä aamupalalle. Siitä menin nukkumaan noin kello 8,30 ja nukuin katkonaisesti kello 11 asti. Sain nukuttua univelkoja pois mitä yöltä jäi. Oli sen jälkeen ruoka oli hyvää nakkikastiketta, siitä menin töihin noin kello 12,30 kun ruoka oli vähän myöhässä.
Keittelin pojille kahvit ulkotöiden keittiöllä tiskasin tiskit koneella. Pojat lähti siellä töihin kello 13 siitä olin talon koneella. Keitin sitten viellä kahvit kun tulee kaverit töistä noin 14,10 nyt oli hiljaista menikö kavereilla myöhäseksi kun ei ketään kuulunut lähdin töistä kello 14,30 ja tulin osastolle. Oma hoitaja M sanoi toimistossa että on minulla hoitoneuvottelu 16,7 kello 13,45.
Sanoin sille että minut on THL vapauttanut aikoinaan pitkältä hupituomioltani sanoi omahoitaja M että olen vaikeahoitoinen ja vitut näitä saastoja saatanoita en ole mikään hoidokki ja vielä vaikeahoitoinen miettikää hyvä ihmiset näiden kanssa saavat pidettyä kiinni tollaisilla diagnoosilla. Selkin Samarian Pisaran juoppohullun Antti kokin aiheuttama hoito minulla. Kidutettavaksi löivät ekaksi Jorviin kellariin ja sieltä jatkui kidutukseni täällä kellokoskella osasto 10 ekaksi pitäessään kauheissa myrkyissä että olin täysin sekasin. Ja jatkui kiduttamiseni vielä täällö osasto 30 samoissa myrkyissä pitivät kusin pitkin käytäviä menin toisten huoneisiin yöllä.
Tiputettiin lääkettä taisi mennä deprakinea mistä ei mitään oloja tullut. No oli ryssä lääkärin V,T ja omahoitaja M,M sekä mieshoitaja M sekä opiskelijan tapaaminen. Sanoi Ryssä lääkäri V,T että verikokeet näyttävät hyvää lääkkeelle pitoisuudet olivat kuulemma hyvät. Mutta ajatelkaa mitä Ryssä V,T lääkäri sanoi että onkin henkilökunta sitä mieltä ettei ole vointini muuttunut tullesta.
Suutuin porukalle saatanoille sanoin omahoitaja M, M että etkö saa suutasi auki ja kerro ryssä lääkäri V, T miten sekasin olin alkuun teidän saastojen myrkyttäessä minua, Helvetti miettikää jos saatana sekopäitten nuijien hoitajien raporteilla mennään ja tulee lääkämuutoksia.
Määräsi minulle ryssä V,T lääkäri Lito ja risperdinol lääkityksen. Ja Lito on täysi myrkky viikon välein piti käydä kusi ja verikokeissa. Eli miettikää nyt hyvät ihmiset mitä nämä minulle tekee. Yrittävät vammauttaa elleivät sitten tappaa myrkyillään. On noissa lääkkeissä mitä ihmisiin työntävät semmoiset sivuoireet. Saatanan Mengele lääkärit Kapo saatanoiden hoitajiensa kanssa myrkyttävät ihmisiä syyttä.
Lähdimme nuoren potilaskaverin kanssa kylille menimme kahvilaan joimme energiajuomat ja söimme jäätelöt minä tietysti maksoin. Siitä menimme kaupoille ostin luomu hunajaa juustoa omenoita ja banaaneita rasva unohtui ostaa.
Oli aamulääkkeet kello 7,30 monivitamiini ja verenohennukseen primaspan. Siitä kello 8 oli aamukokokous ja siitä aamupalalle. Siitä menin nukkumaan noin kello 8,30 ja nukuin katkonaisesti kello 11 asti. Sain nukuttua univelkoja pois mitä yöltä jäi. Oli sen jälkeen ruoka oli hyvää nakkikastiketta, siitä menin töihin noin kello 12,30 kun ruoka oli vähän myöhässä.
Keittelin pojille kahvit ulkotöiden keittiöllä tiskasin tiskit koneella. Pojat lähti siellä töihin kello 13 siitä olin talon koneella. Keitin sitten viellä kahvit kun tulee kaverit töistä noin 14,10 nyt oli hiljaista menikö kavereilla myöhäseksi kun ei ketään kuulunut lähdin töistä kello 14,30 ja tulin osastolle. Oma hoitaja M sanoi toimistossa että on minulla hoitoneuvottelu 16,7 kello 13,45.
Sanoin sille että minut on THL vapauttanut aikoinaan pitkältä hupituomioltani sanoi omahoitaja M että olen vaikeahoitoinen ja vitut näitä saastoja saatanoita en ole mikään hoidokki ja vielä vaikeahoitoinen miettikää hyvä ihmiset näiden kanssa saavat pidettyä kiinni tollaisilla diagnoosilla. Selkin Samarian Pisaran juoppohullun Antti kokin aiheuttama hoito minulla. Kidutettavaksi löivät ekaksi Jorviin kellariin ja sieltä jatkui kidutukseni täällä kellokoskella osasto 10 ekaksi pitäessään kauheissa myrkyissä että olin täysin sekasin. Ja jatkui kiduttamiseni vielä täällö osasto 30 samoissa myrkyissä pitivät kusin pitkin käytäviä menin toisten huoneisiin yöllä.
Tiputettiin lääkettä taisi mennä deprakinea mistä ei mitään oloja tullut. No oli ryssä lääkärin V,T ja omahoitaja M,M sekä mieshoitaja M sekä opiskelijan tapaaminen. Sanoi Ryssä lääkäri V,T että verikokeet näyttävät hyvää lääkkeelle pitoisuudet olivat kuulemma hyvät. Mutta ajatelkaa mitä Ryssä V,T lääkäri sanoi että onkin henkilökunta sitä mieltä ettei ole vointini muuttunut tullesta.
Suutuin porukalle saatanoille sanoin omahoitaja M, M että etkö saa suutasi auki ja kerro ryssä lääkäri V, T miten sekasin olin alkuun teidän saastojen myrkyttäessä minua, Helvetti miettikää jos saatana sekopäitten nuijien hoitajien raporteilla mennään ja tulee lääkämuutoksia.
Määräsi minulle ryssä V,T lääkäri Lito ja risperdinol lääkityksen. Ja Lito on täysi myrkky viikon välein piti käydä kusi ja verikokeissa. Eli miettikää nyt hyvät ihmiset mitä nämä minulle tekee. Yrittävät vammauttaa elleivät sitten tappaa myrkyillään. On noissa lääkkeissä mitä ihmisiin työntävät semmoiset sivuoireet. Saatanan Mengele lääkärit Kapo saatanoiden hoitajiensa kanssa myrkyttävät ihmisiä syyttä.
Lähdimme nuoren potilaskaverin kanssa kylille menimme kahvilaan joimme energiajuomat ja söimme jäätelöt minä tietysti maksoin. Siitä menimme kaupoille ostin luomu hunajaa juustoa omenoita ja banaaneita rasva unohtui ostaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti