maanantai 8. heinäkuuta 2019

Yöstäni tarinaa Kellokoskensairaalasta. Kovaa tarinaa niin sanotusta hoidostani. Miksi minua kidutetaan monessa paikassa lukekaa tekstejäni.

Menin eilen illasta muistaakseni nukkumaan kello 21 aikoihin ja heräsin kello 22,15 kusihätään. Heräsin taas kello 2,25 uniin mitä en  sitten muistanut, siitä nukuin vielä hetken kello 3,10 asti jäin pystyyn. Ei vaan väsyttänyt enään minua olen monesti ihan pirteä aikasin herättyäni, mutta kun alkaa muut heräämään alkaa minuakin väsyttämään. Ihan kun tarttuisi muiden väsymys minuun aamusta.
Pötkötin sängyssä neljän maissa ja hyvä niin kun kävi yökkä ovellani kuulin sen käynnin. Hyvä että olin nukkuvinani ettei tule taas raportteihin että valvoin yöllä.

Menen aamusta aamutouhujen jälkeen taas nukkumaan jos aamupalan jälkeen kello 8,30 maissa menisin vielä nukkumaan voisi sitä nukkua taas kello 11 asti saisi siinä univelkoja nukuttua pois tai aamusen valvomisen tasapainoon.

Sekoitti vähän unensaantiani omahoitajan puheet että olisin aikoinaan agressionhallinnassa sanonut että joku äijä olisi lähtenyt minua seuraamaan isälleni ja olisin hakenut isältäni aseen ja uhannut äijää. Miksi olisin tollaista paskaa keksinyt juuri kun olin silloin etenemässä hoidossani. Suuttui omahoitaja ovellani kun sitä tyhmäksi sanoin kun tommoisia puhuu mitkä tuntuu aika oudoilta puheilta.

Isän naapuri Tane tuli kerran isäni ovelle juuri kun Isäni hoitoon sain huusi Tane että olette Hyvöset hänelle velkaa paljon kun remonttia se oli isälle tahnyt sanoin Tanelle eiköhän Raila siskoni hoida Isäni rahaasiat. En muista tarkaan sanoinko Tanelle että haenko haulikon. Sitten se lähti vipottamaan en edes tiennyt missä Isän haulikko oli.

Ei minua ole kukaan seurannut Isälleni enkä ketään ole uhannut pyssy kädessä. Ja miksi olisin puhunut mitään tämmöistä aikoinaan agressionhallinnassa kun tosiaan olin etenemässä hoidossa ja olisi voinut hoitokoti kielokoto tyssätä tommoisiin puheisiin. Kummallista on tosiaan elleivät sitten halua nykyään henkilökunta kypsyttää päätäni kiusaamalla minua taas. En todella muista tommoista puhuneeni niin kun omahoitaja sanoi pyysin mustaa valkosella puheesta ei sillä ollut, eli on vaan sen puheet minua vastaan. Tuntuu vaan niin oudolta että olisin puhunut tommoista vaikka olisi sattunutkin miksi olisin töpännyt etenemismahdollisuuteni. Siksi tosiaan kyseenalaistan omahoitaja M puheet keksiikö asioita vai onko se noin sekasin että päässään tulee tommoisia tarinoita en muuta keksi kun minä en muista kun ton Tanen jutun jos sen olen puhunut ja siitä vääntää omahoitaja tommoisen tarinan että olisi joku minua seurannut ja olisin aseen Isältä hakenut ja uhannut jotain.

Kummia tarinoita sitä saakin kuulla täällä näiltä saatanan Mengeleiltä Kapo hoitajineen. Tietäähän sen mitä nämä myrkyttäjäni ovat pahoja ihmisiä ovat kaikki niin lääkärit kun hoitajatkin. Niinkun toi lääkemuutokseni onko omahoitajan raporttien mukaan mennyt ryssä lääkäri V,T kun oli alkuun kovien sekopää lääkkeideni mitkä minut ihan sekasin pani. Jatkossa oli kevyt lääkitys minulla joku deprakine mistä ei mitään oloja tullut olin ihan oma itseni.

Mutta sanoi ryssä V, T palaverissa missä oli omahoitaja M,M mieshoitaja M sekä opiskelija. Sanoi Ryssä että oli henkilökunta sitä mieltä ettei olisi vointini muuttunut tullesta yhtään. Vittu hermostuin omalle hoitajalle, sanoin että etkö saa suutasi auki ja sano ryssä lääkärille V,T miten sekasin olin myrkyttämisestänne alkuun jo osasto 10 missä olin ihan sekasin. Ja kiduttamiseni jatkui vielä osasto 30 samanlaisissa sekopää lääkkeissä pitäen. Helvetti kymmenminuuttia ryssä lääkärin kanssa puhuin ja alkaa uusia lääkkeitä työntämään eikä muuta kun hoitajien raporttejen perusteella. Ja helvetti onko omahoitaja M asialla.

Määrättiin minulle sekopää myrkky lääke Lito ja vielä toinen rispadinon, Litosta jouduin käymään kerran viikkoon kusi ja verikokeissa eli miettikää nyt hyvät ihmiset näitä sadisteja saatanoita pirun opetuslapsia. Myrkyttävät ihmisiä syyttä mikä on sillloin ihmisen sisällä pitää kyllä olla lääkäreiden ja hoitajien todella pahoja ihmisiä. Jos joku sekopää tarvitsee lääkkeitä, minä en tarvitse en koskaan ole linnoissakaan syönnyt myrkkyjä. Miksi nykyään pitäisi syödä monet tuomiot leireilläkin ollut ykkösmies enkä todella mitään myrkkyjä tarvinnut. Miksi sadistit nykyään saavat pilata elämääni, kysynpä siltä vaan mihin on menty.

Tehkää hyvät ihmiset jotain eteeni sai jo aikoinaan muistaakseni Suomen sairaanhoita aika palautteen Euroopanihmisoikeus tuomioistuimesta pakkohoidoista ja pakkolääkityksistä. Pitääkö näistä saatanoista valittaa vielä Amnesty internationaliin jos sieltä saisin apua kiduttamiselleni mikä on jatkunut pitkään monessa hoitopaikassa sekä siviilissä. Ellei sitten kaikki juonnu homosta Hangon kunnanlääkärin pojasta mistä poliisit minua varoittivat jo aikonaan että voi olla saastan takia elämässäni tulevaisuudessa ongelmia. Tapettavat homot pilaavat ihmisten elämää nuoria poikia pilaten.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...