lauantai 13. heinäkuuta 2019

Huonosti nukutun yön jälkeen salille aamusta tunti unta, tuli taas Endorfiinien aiheuttama Eufoorinen olotila jäi väsymykset salille.

Heräsin yöllä taas pari kertaa ja aikasin aamuyöstä oli aamusta lääkkeet verenohennukseen primaspan ja monivitamiini sekä ravintolisäni Vitaepro. Kokousta ei ollut tänään oli lääkkeiden jälkeen aamupala.

Alkoi hoitaja N selittämään että suuni käy anna ruokarauha helvetti mikä saatana käveli se vaan ohi siitä ja puhuimme poikien kanssa ei puuttunut edes ruokatila vastaava hoitaja mitään keskustelustamme. Eikä ollut ruokatilassa meitä kun muutamat yhden  vanhanliiton miehen kanssa keskustelimme.

Sanoin sille hoitsulle ettei saatana puutu meidän  keskusteluumme kun se ei edes syömässä ollut eikä vastaavana kulki se vaan siitä ohi. Sanoin että varmaan sekin kuuli että kyllä näkee naamasta kun lakkaa saamasta ja kyseisestä hoitajasta sen  kyllä huomaa on se semmoinen murjottaja ei hymyä koskaan näe sen naamalla.

Yritin nukkua aamusta kun oli sali meillä ei kumminkaan uni tullut mikä outoa oli kun aina saan unen kun vaan päikkäreillle menen. Oli ruoka kello 12 kuorrutettu broileri lohkoperunoilla rahka jälkiruokana. Sen jälkeen menin päikkäreille tunniksi kun  sali oli kello 14,15.

Tein hyvän treenin hauista mutkatangolla sekä ojentajat taljalla. Tein myös muutamat vatsat telineessä jalkojen nostoja. Sitten tein levityksiä penkissä sekä pystyssä hauiksia käsipainoilla, tein lisäksi pystytaljan. Tuli hikipintaan kun melko superina tein ilman taukoja.

Tuli taas Endorfiinien aiheuttama Eufoorinen olotila eli hyvänolon hormoonit hyrrää

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...