perjantai 12. heinäkuuta 2019

Yöstäni tarinaa Kellokosken sairaalassa osasto 30.Tarinaa myrkyttäjistäni Mengele lääkäreistään ja Kapo hoitajistaan.

Menin nukkumaan ennen yhdeksää eilen illasta heräten kello 00,07 seuraavan vuorokauden puolella unia nähden mitä nyt en muista. Seuraava herätykseni oli 2,38 söin banaanin ja aloin kynällä kirjoittelemaan konettani en viitsi avata kun kerran sen pois ottivat hoitajien nimistä että olisin heitä haukkunut ja kun yöllä kirjoittelin. Sanoivat myös koneen poisoton syyksi kun yöllä kirjoittelin.

Kello 3,30 heräsin tunnin nukkuneena söin toisen banaanin ja omenan, yritin vielä pötkötellä sängylläni jos olisi uni tullut kun väsytti minua.

Menin vessaan kello 4,55 tulin sieltä niin näkyi yökkö E hoitsu olevan käytävällä moikkasi se minua. Toivotaan nyt ettei taas tule heidän raportteihinsa että olen liikkeellä. Kun omahoitaja M,M sanoi kerran että yököt ovat sanoneet että valvon yöllä. Ehdotti se Lito ja Risperidoni myrkkylääkkeiden ottamista seitsemän sijaan yhdeksältä mihin en suostunut sanoin ettei ne saatanan myrkyt toimi minulla kello seitsemänkään.

Kun tulin taloon olin niin sekasin saastojen myrkyistä etten pystynyt nukkumaan hortoilin pitkin käytäviä ja menin toisten huoneisiin kusin kerrankin jonkun oveen käytävällä. Mutta ei ollut minun syyni kun pitivät saastat Mengele lääkärit saatanoiden Kapo hoitajiensa kanssa semmoisissa myrkyissä minua.

No antakaan olla sanoi saasta ryssä naislääkäri että Levozin lääkitys ja vaipat minulle. Mihin en suostunut miettikää näitä saastoja elukoita. Ryssä Mengele mieslääkäri taisi määrätä kevyen lääkityksen millä oloni oli normaali. Oli meillä palaveri Ryssä lääkäri V,T  kanssa ja omahoitaja M,M sekä mieshoitaja M sekä opiskelijan kanssa. Sanoi Ryssä lääkäri V,T että veriarvot ovat hyvät lääkkeelle.

Sitten ryssä lääkäri V,T sanoi että on henkilökunta sitä mieltä että on vointini samanlainen kun tullessani. Silloin ärähdin omahoitajalle M,M että etkö saa suutasi auki ryssä lääkärillle je kerro miten sekasin olin teidän saastojen lääkkeistä tullessa ja nyt oli vointini hyvä. Helvetti menee Ryssä lääkäri V,T hoitajien puheiden mukaan minun lääkityksissäni kymmenenminuuttia keskusteltiin. Pitäisihän lääkemuutokset olla potilaan ja lääkärin yhtistyötä kanssakäymistä vuorovaikutusta yhteistyötä.

Määräsi ryssä Mengele V, T minulla saasta myrkkylääke Liton sekä risperdinonin Litossa on myrkytysvaara mihin nämä saastat hoitajat vaan sanoo että teemmehän me verikokeita eli miettikää nyt näitä saatanan opetuslapsia myrkyttävät ihmisiä tahallaan selittäen että tekevät verikokeita ei tarvitse verikokeita kun ei myrkkyjä syö. Minä en ole koskaan kymmenien vuosien aikana verikokeissa joutunut käymään ja tämmöisiä myrkkyjä syömään. Eli miettikää nyt hyvät ihmiset näitä pahoja ihmisiä mitä liikkuu saastojen hoitajien päässä kun tietävät minuakin myrkyttävän pahoilla lääkkeillä. Eivätkö olekkin saatanoita paholaisia pitäisi saada nämä jo pysäytettyä pahat ihmiset.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...