lauantai 13. heinäkuuta 2019

Tarinoita tällepäivälle vielä täältä Kellokosken sairaalasta mihin minut vääryydellä tuotiin, Selkin Samaria Pisaran juoppohullun Antti kokin takia.

Olen lohjan poliisin kanssa jutellut koko tämän kidutusreissuni ekaksi Jorvissa kiduttivat kolkossa kopissa ja jatkui kiduttamiseni vielä täällä Kellokoskellakin osasto 10 sekä vielä osasto 30 missä pitivät minua ihan sekavana lääkkeissä. Lukekaa edellisiä tarinoitani on siellä paljon juttua kaikesta minulle tehdystä vääryydestä.

Samaria oli täyttä kusetusta luki vuokrasopimuksessa että oli Selkin Samaria mihin menin päihteetön paikka. Mitä se ei todella ollut sanoi heti romani Kari että on talo myynnissä ja kävikin siellä katsojia. Mietin mihin taas lintsille lähden kun jo olin kusessa saman firman Samarian Porvoon yksikössä 2017 kun piti sinne päästä asumaan. Huijasi minua sossut ja kaikki oli sossussa johtaja Äyräväinen kuka valehteli minulle päin naamaa ainakin sanoi se etten ollut edellispäivänä käynyt sossussa oli siellä silloin kun kävin mukava mies joka sanoi että tule aamusta ja Samarian paikka on  selvä.
Menin koivulan pulipaikkaaan missä oli ekana yönä mukava kemin tyttö valvojana laittoi se lakanat ja antoi pyyhkeet minulle. Kerroin kuinka auttelin ja uhrasin rahani ja terveyteni auttaen Kemin huumepoika J.K. kuka alkoikin kiristämään minua uhkaamalla isolla pojalla kenet kyllä tiedän.
Sanoi J.K. että olisin sakkoa velkaa kun olin huutanut asumassaan talossa olevassa Kirpputorissa kämppäänsä huume paikaksi mitä se olikin ja minkä kyllä ihmisetkin tiesivät. J.k. tuli prisman luona toisen nistin paskan kanssa uhkaamaan että käsky tuli isolta kaverilta että olen sille 700 euroa velkaa ja että olisin vienyt huumekämpästään rahaa pöydältä ja kellon mitkä olivat 160 euroa mikä ei paikkaansa pitänyt. J.k. kaveri alkoi minua vasikaksi haukkumaan ja kehui menneensä päiväkodin ikkunasta sisään varkaisiin. Siitä menimme kaksikon kanssa pankkiin ja jouduin kiristäjille rahani antamaan. Hyppi Nappi silmilleni ja uhosi kovasti minulle, mikä lie V.I. gorilla niin kun P.L. tiputin P. kämpässäni hanskoilla. Nappi kiipesi puutaloni ikkunasta kun kissa yöllä. Mutta minä kun nukun kun tiikeri olin valmiina verhon takana odotin että kaikki kyrvät tulee sisään. Nappi hyppäsi kun kissa tappaja lattialle kysyin miksi hypit V.I. kyydistä silmilleni kun en sinua edes tunne. Ja miksi kiipeät ikkunastani heitin riskin kaverin niskasta olohuoneeseeni ja löin sille hanskat käteen ja ainoan nyrkkeilymyssyni. Kerran semmoinen välähdys kävi kun vartaloon löin kaveria oli se seinässä taju pois. Nostin kaverin nahkaselle kulmasohvalleni ja menin itse toiseen osaan viereen nukkumaan jos kuolee kaveri. No en meinannut sitä saada aamullakaan vielä hereille kun taputtelin sitä. Siitä se lähti hortoilemaan ja taisi heti häipyä Keravalta kuulin että se tapettiin Ruotsissa. R.J. oli kämpilläni ennen kuolemaansa. No R.J. tuli läheiseksi ennen kuolemaansa ihmettelin vaan miksi se leppänen minua yritti satuttaa. Ville se oli kyrpä kun kavereitani kolhi pulloveloistaan toki velat pitääkin maksaa. No R.J. ja Isäni on haudattu vierekkäin melkein. Rauha heidän sieluilleen elämä on tämmöistä. On se kumma jos ei noille saatanoille huumeperkeleillle ja heidän tukimiehilleen mitään tapahtu tommoisia kiristäjiä viellä kunnon ihmisiltä. On kuulemma tämä sama sakki vienyt kummisetäni edesmenneen Möttösen Erkin pojan Ismon rahojakin. Kuulin asiasta heti tullessani Keravalle yhden edesmenneen nimimiehen vaimolta. Kysyin Ismolta asiaa sanoi se että joku oli ollut ehkä hetken kiinni ja tonnikaupalla meni rahojaan. Luuleeko noi saatanat että saavat rankaisematta tehdä paskaa minulle ja kavereilleni. Kun tuntuu kyttiäkin olevan heidän leivissään. Saatanat nistin paskat ja heidän isot kaverit, kenen varjolla tekevät paskaa niin paljon kun ehtivät. Haksahdin paskaan porukan kanssa kun luulin heitä poliittisesta aktiiviseksi ja jotain olisimme yhteiskunnassa saaneet aikaiseksi.

Vein Piian ja poikansa syömään Turkkilaisten kavereideni paikkaan söimme terassillla pappakin katsoi että Kai poika on rakkauden kokenut. Sanoikin Piia että oli poikien touhu huumekieltä. Piiakin oli piri Piia kuulemma siihen sekin rakkaus lässähti. kamomillateelle hunajalla on se hiukan rauhottava tee ja hunaja tekee hyvää unelle käyn teeni jälkeen nukkumaan. HYVÄÄ YÖTÄ LUKIJANI JA PITÄKÄÄ JUMALA MIELESSÄNNE. HERRAN RAUHAA KANSAKUNNILLE. Muistakaa että minullakin on tunteet ja olen herkkä ihminen palaa pinnani äkkiä mutta paikkaan aina tilanteen hetken asioita mietittyäni. MUISTAKAA USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...