Oli taas vähän huonosti nukuttu yö aikasin menin kyllä nukkumaan mutta heräsin aikasin. Pitkä oli aamu hiljasuuden päättymiseen että pääsin kamomillateelle hunajalla, söin myös yhden kannursvursti leivän. Yöllä söin omenan ja banaanin sai välipalaa niistä. Oli lääkkeet kello 7,30 minulle ei myrkkyjä aamusta menekkään vaan monivitamiini ja verenohennukseen Primaspan. Siitä oli sitten aamukokous kello 8 ja siitä aamupala, puuroa ja leikkeleitä.
Sen jälkeen menin nukkumaan kello 8,30-10 noin suunnillleen näin jänniä panounia parhaasta panostani.
Tilasin parturille ajan sain omaltahoitajalta maksusitoumuksen parturiin on aika ensi tiistaina 16,7,19 samana päivänä on hoitoneuvottelu parturi on kello 9 ja hone on 13,45.
Kävin kylillä pyörällä Vietnamilaisessa kuppilassa join energiajuoman ja söin kinkkumuna sämpylän kurkulla ja tomaatilla täytti se kummasti oli iso sämpylä. Katsotaan nyt viitsinkö talon ruokaa syödäkkään kun on vatsani täysi. Voin vähän ottaa talon ruokaa jos on se hyvää, tai sitten syön vaan jälkiruuan.
Siitä menin K-kaupalle ostin omenoita banaaneita sekä irtokarkkeja pussin, tulin pyörällä talolle ja siitä osastolle. Ruoka on 20 minuutin päästä tulee kello silloin 12. Töitä ei minulla tänään ulkotöissä olekkaan kun on minulla iltapäivisin töitä ja perjantaina ei iltapäivätöitä ole. On minulla kotitöitä potilaskeittiö on se koko viikon vielä paripäivää, on se helppo homma kun on potilaat uskoneet etteivät sotke keittiöä. Kun on se ollut järkyttävässä kunnossa aina välillä on mennyt ärähdykseni perille etteivät sotke kun nyt, on pysynyt keittiö aika hyvässä kunnossa.
Tekisi mieli lähteä vielä kylille tänään kun ei enään väsytäkkään niin paljon kun aamusta hetken sain nukuttua.
Mitenhän Selkin Samaria Pisara yhdistyksen Pekka Papin juoppohullu kokki pärjää. Kun minut sai Jorviin kidutettavaksi kellariin ja mikä jatkui vielä täällä Kellokoskella osasto kympillä ekaksi pitäessään niin kovissa myrkyissä että olin ihan sekasin. Ja jatkui se vielä täällä osasto 30 ihan sekasin pitivät lääkkeissä sadistit saatanan opetuslapset. MIETTIKÄÄ IHMISET JUMALAN RANKASUA SANOI VENÄLÄINEN TALONMIES SAMARIASTA ETTÄ TULI ANTTI KOKILLE NIIN IKÄVÄ MINUA ETTÄ SYDÄMMENSÄ OLI OPEROITU .
Lukekaa myös aikasemmilta teksteiltäni miten JUMALA meinasi rankaista sairaalaa ja yhtä hoitajaa kenen nimeä en nyt tähän laita kun uhkaavat ottaa koneeni minulta jos nimiä laitan mikä on väärin. Oli maanjäristys täällä pääpaikka oli mäntsälässä kun uutisista katsoimme illalla. Tämä kyseinen hoitaja myrkytti minua vuosia sanoin pojille edelllispäivänä lääkejonossa että on tolla lonkkavikaisella ämmällä vielä paskanen loppu. No antaa olla kellokosken isotalo heilui ja tärähteli kun maanjäristys sitä runteli.
Juoksi tämä kyseinen hoitaja pitkin käytäviä lonkkavikaisilla jaloillaan minun syliini yritti turvaan. Tunsin niin pyhää vihaa ämmää myrkyttäjääni kohtaan huusin sille että Isiksen kone tuli taloa päin. Sitten huusin että kusen ja paskannan lääkäreiden ja hoitajien suuhun että elätte raunioissa pitempää. Niin paljon minua vitutti pakkolääkitykseni kun en ole kun alkoholisti ja viinapiru oli päästäni kuollut pitkällä hupituomiollani.
Tiesin että se oli JUMALAN VAROITUS KUN JUURI SANOIN EDELISPÄIVÄN LÄÄKEJONOSSA MUUTAMILLE TYYPEILLE LONKKAVIKAISESTA MUIJASTA. USKAlTAAKOHAN MUIJA NYKYÄÄN ONTUA EDES SUOJATIEN YLI. AJATELKAA JUMALAN VIHAA JA VAPISKAA IHMISET.
Sen jälkeen menin nukkumaan kello 8,30-10 noin suunnillleen näin jänniä panounia parhaasta panostani.
Tilasin parturille ajan sain omaltahoitajalta maksusitoumuksen parturiin on aika ensi tiistaina 16,7,19 samana päivänä on hoitoneuvottelu parturi on kello 9 ja hone on 13,45.
Kävin kylillä pyörällä Vietnamilaisessa kuppilassa join energiajuoman ja söin kinkkumuna sämpylän kurkulla ja tomaatilla täytti se kummasti oli iso sämpylä. Katsotaan nyt viitsinkö talon ruokaa syödäkkään kun on vatsani täysi. Voin vähän ottaa talon ruokaa jos on se hyvää, tai sitten syön vaan jälkiruuan.
Siitä menin K-kaupalle ostin omenoita banaaneita sekä irtokarkkeja pussin, tulin pyörällä talolle ja siitä osastolle. Ruoka on 20 minuutin päästä tulee kello silloin 12. Töitä ei minulla tänään ulkotöissä olekkaan kun on minulla iltapäivisin töitä ja perjantaina ei iltapäivätöitä ole. On minulla kotitöitä potilaskeittiö on se koko viikon vielä paripäivää, on se helppo homma kun on potilaat uskoneet etteivät sotke keittiöä. Kun on se ollut järkyttävässä kunnossa aina välillä on mennyt ärähdykseni perille etteivät sotke kun nyt, on pysynyt keittiö aika hyvässä kunnossa.
Tekisi mieli lähteä vielä kylille tänään kun ei enään väsytäkkään niin paljon kun aamusta hetken sain nukuttua.
Mitenhän Selkin Samaria Pisara yhdistyksen Pekka Papin juoppohullu kokki pärjää. Kun minut sai Jorviin kidutettavaksi kellariin ja mikä jatkui vielä täällä Kellokoskella osasto kympillä ekaksi pitäessään niin kovissa myrkyissä että olin ihan sekasin. Ja jatkui se vielä täällä osasto 30 ihan sekasin pitivät lääkkeissä sadistit saatanan opetuslapset. MIETTIKÄÄ IHMISET JUMALAN RANKASUA SANOI VENÄLÄINEN TALONMIES SAMARIASTA ETTÄ TULI ANTTI KOKILLE NIIN IKÄVÄ MINUA ETTÄ SYDÄMMENSÄ OLI OPEROITU .
Lukekaa myös aikasemmilta teksteiltäni miten JUMALA meinasi rankaista sairaalaa ja yhtä hoitajaa kenen nimeä en nyt tähän laita kun uhkaavat ottaa koneeni minulta jos nimiä laitan mikä on väärin. Oli maanjäristys täällä pääpaikka oli mäntsälässä kun uutisista katsoimme illalla. Tämä kyseinen hoitaja myrkytti minua vuosia sanoin pojille edelllispäivänä lääkejonossa että on tolla lonkkavikaisella ämmällä vielä paskanen loppu. No antaa olla kellokosken isotalo heilui ja tärähteli kun maanjäristys sitä runteli.
Juoksi tämä kyseinen hoitaja pitkin käytäviä lonkkavikaisilla jaloillaan minun syliini yritti turvaan. Tunsin niin pyhää vihaa ämmää myrkyttäjääni kohtaan huusin sille että Isiksen kone tuli taloa päin. Sitten huusin että kusen ja paskannan lääkäreiden ja hoitajien suuhun että elätte raunioissa pitempää. Niin paljon minua vitutti pakkolääkitykseni kun en ole kun alkoholisti ja viinapiru oli päästäni kuollut pitkällä hupituomiollani.
Tiesin että se oli JUMALAN VAROITUS KUN JUURI SANOIN EDELISPÄIVÄN LÄÄKEJONOSSA MUUTAMILLE TYYPEILLE LONKKAVIKAISESTA MUIJASTA. USKAlTAAKOHAN MUIJA NYKYÄÄN ONTUA EDES SUOJATIEN YLI. AJATELKAA JUMALAN VIHAA JA VAPISKAA IHMISET.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti