perjantai 12. heinäkuuta 2019

Tarinoita vielä tällepäivälle elämästäni.

Siinä se päivä on mennyt tuli minulle näppäintarrat ei tullut kun yksi arkki tarroja mitkä maksoivat paljon 16 euroa. Ja oli vaikea tilata tarroja semmoinen kun SC Systems mistä ennen on saanut helpolla tilattua nyt piti tilaukseen laittaa kaikenmaailman salasanaa ja muuta. Tilasin äsken semmoisesta kun Avris katsoin sen googlesta oli siellä halvempia tarroja ja helppo tilata. Kaksi tarravihkoa oli noin 15 euroa, tilaan jatkossakin tästä Avriksesta.

Sain omahoitajalta neuvoja kun laitoin tilaukseen henkilötunnuksen pilkuilla ei se sitä huolinut sanoi omahoitaja M,M että laita tunnuksesi yhteen pötköön ja heti hyväksy sen. Harmitti kun näytin tyhmyyteni hoitsuille olisihan minun pitänyt itse kokeilla erivaihtoehtoja tunnuksen laittoon. Joskus ei hyväksy kone pilkkuja tai pisteitä on niin tarkka ollut luulin taas samaa.

Oli päiväruoka muilla oli kalaa meillä kalaallergikoilla oli lihapullat porkkanaa ja kurkkua sekä muussi. Iltaruoka oli makarooni juttu lihalla en syönyt kun ihan vähän kun on ollut minulla pahoinvointia pitemmän aikaa, jälkiruoka oli hyvä joku kiisseli sen söin mielelläni.

Vartin päästä lähden potilaskeittiön siivoukseen roskiksien tyhjennykseen kello tulee 18,30 alkaa silloin siivous pieni homma on potilaskeittiö, kun ovat uskoneet porukka kun olen sanonut että lukee keittiöllä kissankokoisilla kirjaimilla että jokainen siivoaa omat jälkensä.

Olen siivoillut keittiötä monesti muulloinkin kun vaan omalla vuorollani on se ollut niin järkyssä kunnossa. Nyt se on pysynyt paremmassa kunnossa pitkään.

Tuli Samarian pääliköltä Ismolta viesti puhelimeeni että on porvoon Samaria asumispalvelu yksikkö ja tarvii sinne maksusitoumus sossulta. Pari paikkaa olisi kuulemma siellä vapaana. Kumma kun panin viestiä Ismolle että on se vastuussa minun kiduttamisestani Juoppohullun Antti kokin takia Selkin Samaria Pisaran paikassa. Kun on minulla Ismon nimi vuokrasopimuksessa että piti Selkin Samariakin olla päihteetön. Ja minulle ei ilmoitettu ettei se pitänyt paikkaansa vaan oli siellä juoppo Antti kokki Pekan pisaran päälikön kaveri ja kokki.

 Miten minua kidutettiin jorvissa kolkossa kopissa syyttä ja mikä jatkui täällä kellokoskellakin ekaksi osasto 10 ja jatkui se vielä osasto 30 semmoisissa lääkkeissä pitäen että olin ihan sekasin. Lääke tiputettiin ja olin hyvässä kunnossa mutta palaverissa omahoitaja M,M ja mieshoitaja M sekä opiskelija ja ryssä lääkäri V,T. Sanoi ryssä lääkäri että oli silloin veriarvot hyvät lääkkeellä. Mutta kuulemma henkilökunta sitä mieltä ettei olisi vointini muuttunut tullesta. Silloin hermostuin ja sanoin omallehoitajalle M,M että sanoo sille rysssälle miten sekasin olin pitkään lääkkeistä tullessa ihan sekasin kusin toisten oviin kaatuilin.

No kumma kun kymmenen minuuttia ryssä lääkärin kanssa juttelin muutti se lääkkeekseni Liton ja Risperdinonin mitkä täysin myrkkyjä on. Litossa verikoe ja kusikoe kerran viikkoon pitkään. Sanoin saastoille että on Litossa myrkytysvaara. Sanoo elukat hoitajat että otetaanhan me verikokeita jatkuvasti. Miettikää näitä saatanan myrkyttäjiä olin Selkin Samariassakin ilman lääkkeitä ja hyvässä kunnossa


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...