torstai 11. heinäkuuta 2019

Tarinatuokio yöstäni.

Menin nukkumaan aikasin eilen illasta taas kerran, heräsin kumminkin uniin jo kello 1,15 kävin vessassa. Nukuin kello 2,10 asti heräsin taas unia nähden oli melko levännyt, aloin kynällä kirjoittelemaan. Menin vielä nukkumaan nukuin hetken kello 3,10 asti melko hyvin levänneenä.

Aikanen oli taas herätykseni ajattelin viellä nukkua aamusta, ajattelin jos viiteenkin asti saisi nukuttua. Pesin omenani ja söin sen ja banaanin sai vähän siitä välipalaa. Menin pötköttelemään sänkyyn muttei uni enään tullut en tiedä miksi. Kello tuli 4,15 pötkötin sängyssä muttei uni enään tullut.

Olin puhelimella meilaamassa kaverille kuulin pienen äänen käytävältä sain puhelimen pois kädestäni ja ehdin juuri sänkyyn valot jäi päälle, kuulinkin yökön käyvän huoneessani. Hyvä että olin nukkuvinani ettei taas tule heidän raportteihinsa että minä valvon. Kun ovat puuttuneet jo vessoissa käynteihini mitkä ovat kameroista nähneet. Olihan kello kyllä yökön käydessä jo melkein viisi. Eli ihan hyvä aika herätä, on vaan täällä toi hiljasuus kello 23-6 välinen aika.

Vaikka eihän ihmiset ole samanlaisia ja nukkuvat he erilailla, toiset valvoo öisin. Minä menen jo niin aikasin monesti nukkumaan ettei unta riitä aamuun asti.

Nyt on kello jo yli kuusi potilaskeittiö on auki lähden nyt keittiölle kamomilla hunajeteelle sekä ostamalleni makkara leivälle vähän herää kun saa murua rinnanalle. Palataan asiaa myöhemmin jos jotain jännää kirjoiteltavaa keksin tällepäivälle. Hyvää huomenta lukijani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...