Menin nukkumaan eilen illasta jo noin 19,30 aikoihin kun väsytti minua ja on punttisali tänään meillä tekee silloin kunnon unet hyvää. Nukuin kello 2,20 heräsin uniin, näin Riihimäen keskusvankilasta Rio De Riksun aikaisista kavereista unta. Oli unessani kolme tuttua Riihimäen ajoilta. Oli pojat siviilissä jotain aseita näyteltiin unessani. Oli taas niin todentuntuinen uni minulla muistan vankitovereiden kasvotkin unestani. Olivat vissiin pitkätuomioisia kavereita, kun veljiä ja isiä minulle.
Nukuin vielä kello 3,30 asti, kävin vessassa kello 4,20 kampasin hiuksiani käytävän peilin edessä tuli yksi kaverikin siihen moikattiin näkyi se toimistoon päin menevän. No olin huoneessani juuri meilaamassa kaverille kun tuli yökkö huoneeseeni. Kysyi se onko kaikki hyvin kun oli se nähnyt minut käytävällä varmaan kameroista, sanoin kaiken olevan kunnossa ja menneeni jo 19,30 nukkumaan ja nyt ei enään väsytä minua. Pötkötin vielä sängyssä herätykseni 3,30 jälkeen. Toivottavasti ei yökkö ehtinyt nähdä minua kännykkä kädessä käydessään ovellani. Laitoin sen kyllä äkkiä pois kädestäni yökön tullessa huoneeseeni. On minulta koneeni käyttö vaan kielletty 23-6 välisenä aikana en tiedä koskeeko kielto myös puhelimen käyttöä eivät siitä ole puhuneet mitään.
Eipä tämä kyseinen yökkö vaikuta miltään nipottajalta, nyt on kello jo ohi hiljasuuden kello kuuden kello on 6,09 nyt lähden potilaskeittiölle kamomilla hunaja teelle ja kinkku juusto leivälle. Jos vähän heräisi kun saa murua rinnanalle.
Kummasti taas alkaa väsy painamaan silmiä aikasen herätykseni takia, kumma kun olen aikasin herättyäni virkeä mutta kun aamujoutaa ja alkaa muita heräämään alkaa minua väsyttämään ihan kun tarttuisi toisten väsymys minuun.
Vielä Riksusta ikävä on niitä aikoja kun en tiedä vanki veljistäni enkä Isistäni mitään. Suomen varmaan riskeimpiä vartijoita nelinkertanen Suomen mestari kiekossa ja kakkoseksi puntilla MM ikämiehissä tullut serkkuni poika Mikko Kyyrö City salilla nostellessamme sanoi että teitä vanhanliiton miehiä alkaa olemaan niin vähän. Ikäväähän se on kuka mitenkin on mennyt ikuseen lepoon. Via Dolorosansa on heiltä loppunut, eli Ristintie.
Nukuin vielä kello 3,30 asti, kävin vessassa kello 4,20 kampasin hiuksiani käytävän peilin edessä tuli yksi kaverikin siihen moikattiin näkyi se toimistoon päin menevän. No olin huoneessani juuri meilaamassa kaverille kun tuli yökkö huoneeseeni. Kysyi se onko kaikki hyvin kun oli se nähnyt minut käytävällä varmaan kameroista, sanoin kaiken olevan kunnossa ja menneeni jo 19,30 nukkumaan ja nyt ei enään väsytä minua. Pötkötin vielä sängyssä herätykseni 3,30 jälkeen. Toivottavasti ei yökkö ehtinyt nähdä minua kännykkä kädessä käydessään ovellani. Laitoin sen kyllä äkkiä pois kädestäni yökön tullessa huoneeseeni. On minulta koneeni käyttö vaan kielletty 23-6 välisenä aikana en tiedä koskeeko kielto myös puhelimen käyttöä eivät siitä ole puhuneet mitään.
Eipä tämä kyseinen yökkö vaikuta miltään nipottajalta, nyt on kello jo ohi hiljasuuden kello kuuden kello on 6,09 nyt lähden potilaskeittiölle kamomilla hunaja teelle ja kinkku juusto leivälle. Jos vähän heräisi kun saa murua rinnanalle.
Kummasti taas alkaa väsy painamaan silmiä aikasen herätykseni takia, kumma kun olen aikasin herättyäni virkeä mutta kun aamujoutaa ja alkaa muita heräämään alkaa minua väsyttämään ihan kun tarttuisi toisten väsymys minuun.
Vielä Riksusta ikävä on niitä aikoja kun en tiedä vanki veljistäni enkä Isistäni mitään. Suomen varmaan riskeimpiä vartijoita nelinkertanen Suomen mestari kiekossa ja kakkoseksi puntilla MM ikämiehissä tullut serkkuni poika Mikko Kyyrö City salilla nostellessamme sanoi että teitä vanhanliiton miehiä alkaa olemaan niin vähän. Ikäväähän se on kuka mitenkin on mennyt ikuseen lepoon. Via Dolorosansa on heiltä loppunut, eli Ristintie.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti