tiistai 9. heinäkuuta 2019

Tuli aamu hiljasuus loppui kello kuusi. Sain koneeni avata ja pääsin kamomillateelle hunajalla. Aamutouhut ruoka ja töihin tulo nyt täällä työsalin koneella.

Oli aamusta lääkkeet, minulla vaan monivitamiini ja verenohennukseen Primaspan sekä ravintolisäni Vitaepro ei mene mitään myrkkyjä minulle aamusta, oli lääkkeet kello 7,30 siitä aamukokous kello 8 ja aamupala sen jälkeen.

Siitä menin vielä nukkumaan, aikasen  herätykseni takia nukuin jonkun aikaa, teki unet ihan hyvää. Sain maksettua vitaeproni mikä ei eilen onnistunut kun ei hyväksynyt kone viitenumeroa ellen sitten ollut sitä väärin naputellut, nyt on maksettu tuote saan sen taas jatkossakin.

Oli ruoka päivällä mikä oli myöhässä, oli lihapullat muussi ja salaatti jälkiruokana oli joku vaahto. Siitä tulin töihin kello 12,30 aikoihin eli vähän myöhään.

Keitin kahvit ja kun pojat lähti töihin kello 13 panin tiskikoneen päälle, mikä nyt äsken juuri pysähtyikin kun piippasi se juuri äsken. Nyt menen tyhjentämään pesukoneen. Tulin talon tietokoneelle kello 13 kun pojat lähti töihin, panin vaan pesukoneen päälle.

On tässä aikaa tietokonetta naputella kun ei minua työt paljon rasita, kahvin keittoa ja astioiden pesua koneella siinä työni ulkotöiden keittiöllä.

Tyhjensinkin pesukoneen tässä välissä kahvitkin panin valmiiksi suppiloon ja vedet keittimeen. Keitän kahvit pojille vielä ennenkun pois töistä lähtevät. Panen tippumaan kahvit noin kello 14 pojat tulee niihin aikoihin töistä ja kahvin jälkeen lähdetään töistä kello 14,30.

Katson nyt jaksanko kylille lähteä, pitäisi minun kaupasta hakea rasvaa ja hedelmiä. Loppui margariinini eilen sitä pitää hakea lisää. Omenatkin meni äkkiä sekä banaanit syön niitä aika paljon. On hedelmät niin terveellisiä sanotaanhan että omena päivässä pitää lääkärin loitolla. Sopisi vaan näihin hullujenhuoneen Mengele lääkäreihinkin ja niiden myrkyttäjä hoitajiin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...