Menin nukkumaan jo noin 19,30 heräten yöllä muutaman kerran viimesen kerran 3,30 jäin jo pystyyn kun ei uni enään tullut vaikka pötköttelin sängyssä. Aamutouhut meni lääkkeet kokous ja aamupala. Menin nukkumaan hetkeksi kun oli salipäivä tänään, mentiin salille kello 10,15. Tein tänään pelkän penkin salillla. Siitä ruokailuun ja sen jälkeen töihin kello 12,20 keitin kahvit pojille ja tiskasin koneella astiat.
Töitten jälkeen menin Vietnamilaiseen missä kerroin Vietnamilaiselle naiselle tiskillä. Pikkupuodista mikä oli naapuritalossani Haakassa oli se semmoinen pieni puoti, antoi siellä Vietnamilainen mies minulla tuhanteen markkaan piikkiin kaikkea ostoksia, kerrankin varastin tai löin pokkana kaljapullon hihaani tuli Vietnamilainen miesmyyjä pihalle perässä sanoan että älä vie Kai kaljaa sanoin että hoidan kyllä kaikki.
Sanoin että olen saamassa perintöjä ajatelkaa antaa kaveri ihan vieraalle tonnin piikkiin. Olin juuri muuttanut mestaan en tuntenut Vietnamilaista ollenkaan. Sain rahaa menin puotiin löin noin tonnin kaverillle ja sanoin että avaa kassakone löin taskustani kolikot siihen ja sanoin että anna lapsillesikin.
On hoitajat alkaneet vähän oudoksi täällä osasto 30 puuttuvat sanomisiini ja vääntävät asioita, en tiedä miksi ellei sitten JUMALA OLE NIILTÄ ÄLLIÄ VIENYT. Kummallista on ollut taas kaikki joku sanoo että ääneni kuuluu toimistoon. Jos jumitan hiljaa huoneessani ei sekään ole hyvä kun joskus sanoivat täällä aikoinaan ellen puhu minua lääkitään. Ja nyt kun puhun puuttuvat siihenkin joku sanoo että puhuu liikaa mikä on sitten hyvä niille. Puhun silloin kun minulla asiaa on ja fiiliksiä puhua joskus jumitan pitkään hiljaa. Sillähän toi nuori liitto oppii meiltä vanhanliiton miehiltä kun täälläkin on lusinutta nuortakaartia. Minäkin olen oppinut kuuntelemalla vanhempia ja viisaampia.
Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan haluan nollata hoitajien aiheuttaman paineen, kun outoja ovat he olleet mitä en ymmärrä miksi ovat tommoisia olenhan vähän ääntä pitänyt kaikesta mutta aiheesta.
Töitten jälkeen menin Vietnamilaiseen missä kerroin Vietnamilaiselle naiselle tiskillä. Pikkupuodista mikä oli naapuritalossani Haakassa oli se semmoinen pieni puoti, antoi siellä Vietnamilainen mies minulla tuhanteen markkaan piikkiin kaikkea ostoksia, kerrankin varastin tai löin pokkana kaljapullon hihaani tuli Vietnamilainen miesmyyjä pihalle perässä sanoan että älä vie Kai kaljaa sanoin että hoidan kyllä kaikki.
Sanoin että olen saamassa perintöjä ajatelkaa antaa kaveri ihan vieraalle tonnin piikkiin. Olin juuri muuttanut mestaan en tuntenut Vietnamilaista ollenkaan. Sain rahaa menin puotiin löin noin tonnin kaverillle ja sanoin että avaa kassakone löin taskustani kolikot siihen ja sanoin että anna lapsillesikin.
On hoitajat alkaneet vähän oudoksi täällä osasto 30 puuttuvat sanomisiini ja vääntävät asioita, en tiedä miksi ellei sitten JUMALA OLE NIILTÄ ÄLLIÄ VIENYT. Kummallista on ollut taas kaikki joku sanoo että ääneni kuuluu toimistoon. Jos jumitan hiljaa huoneessani ei sekään ole hyvä kun joskus sanoivat täällä aikoinaan ellen puhu minua lääkitään. Ja nyt kun puhun puuttuvat siihenkin joku sanoo että puhuu liikaa mikä on sitten hyvä niille. Puhun silloin kun minulla asiaa on ja fiiliksiä puhua joskus jumitan pitkään hiljaa. Sillähän toi nuori liitto oppii meiltä vanhanliiton miehiltä kun täälläkin on lusinutta nuortakaartia. Minäkin olen oppinut kuuntelemalla vanhempia ja viisaampia.
Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan haluan nollata hoitajien aiheuttaman paineen, kun outoja ovat he olleet mitä en ymmärrä miksi ovat tommoisia olenhan vähän ääntä pitänyt kaikesta mutta aiheesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti