sunnuntai 14. heinäkuuta 2019
Pahuuttaa olen saanut kokea paljon hoitopaikoissa. Kellareihin joutunut syyttä.
Pahimpia kidutuksiani oli Nikinmäen Attendossa missä oli R. niminen kaveri kenen elämän oli vissiin hirviö Jammu Siltavuori pilannut R. tytär tehnyt itsemurhan ja jotain muuta. R. oli juonut itsensä rullaattoriin. Saunotin R. Attendossa kun se ei meinannut pystyssä pysyä. Siivoilin sen huonetta kun ressukka yritti kusta ämpäriin sängyssä, sanoin S. hoitajalle ette saa sorsaa R. apteekista haettua huusi hoitaja S. minulle ettei se mikään sairaala ole.
Kerran heräsin savun hajuun talossa ei yöpäivystystä ja kaikki melkein rullatuoleissa ja rullaattoreissa. Joku esihälytys piippasi toimistossa kaikki nukkui savua oli talossa luulin että on tulipalo. Huomasinkin että oli R. kännisssä lyönyt kalapuikot mikroon ja sen täysille selvitin senkin homman. Huusi hirviö muija 60 vuotias R. että siivoa huoneesi mikä ei R. rullaattorilla oikein onnistunut. Selitti muija että tulee hänestä Johtajan A.H. hammaslääkäri.
No polkasin Keravalle pyörälläni tapasin Blomeruksen veljekset Matin ja Roopen prisman edessä tulin iloiseksi en tiennyt Matin sairastavan syöpää silloin. Annoin Matille 50 euroa kun oli se tyttönsä kanssa menossa johonkin. Roope sanoi että ota Kaitsu huone siitä vierestä Cosmopolista, sanoin Roopelle ja Matille että poljen auttamaan Jammun pilaamaa R.
Poljin Nikinmäen Attendoon, R. pyysi minut keittämään meille kahvit. Tulikin kytät ja ambulanssi pihaaan alkoi toinen nuori kyttä ratsaamaan vaatteitani. Valehteli saasta nuori hoitaja K. että olin menossa sossua räjäyttämään, kysyin saastalta miksi se valehtelee. Siitä veivät minut Peijaksen kidutuspaikkaan alkoivat lyömään sänkyyn lepositeisiin. Niin paljon pahuutta olen saanut kokea ihmisiä autellessani, heikkoja ja kiusattuja.
Ei saanut merkkaamani saasta vartija sidettä kiinni. Toinen kyttä oli meikäläisiä sanoi se että tietää se syntymäaikanikin meinasin sanoa nuorelle mukavalle kytällä että sinulla on ase vyöllä tee jotain.
Siitä jouduin kolkkoon rundiin missä ei vessaa eikä vesipistettä ollut.
ELI MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET MITÄ HIRVEYKSIÄ SE JAMMU SILTAVUORI TEKI JA MINÄ AUTOIN R. JA JOUDUIN RAUTOIHIN.
Oli Attendo Nikinmäessä viereisessä huoneessani E. niminen kaveri haisi se hirveälle en silloin alkuun tiennyt mikä sillä oli. Huusi se ekana yönä apua huoneessaan verta ja mätää sekä paskaa lattia täynnä. Nostin kaverin pystyyn sanoikin se vaan että menee se röökille, soitin valkamahoviin missä päivystys vastasi joku ulkomaalainen puhelimeen en sen kieltä ymmärtänyt. Soitti se vielä kerran takasin sanoin vaan ettei hätää meni kaveri röökille. Ihmettelin ettei vastaa Valkamahovissa suomalainen päivystyspuhelimeen. E. perse mätäni valui siltä mätää ja paskaa perseestään, haju oli hirveä kun se tahallaan piti oveaan auki. Pyöritti se persettään kaikissa penkeissäkin minä söin omassa penkissä katsoin ettei Esko sitä saastuta tahallaan.
Tuli dementikko T. taloon kuka oli kerran käsi pytyssä huomasin sen ja nätisti yhdessä pesimme T. käden ja opastin sitä. Annoin T. niin sanomaani ranskalaista päänahkahierontaa. Kerran pelasivat hoitaja ja yksi päänsä kolhinut rullatuoli muija kuka oli juonut paikassa vaikka piti senkin olla raitis paikka mutta muijan tyttö olikin Valkamahovin yksikössä töissä. No pelasivat hoitsu, juoppo ja T. Kimble peliä huusi juoppo akka ja hoitaja T. että siirrä. Sanoin että antakaa T. miettiä siirtoja kun se ei tyhmä ole. Voittikin T. kummasti kaksi peliä peräkkäin. T. oli sanonut A. että hän rakastaa Kaitsua.
Oli talossa yksi M. kuka oli pois sieltä lähdössä sillä oli sutinaa yhden kauniin kurdistanin tytön kanssa. Tuli Kurdistanin tyttö huoneeseeni pyysi myös hierontaa kysyin siltä oliko se lähdössä Markun mukaan pois talosta niin kun Markku puhui. Sanoi nainen ettei ole se lähdössä.
Tuli taloon päänsä kolhinut nuori mies ja rullatuoliin joutunut T. kuka huumekiloista kuulemma oli lusinut. Kävi sitä kytät kuulustelemassa pari kertaa, kysyin kaverilta tietääkö se Omertan lain ei tiennyt sanoin että minä tiedän sen äidin maidosta ja se on vaikenemisen laki. Kysyin raamatusta onko se lukenut mitä JUUDAS ISKARIOT TEKI JEESUKSELLE EI KAVERI TIENNYT SITÄKÄÄN.
No alkoi T. huumemies puhumaan että tulee kahdeksan jälkeen kun hoitsut lähtee B. kavereita vetämään huumeita taloon. T. dementikko alkoi itkemään sanoin T. että älä pelkää kokeilin E. huoneessa olevan tapparan se oli terästä sanoin Tuijalle että jos tulee yksikin huume hemmo vaikka olisi mitä jengiläisiä otan Eskon tapparan. Eipähän näkynyt huumepellejä talossa.
Oli yhteisökokous psyykkasi minua kaksi hoitajaa niin että dementikko T. itki puolestani eli miettikää kärsimysnäytelmääni.
Tuli J. taloon kuka valvoi paljon työnsi hoitajat sille tupakka askin makasi se yöllä lattialla kun ei saanut happea kolme kertaa asiakas S. kanssa saimme soittaa Ambulanssin J. Toivat lanssilla sen takasin nuori hoitsu pyysi sen kerrankin astmapiipulle katsoin kun J. puhalsi melkein piippuun kaksi kertaa. Sanoin hoitsulle eikö se osaa neuvoa avaavan ja hoitavan astmapiipun käyttöä. Taas löivät J. tupakka askin käteen ja sama homma seuraavana yönä tukehtua meinasi ja taas saimme S. kanssa valvoa ja soitella amubulanssia. Toivat saatanat lanssilla sen taas takasin yritin kertoa Peijaksen lanssille tilanteen miksi roudaatte j. edestakasin kun täällä sille lyödään tupakat käteen. Kerroin että olemme S. kanssa ihan poikki valvomisesta, nauroi saasta lanssikuski minulle.
A.H. oli talossa sanoin piruuttani toimiston ovella S. oletko nukkunut yhtään S. sanoi ettei ole A.H. sanoi nokka pystyssä että hän on johtaja ja nukkunut erittäin hyvin.
Sama ja pahin kun E. mätä ja paska kävi oikein henkeeni, puhuvat sillä olevan fisteli mutta epäilin muutakin kun mätä ja paska valui pitkin persettä ja haju oli hirveä. Kumma kun hakkasi verenpaineeni yli 200 kerran yöllä luulin että menee suoni päästäni kun vihloi niin paljon. Kumma kun A.H. juuri silloin pakotti minut tekemään saatanan hammaslääkärinsä kanssa hoitotestamentin.
Soitinkin Korson terveysasemalla sanoi heti hoitsu puhelimessa että vaikutat uskon mieheltä sanoin olevani linnan uskossa pienestä pitäen. Pyysi se Korsoon mittauttamaan paineeni puhuttiin koko Attendon touhu. Sanoi Uskovainen mukava hoitaja tuntevansa Lauri Late Johanssoninkin entisen NBK johtajan. Voisi alkaa Laten kanssa tapahtumaan kun pahuus pitää hyvyydellä poistaa ja on ainoa mitä noi saastat uskoo. Niin paljon olen lääkäreiltä ja heidän hoitajiltaan pahaa saanut ottaa vastaan. Kumma kun lähti mätänevä Esko pois talosta tippui verenpaineeni normaaliksi.
Olin Syväpurossa S.S. kuka pilasi perunkirjoitukseni järjestämällä minut pois Syväpurosta suljetulle kellokoskelle.Järjesti S.S. E. Attendoon kyrpä tyyppi olivat samassa paskassa kaikki. Tein eniten hommia Syväpurossa en mennyt sinne lääkkeitä syömään pitkään ilman ollessani määräsi S.S. lääkäri minulle lääkkeet siellä S.S. oikein kyttäsi vieressä että olisin ne syönyt syljin ne kumminkin pois.
Pojat oli Syväpurossa hetken lääkärin määräämisssä lääkkeissä ja taas kadulle kamaa vetämään. Ja takasin Syväpäuroon sama kun muutamat juopot siellä hetken kuivana ja taas lomille vetämään. Perustaja Poikeljärven Maukan veli Mara sanoi suoraan ettei sieltä ole 35 vuoteen selvinnyt kun 10 tyyppiä. Kun ei Maukkakaan tuntunut uskossa olevan vaikka sen on remmistä vissiin uskonveljeni nyrkkeilijä Pertti Purtsi Purhonen kuiville vetänyt. Lypsi tuttu kaveri nuoruudesta E.K. minut syväpuroon kaksi kuukautta lypsivät minua, luin kaikki paikasta. Ja haksahdinkin paskaan S.S. tuntuikin oleva todella outo tapaus.
Pahinta oli S.S. kun oli ihana nuori nainen N. opiskelija talossa tuli N. tuomaan kukan purkissa minulle halattiin osui käteni ihanan tytön pyllylle ajattelin sainko vaimon. Sanoi N. vaan minulle että me emme Kaitsu ole täältä. En silloin osannut epäille mitään, mutta kuulinkin tytön tehneen itsemurhan. Kysyin asiaa S.S. sanoi se vaan nauraen että älä ota tosissasi sanoin sille että onpa sinulle rankka huumori. Kysyin asiaa tytöltä kuka siellä töissä oli kun se istutti luumupuun N. muistoksi. Ja oli kuulemma N. kuollut.
No oli talossa semmoinen mies kun S. kuka oli kuulemma ollut mielenterveysalalla puhui pojat että oli S. homo. No meni S. toiseen paikkaan ja oli kuollut, silloin S.S. yritti minusta ainakin vääntää ruokalassa itkua. Järjesti S.S. minut Loviisaan talonsa lääkärille Sedinille kuka minun tullesani taloon halusi nähdä kroppani kysyi se olenko lukenut Mein Kampf kirjan sanoin venäjän juutalaiselle että Jawolf Herr Öbersfyhrer meinasi iso äijä tippua perseelleen pöydän taakse kun pelästy se niin paljon. Sanoin vaan että älä nyt leikistä pelästy.
Selitti lääkäri Sedin vaan jotain ö ä y ei puhunut mitään pakkohoitopäätöksestä.
M1 M3. Eli kusetti minua S.S. kanssa kumpikin. S.S. paljasti että oli hänen veljensä ollut jossain sammakkoasennossa vissiin. Tämä on paha mutta ajatelkaa miten JUMALA TIETÄNI JOHDATTAA AJATTELIN VAAN ETTÄ ON NIIN TYHMÄ IHMINEN. MUTTA KUN OLIN HIIDENPELLOSSA KÄVELIN PARKKIPAIKALLA MIETTIEN JUURI SYVÄPUROA JA S.S. OLI EDESSÄNI ISO SAMMAKKO, SAMMAKKO ASENNOSSA JALAT LEVÄLLÄÄN JA KURKKU AUKI. MIETIN ETTÄ TAIVAASTAKO SAMMAKKO SIIHEN TIPAHTI. SILLOIN TEIN S.S. JA TOUHUISTAAN OMAT JOHTOPÄÄTÖKSENI. Tekevät varmaan hyvääkin työtä mutta minä menetin kiinteistöt kun en päässyt puoliani pitämään perunkirjoituksiin. Olisin maksanut siskoni ja serkkuni ulos kiinteistöistä ja saanut oman asunnon vaikka mökistämme. Kaikki meni rahoiksi ja minä olin asunnoton. Kyllä siis niin rankasti minua vitutti kaikki paska mitä sain ottaa vastaan hoitohenkilökunnalta.
Tosta Jammu asiasta vielä Keravalla pyöriessäni näin yhden kaverin kenet luulin ihan rapajuopoksi joi se pullon että pääsi putkaan. Olimme A. ja I. kanssa Cosmopolin hotellissa lähdimme hakemaan ruokaa myöhään istuikin J. rappusilla hotellin edessä. Vein kaverin syömään, piti P. tulla hotelliin huoneeseeni ostimme sen kanssa kalasalaatin. Näin J. seuraavana päivänä ja pyysin syömään huoneessani jääkaapissa olevan kalasalaatin. Kerroin J. ton kovan Jammu tarinan ja miten minua kidutettiin. Meni iso 50 vuotias kaveri synkäksi ja lähti se käytävälle syömään. Kysyin J. mikä sille tuli sanoi iso kaveri että miten sinulle Enkelille tehdään noin hän on vetänyt Jammu hirviö Siltavuorta jakkaralla päähän. Oli Juhalla kuusi lastakin tunsi hullu Kososet ja Lusu Ahlgvisti vainaankin.
Olin niin kipeä etten meinannut pystyssä pysyä kun ei Peijas minua hoitanut ja saanut antibiootteja pyörittivät vaan koisonrannan sekopää juoppo huume paikan ja Peijaksen väliä minua. Kumminkin vein J. tervariin ja sanoin vartijalle että otatte kaverin viikoksi sisään ja passitatte sosiaalisaairaalaan. Minä hain Whisky pullo Jack Danielssin kivassa kotelossa ja menin Aavaan hienolle lääkärille M.K. yhtä aikaa M.K. kanssa sanoimme Doximysin ja siitä alkoi paranemiseni.
No näinkin J. oli se ollut sosiaalisairaalassa ja raitistunut autolla liikkui ja oli työelämässä.
NÄIN JUMALA TIETÄNI OHJAA LUKEKAA JA USKOKAA JOHDATUKSEEN.
Vielä tosta Syväpurosta oli siellä kaveri T. kuka teki töitä maalasi ja muuta. No tuli T. lomilta haistoin sen varmaan juoneen tenua silmä mustana tuli poikansa kanssa sen volvolla. Alkoi T. vaatimaan yläkerran toimistossa kahdenviikon lääkkeitä luulin että se muija saa T. jakkarasta päähän.
Sanoin S.S pojalle että mene nyt yläkertaan väliin ettei mitään pääse sattumaan. No oli talossa M. ketä yläkerrassakin jeesailin vaati se pameja ja häiritsi muita ambulanssilla sitä kuskattiin. Levitettiin hiekkaa pihalla T. kanssa sanoin M. että tule vähän auttamaan meitä sanoi se ettei tarvitse hänen tehdä siellä mitään. Olimme A. kanssa aitahommissa kun halusivat äkkiä uuden aidan siihen talon ympärille. Näimme kun S.S. kuskasi M. johonkin nauroi M. mennessään.
Oli M. tullut takasin näin sen sisällä talossa haistoin pitkältä että oli se juonut. Kehui pelle vielä että S.S. takana on vielä pullo. Eli miettikää A. pitivät reppanana oli A. sanonutkin että haluaa Kaitsun kanssa kaupoille. Henkilökunta ihmetteli sitä että A. Kaitsun kanssa kaupoille. Kun A. reppana oli ei edes kengän nauhoja kengissään sillä ollut. S.S. kuskasi mukanaan noita nuoria komeita poikia olihan se varmaan mukava esittää niiden kanssa jotain. Ei ainakaan koskaan pyytänyt minuakaan mukaaan. Pesin varmaan 50 mattoa pihalla painepesurilla mäntysuovalla ja harjalla.
M. fysioterabeutti sanoi minulle että olet ihmemies et nuku ja teet hommia ja vedät puntit pojille. M. pantiin minulle lääkkeitä antamaan sanoin sille saatanan Mengelet meni se todella oudon näköiseksi. Kun siellä oleva mustalainen sanoi S.S natsiksi. Mistä sitten ovatkaan omaisuutensa tehneet.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Alfa ja Omega
On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.
Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti