Meni yöni taas huonosti aikasin heräten meni päivä siinä ihmetellessä kävin kylillä Vietnamilaisessa juomassa yhden energiajuoman ja kahvin. Kävin myös ruukin alueella oli paljon autoja siellä, ehkä kinuskilassa oli porukkaa, en mennyt sisään sinne. Meinasin mennä ostamaan hunajaa en sitten mennyt jätin huomiseen ostokseni.
Laitoin kovaa tekstiä Mengele lääkäreistä Kapo hoitajineen Israelin sivulle muutamista paikoista missä olen kauheuksia saanut kokea. Pitäähän se alkaa suma purkautumaan jos minäkin saisin sympatioita puolelleni, kansat lukemaan ja puuttumaan asioihin. Olen niin paljon joutunut kärsimään hirveiden ihmisten takia auttaessani ihmisiä. Hoitohenkilökunta ollut hirviöitä monessakin paikassa lukekaa tekstejäni.
Oli iltaruoka kalakeittoa ei ollut kun yksi kalaton minkä yksi nisti söi. Sain hoitajalta yhden viilin ja söin pullan kahvilla. Söin itseltäni yhden Krakovan makkara leivän.
On minulla hoitoneuvottelu tiistaina saa nyt nähdä mitä ryssälääkäri V,T keksii siellä kestääkö sen pää kuunnella minua, viimeksi ei kestänyt. Sama oli apulaisylilääkäri N,R kun kahdenkeskisen keskustelun sain sen kanssa. Puhuin aikoinaan linnojen Mafioista tuli apulaisylilääkäri N,R kielokotoon.
Otin keravan hoitajan keskusteluumme mukaan todistajaksi ettei voinut vetää takasin apulaisylilääkäri N,R juttujaan. Sanoi lääkäri siellä kolme asiaa jos hän olisi sen paikan pääälikkö potkisi hän minut samana päivänä sieltä ulos ja kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas tärkein lääkkeet olet jättänyt pois. Sitten puhuttiin siellä miesten juttuja oli kolme tärkeää asiaa.
Nyt ihmettelen täällä kun on vissiin N,R ryssälääkäri V,T pomo ja antaa osaston lääkärin ryssän V,T minua myrkyttää hullulääke Litolla missä on myrkytysvaara vielä lisäksi siihen risperidon. Miettikää näitä sadisteja en lääkityksiä tarvitse ja linnoissakin aina ollut ilman lääkkeitä. Seutulassakin lusinut monta tuomiota pitäen sieltä pilleristit ja huumehemmot kaukana, ja melko kaikki lentää.
Mikähän siinä on kun vuosia lusineena en ole lääkkeitä syönyt kun viimesellä pitkällä hupituomiollani kun huijasi minut saasta tapettava asianajaja Pekka Husgafel mielentilaan. Sanoi tapettava asianajaja että pääsen puoltavähemmällä mielentilassa. Saasta huijasi minua kaikenaikaa niin kun kaikki sain täysin hupituomion.
Kostoa hautoen sillä jaksoin kaikki vuodet kidutettuna. Pitäisi kostaa koko suomelle ja suomalaisille kun on tämä kirottu kansa ja kirottu maa. Olette niin saastoja ja pahoja ihmisiä sekasikiöitä kun ette tiedä oletteko ryssiä, saksalaisia vai mitä lie. Kun ämmänne ovat huoria aina olleet.
Laitoin kovaa tekstiä Mengele lääkäreistä Kapo hoitajineen Israelin sivulle muutamista paikoista missä olen kauheuksia saanut kokea. Pitäähän se alkaa suma purkautumaan jos minäkin saisin sympatioita puolelleni, kansat lukemaan ja puuttumaan asioihin. Olen niin paljon joutunut kärsimään hirveiden ihmisten takia auttaessani ihmisiä. Hoitohenkilökunta ollut hirviöitä monessakin paikassa lukekaa tekstejäni.
Oli iltaruoka kalakeittoa ei ollut kun yksi kalaton minkä yksi nisti söi. Sain hoitajalta yhden viilin ja söin pullan kahvilla. Söin itseltäni yhden Krakovan makkara leivän.
On minulla hoitoneuvottelu tiistaina saa nyt nähdä mitä ryssälääkäri V,T keksii siellä kestääkö sen pää kuunnella minua, viimeksi ei kestänyt. Sama oli apulaisylilääkäri N,R kun kahdenkeskisen keskustelun sain sen kanssa. Puhuin aikoinaan linnojen Mafioista tuli apulaisylilääkäri N,R kielokotoon.
Otin keravan hoitajan keskusteluumme mukaan todistajaksi ettei voinut vetää takasin apulaisylilääkäri N,R juttujaan. Sanoi lääkäri siellä kolme asiaa jos hän olisi sen paikan pääälikkö potkisi hän minut samana päivänä sieltä ulos ja kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas tärkein lääkkeet olet jättänyt pois. Sitten puhuttiin siellä miesten juttuja oli kolme tärkeää asiaa.
Nyt ihmettelen täällä kun on vissiin N,R ryssälääkäri V,T pomo ja antaa osaston lääkärin ryssän V,T minua myrkyttää hullulääke Litolla missä on myrkytysvaara vielä lisäksi siihen risperidon. Miettikää näitä sadisteja en lääkityksiä tarvitse ja linnoissakin aina ollut ilman lääkkeitä. Seutulassakin lusinut monta tuomiota pitäen sieltä pilleristit ja huumehemmot kaukana, ja melko kaikki lentää.
Mikähän siinä on kun vuosia lusineena en ole lääkkeitä syönyt kun viimesellä pitkällä hupituomiollani kun huijasi minut saasta tapettava asianajaja Pekka Husgafel mielentilaan. Sanoi tapettava asianajaja että pääsen puoltavähemmällä mielentilassa. Saasta huijasi minua kaikenaikaa niin kun kaikki sain täysin hupituomion.
Kostoa hautoen sillä jaksoin kaikki vuodet kidutettuna. Pitäisi kostaa koko suomelle ja suomalaisille kun on tämä kirottu kansa ja kirottu maa. Olette niin saastoja ja pahoja ihmisiä sekasikiöitä kun ette tiedä oletteko ryssiä, saksalaisia vai mitä lie. Kun ämmänne ovat huoria aina olleet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti