lauantai 13. heinäkuuta 2019

Tarinoita Kellokosken sairaalan yöstä.

Meni eilinen päivä hyvin vaikka väsyttikin aamusta, salille kumminkin jaksoin mennä ja piristyin siinä. Kävin myös Vietnamilaisessa kahviossa kylillä.

Menin nukkumaan illalla kello 21,12 silloin sammutin koneeni, ja hetki niin olin unessa. Heräsin kusihätään kello 1,15 kävin vessassa ja menin takasin nukkumaan ja heräsin kello 3,45. Siitä pötkötin viellä sängyssä söin myös yhden omenan. Kirjoittelin myös herättyäni kynällä tarinaani.

Menin vessaan kello 4,30 kuulin ääntä käytävältä tulinkin vessasta niin oli yökkö E hoitaja huoneeni ovella. Sanoin huomenet sille ja sanoin myös että kävin kusella. Ei uskoisi että raportteihinsa laittavat jos vessassa käy aamusta. Näkeehän ne kamerasta kun monesti aamuyöstä käyn vessassa pesen naamaani siellä kylmällä vedellä ja kusella käyn pari kertaa aamuyöstä.

Vähän jäi kesken uneni katsotaan nyt jos taas aamutouhujen jälkeen menisin nukkumaan hetkeksi. Tulee minulle silloin uni helposti vaikkei enään aamuyöstä nukutakkaan minua, en tiedä miksei nukuta. Vaikka monesti pötkötän sängyssä aamuyöstä pitkään ei vaan enään uni tule.

Nyt lähden potilaskeittiölle aukeaa se juuri menen kamomillateelle hunajalla sekä syön yhden kaiservursti leivän. Tänään menen taas kylille katson mihin kuppilaan menen olisihan mukava syödäkkin ulkona pitkästä aikaa.

On minulla kokovapaa ulkoilu mutta pahus kun tarvitsee kuulemma tulla ruokailuksi osastolle muuten voisin ottaakkin lääkekonjakkini muutama sentti konjakkia eipä se kauaa puhalluksessa näy jos puhalluttavat minut. Wsop Hennesey vihreä tee hunaja ja 40 asteinen vesi ai että se tekisi hyvää. Olisihan pieni konjakki mielenvirkeyttä, vähän piristäisi tätä synkkyyttä ja vitutusta. Selkin Samaria Pisaran aiheuttaman hullujenhuoneelle joutumiseni kun kusettivat minua rankasti Selkin porukka piti olla päihteetön paikka mutta olikin talossa Juoppohullu Antti kokki kuka kokoajan joi ja sekoili.

Poliisia ja Ambulanssia taloon kutsui häiritsi minua kaiken aikaa. Ja sanoi mutiainen sörkän piripää imppari uskovaista esittävä Blomeruksen Kari että on talot myynnissä. Ja kävikin talon katsojia siellä, pelkäsin taas lintsille joutuvani. Yhtä saatanan kusetusta oli siellä ihan kaikki, ihmettelin miten sielläkin alkoi kiusaamiseni heti. Kun turvaan sinne luulin pääseväni omieni pariin pois hullujen pitämistä hoitokodeista ja pakkolääkityksistä.

Olivatko Samariasta yhteydessä hoitokotiin kun alkoi Selkin Samaria pisarassa kiusaamiseni heti . Kumma oli Blomeruksen uskovainen kun sanoin seuraavana päivänä lakipykälistä että olisi pitänyt minulle kaikki puhua vuokrasopimusta tehdessä. Ettei talo olekkaan päihteetön ja myynti tarkoitus. Alkoikin mutiainen Kari selittämään ettei ollut talo silloin myynnissä kun tulin siihen. No edesmenneen johtajan muija Lea Rantanen kyllä sanoi että on taloja myyty vuosia. Helvetti tommoisia uskovaisia olevinaan uskossa mutta valehtelevat kaikenaikaa.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...