Menin nukkumaan eilen illasta kello 20,40, neräsin kello 00,25 siitä nukkumaan ja herätykseni kello 2,15 ja söin omenan välipalaksi. Nukuin vielä kello 3,10 asti eikä enään väsyttänyt minua söin toisen omenan välipalaksi. Olisihan ollut hyvä jos olisin nukkunut vaikka viiteen asti kun herään nykyään liian aikasin. Tulihan tänäyönä unta noin 7 tuntia katkonaista kumminkin. Nousin sängystä kello 3,38 melko hyvin levänneenä sekoittaa vaan päivääni aikaset herätykseni.
Kohta loppuu hiljaisuus pääsee potilaskeittiölle kamomillateelle hunajani onkin loppunut meinasin sitä eilen käydä ostamassa kun kylillä kävin vietnamilaisessakin energiajuomalla ja kahvilla. Jätin kauppareissun tällepäivälle.
Paljastin taas kerran Blogissani eilen pirun paikka Nikinmäen Attendon touhuja sekä Syväpuroyhteisön Sanna Shcmandtin touhuja kun minutkin se haaska järjesti sieltä syyttä Kellokoskelle suljetulle vaikka tein talossa eniten töitä. Meni minulta sen saatanan Sannan takia perunkirjoituksetkin.
Kehuvat Sannaa netissä ihmiset mutta eivät osaa ne haistaa läpi sen muijan touhuja. Minulle oli paha kellokoskelle järjestämiseni pois perunkirjoituksista. Ja se kun se saasta nauroi kun ihana Ninja oli itsemurhan tehnyt kuulemma. Kuoli entinen mielenterveyshoitaja Sakari ketä pojat homoksi vielä sanoivat. Sanna yritti minusta ainakin tekoitkua vääntään ruokalassa.
Ninjaa rakasti kaikki pojat Sakaria ei jos se vielä saasta tapettava homo oli.
Lypsi tuttu kaveri minut Syväpuroyhteisöön kaksi kuukautta soittelivat minulle yötäpäivää että tule sinne. Luin perustajan Mauri Poikeljärven sivuja oli puolet sitä mieltä että oli Maukan touhut täyttä kusetusta. Lusin Matti Kid Hytösen kanssa Siuntion leirillä kuka on Maukasta kirjoittanut. Kumma kun ei Kid minusta kirjoittanut juttua olisihan minulla ollut tarinaa.
Kumma kun Kidi kirjoitti että on lääkkeetkin ihan perseestä ja huumeesta toiseen siirtymistä. Sannan lääkäri sanoi minullekkin tullessani syväpuroon että on hyvä kallis lääke ja lisätään sitä. Tein Sannoille lääkäreineen kyllä selväksi etten sinne tullut lääkkeitä syömään enkä ole aikoihin syönyt. Sanoin että olen tullut poikia vieroittaaan huumeista ja lääkkeistä. Sanna haaska oikein kyttäsi vieressä että olisi lääkkeet tullut otettua, huijasin kumminkin jatkuvasti ja syljin pois lääkkeet.
Ihmettelen jos ei Maukkakaan uskossa ole kun senkin on kuulemma uskoveli Pertti Purtsi Purhonen tenuremmistä pelastanut. Tai ainakin juopporemmistä meinasin ostaa saman tittelin kun Maukalla oli eli Sosiaalineuvos jos olisi minuakin kaikki kumartanut. Niin paljon kun olen ihmisiä autellut linnoissa vuosia poikia kunnossa pitäen. Holistiloissa katkoilla sosiaalisairaalassa auttelin perheosastolla huumeäitejä lapsineen.
Mutta missä kaikki kiitos elämäntyöstäni kusipäänä saa kulkea hullujen huoneella myrkyttävät minua saastat. Kiusataan minua joka suunnasta kysynpä vaan miksi niin paljon olen hoitopaikoissa kärsinyt ihan kidutettavaksi joutunut henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneena.
Kohta loppuu hiljaisuus pääsee potilaskeittiölle kamomillateelle hunajani onkin loppunut meinasin sitä eilen käydä ostamassa kun kylillä kävin vietnamilaisessakin energiajuomalla ja kahvilla. Jätin kauppareissun tällepäivälle.
Paljastin taas kerran Blogissani eilen pirun paikka Nikinmäen Attendon touhuja sekä Syväpuroyhteisön Sanna Shcmandtin touhuja kun minutkin se haaska järjesti sieltä syyttä Kellokoskelle suljetulle vaikka tein talossa eniten töitä. Meni minulta sen saatanan Sannan takia perunkirjoituksetkin.
Kehuvat Sannaa netissä ihmiset mutta eivät osaa ne haistaa läpi sen muijan touhuja. Minulle oli paha kellokoskelle järjestämiseni pois perunkirjoituksista. Ja se kun se saasta nauroi kun ihana Ninja oli itsemurhan tehnyt kuulemma. Kuoli entinen mielenterveyshoitaja Sakari ketä pojat homoksi vielä sanoivat. Sanna yritti minusta ainakin tekoitkua vääntään ruokalassa.
Ninjaa rakasti kaikki pojat Sakaria ei jos se vielä saasta tapettava homo oli.
Lypsi tuttu kaveri minut Syväpuroyhteisöön kaksi kuukautta soittelivat minulle yötäpäivää että tule sinne. Luin perustajan Mauri Poikeljärven sivuja oli puolet sitä mieltä että oli Maukan touhut täyttä kusetusta. Lusin Matti Kid Hytösen kanssa Siuntion leirillä kuka on Maukasta kirjoittanut. Kumma kun ei Kid minusta kirjoittanut juttua olisihan minulla ollut tarinaa.
Kumma kun Kidi kirjoitti että on lääkkeetkin ihan perseestä ja huumeesta toiseen siirtymistä. Sannan lääkäri sanoi minullekkin tullessani syväpuroon että on hyvä kallis lääke ja lisätään sitä. Tein Sannoille lääkäreineen kyllä selväksi etten sinne tullut lääkkeitä syömään enkä ole aikoihin syönyt. Sanoin että olen tullut poikia vieroittaaan huumeista ja lääkkeistä. Sanna haaska oikein kyttäsi vieressä että olisi lääkkeet tullut otettua, huijasin kumminkin jatkuvasti ja syljin pois lääkkeet.
Ihmettelen jos ei Maukkakaan uskossa ole kun senkin on kuulemma uskoveli Pertti Purtsi Purhonen tenuremmistä pelastanut. Tai ainakin juopporemmistä meinasin ostaa saman tittelin kun Maukalla oli eli Sosiaalineuvos jos olisi minuakin kaikki kumartanut. Niin paljon kun olen ihmisiä autellut linnoissa vuosia poikia kunnossa pitäen. Holistiloissa katkoilla sosiaalisairaalassa auttelin perheosastolla huumeäitejä lapsineen.
Mutta missä kaikki kiitos elämäntyöstäni kusipäänä saa kulkea hullujen huoneella myrkyttävät minua saastat. Kiusataan minua joka suunnasta kysynpä vaan miksi niin paljon olen hoitopaikoissa kärsinyt ihan kidutettavaksi joutunut henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneena.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti