torstai 4. heinäkuuta 2019

Tarinoitani sairaalasta elämääni mikä menee hukkaan mielisairaalassa. Mihin jouduin Samarian Pisaran juoppohullun Antti kokin takia.

Oli aamutouhut kylillä käynti baarissa sen jälkeen oli ruoka oli meillä kasvispihvejä. Siitä lähdin töihin ulkotöiden keittiölle, keitin kahvit porukalle ja laitoin pesukoneen päälle kun pojat lähti töihin kello 13.

Keitin vielä kahvit kun pojat tuli töistä noin kello 14,15 töistä lähdimme kello 14,30. Oli uusi salipäivä töitten jälkeen on alkanut torstaivuoro salilla, Mikko ohjaaja oli paikalla. Vedin pystytaljan ja hauikset mutkatangolla sekä ojentajat taljassa narulla, muutamat vatsaliikkeet telineessä jalkojen nostoja.

Tuli ihan hyvä olo taas treenistä vaikka eilen keskiviikkona käytiinkin nyt oli peräkkäisinä päivinä, pitäisi kyllä pitää lepopäivä välissä. Mutta kyllä toi kolmekertaa viikossa on parempi kun kaksi kertaa mikä on ollut tähän asti.

Treenasin Seutulassa kuusikertaa viikkoon töitten päälle ja muut pelit siihen päälle. Olin urheiluvetäjän tittelillä lusimassa muutamat tuomiot. Kumma kun pidin pilleristit kaukana työsiirtolasta niin nykyään myrkyttävät minua Mengele lääkärit kapo hoitajien kanssa hullun lääkkeillä. Kysynpä vaan mihin on menty ykkösmies olin Seutulassakin ja nyt pidetään tosiaan hullun lääkkeissä. Ja helvetti vähän kaikki lentää nykyäänkin.

Minkähän takia joudun hullujenhuoneella olemaan pakkohoidossa ja pakkolääkityksissä. Ja kaikki juoppohullun Samaria Pisaran kokki Antin takia lukekaa olen siitäkin paljon kirjoitellut. Olin pitkään ilman lääkkeitä nyt löivät täällä Kellokoskella semmoiset lääkkeet että olin täysin sekasin jo tullessa kaatuilin yöllä kusin pitkin käytäviä. Osasto 10 alkoi kiduttamiseni mikä vielä jatkui osasto  30 pitäen kovissa lääkkeissä. Miettikää miten vihaan näitä lääkäri Mengeleiltä sekä Kapo hoitajiaan.

Pahoja ihmisiä ovat kun minuakin myrkyttävät jos joku tarvitsee lääkkeitä silloin ne on paikallaan mutta minä en hullun lääkkeitä tarvitse. Ja helvetti sekään kun ei kuulu kenellekkään olenko hullu ja siksi saatanat vielä lääkitsevät minua. Panivat vielä minulle sen juoppohullun pisaran kokin takia pakkohoitopäätökset päälle M2 ja M3 päätöksillä. Eli miettikää nyt vähän hyvät ihmiset näitä saatanoita kun eivät tienneet mitään Samarian touhuista mitä se Antti kokki teki talossa poliisia ja ambulanssia koko ajan taloon pyytäen.

Kerrankin uhkasi puukoilla sanoi hälytyskeskus että saanko siltä kokilta puukot piiloon että uskaltavat he tulla. Miksei näitä kaikkia asioita otettu huomioon minun kiduttamisella jo Jorvissa pahaan kellariin laittoivat viemärireikä lattiassa mihin piti yrittää ulostaa. Lukekaa on paljon minulla juttua siitäkin kidutusreissusta aikasimmilla kirjoituksillani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...