Menin eilen illasta nukkumaan jo ennen kahdeksaa, kun väsytti ja muutenkin haluan nukkua aikasin. Heräsin ensimmäisen kerran kello 00,13 yöllä siitä menin vielä nukkumaaan hetken kirjoiteltuani. Siitä heräsin kello 3,30 ja jäin pystyyn ei väsyttänyt minua enään yhtään.
Olin kirjoittelemassa kaverillle älypuhelimellani noin kello 4 istuin pöytäni ääressä. Kuulin pientä ääntä ja vaistoni varoitti yökkö A hoitaja tulikin huoneeseeni sain onneksi puhelimen pois kädestäni kun kuulin sen liikkuvan oveni ulkopuolella. Kysyi A hoitaja vaan että oletkin jo hereillä sanoin käyneeni vessassa kusella ja meneväni vielä nukkumaan. Parempi huijata kun tekevät raporttejaan valvomisestakin. Vaikka minulla tuleekin normitunnit unta kun menin eilenkin illasta ennen kahdeksaa nukkumaan.
Kaverini kanssa väännetty hunajan terveellisyydestä kun on siitä monenlaista tietoa. Minulla paloi selkä pahasti auringosta Hyrylän mehiläisessä ollessani. Sanoi hoitajat että on selkäsi aamulla ihan kesinyt. No kun viisas olen tein hunajasta ja porkkanaöljystä semmoisen sotkun korkkiin. Käskin Venäläisen hoitajan vetämään sotkun selkääni no antakaas olla oli aamulla selkäni kuparinruskea kun intiaanilla ei mitään kesimistä eikä vaivaa ollut.
Puhui kaverini minulle tietokoneen ulkopuolisesta näytöstä kun on minulta näppäimet kuluneet koneeltani. Helkkari muistin että minullahan oli vanhassa huoneessani täällä ulkopuolinen näppäimistö etsin sitä uudesta huoneestani enkä mistään löytänyt. Eli sen on pakko olla jäänyt vanhaaan huoneeseeni. Oli siitäkin näppäimet kyllä kuluneet tarroja olin joutunut laittamaaan siihenkin.
Puhuin yökölle näppäimistäni käski se puhua päivävuorolaisille täytyy nyt ottaa näppäimistö puheeksi jos se löytyisi jostain voi olla että on siellä vanhassa huoneessani eihän sitä kukaan mihinkään ole saanut laitettua isoa näppäimistöä. Ihmettelen miten se jäi muutossani vanhaan huoneeseen ei muuta voi olla kun se ei ole uudessa huoneessani.
Olin kirjoittelemassa kaverillle älypuhelimellani noin kello 4 istuin pöytäni ääressä. Kuulin pientä ääntä ja vaistoni varoitti yökkö A hoitaja tulikin huoneeseeni sain onneksi puhelimen pois kädestäni kun kuulin sen liikkuvan oveni ulkopuolella. Kysyi A hoitaja vaan että oletkin jo hereillä sanoin käyneeni vessassa kusella ja meneväni vielä nukkumaan. Parempi huijata kun tekevät raporttejaan valvomisestakin. Vaikka minulla tuleekin normitunnit unta kun menin eilenkin illasta ennen kahdeksaa nukkumaan.
Kaverini kanssa väännetty hunajan terveellisyydestä kun on siitä monenlaista tietoa. Minulla paloi selkä pahasti auringosta Hyrylän mehiläisessä ollessani. Sanoi hoitajat että on selkäsi aamulla ihan kesinyt. No kun viisas olen tein hunajasta ja porkkanaöljystä semmoisen sotkun korkkiin. Käskin Venäläisen hoitajan vetämään sotkun selkääni no antakaas olla oli aamulla selkäni kuparinruskea kun intiaanilla ei mitään kesimistä eikä vaivaa ollut.
Puhui kaverini minulle tietokoneen ulkopuolisesta näytöstä kun on minulta näppäimet kuluneet koneeltani. Helkkari muistin että minullahan oli vanhassa huoneessani täällä ulkopuolinen näppäimistö etsin sitä uudesta huoneestani enkä mistään löytänyt. Eli sen on pakko olla jäänyt vanhaaan huoneeseeni. Oli siitäkin näppäimet kyllä kuluneet tarroja olin joutunut laittamaaan siihenkin.
Puhuin yökölle näppäimistäni käski se puhua päivävuorolaisille täytyy nyt ottaa näppäimistö puheeksi jos se löytyisi jostain voi olla että on siellä vanhassa huoneessani eihän sitä kukaan mihinkään ole saanut laitettua isoa näppäimistöä. Ihmettelen miten se jäi muutossani vanhaan huoneeseen ei muuta voi olla kun se ei ole uudessa huoneessani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti