perjantai 11. lokakuuta 2019

Hiljasuus päättyi kello 6 teelle leivällä. Aamu myrkyt ja aamupala sekä kokous. Kuka minut auttaa kiduttajiltani on pyydetty minua Viron pojan kautta Isikseen ja kurdistanin poika pyysi Isiksiä vastaaan.

Onneksi loppuu kuulemma Lito myrkky minulta oli apulaisylilääkäri N,R sanonut niin kumma kun oli se puhunut jostain piikkilääkkeestä. Vaikka jo aikoinaan sille puhuin linnojen Mafioista hiekkaharjun Kielokodossa. Sanoi silloin apulaisylilääkäri N,R kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan päälikkö potkisi hän minut ulos samalla. Ja kun terve olen lähde terveitten pariin. Ja kolmas asia että lääkkeethän olet lopettanut.

Kun ei kuulu yhdellekkään perkeleen lääkärille ja muillekkaan mitä syön tai syönkö ollenkaan. Olen ihan semmoinen kun olen saatanoille ei kuulu mikä olen. Sadisteja ovat lääkärit kun yrittävät päätäni sekoittaa ja zompia minusta tehdä. Siksi liityn mihin ryhmään tahansa että saamme lopun tehtyä myrkyttämisestäni. Ja kostettua kaikille minua kiduttaneille.

Pyysi Viron poika minua mukaan Isiksen riveihinkin. Kurdistanin poika kyllä pyysi minua myös Isiksiä vastaan. Menen sen jengin mukaan kuka minua parhaiten auttaa, muulla ei ole väliä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...