perjantai 11. lokakuuta 2019

Tarinaa tällepäivälle pyykkitupaa ja kantiini. RAHAN RAKKAUDESTA JUMALAN VIHASTA. SODASTA TARINAA.

Laitoin pyykkini koneeseen oli aika 8,15 meni se vähän myöhäseksi. Siitä lähdin kanttiiniin ostin juustosnacseja pussin karkkipussin, limun sekä juotavan jugurtin. On tänään herkuttelupäivä jotain piristystä päivään.

Verenpaineet taisi olla aika hyvät aamusta vaikka kiristää pinnaani Turkin ja Kurdien sota kun tykkään kummastakin kansasta. Olen heidän välejään tasoitellut Keravalla ja Hyrylässä. Nyt en tiedä mitä teen kun en osaa puoltani valita. Ei voi kun valkonen lippu ojossa mennä heidän väliinsä ja yrittää sopia sotansa.

Toivon että löytävät rauhan ratkaisun, ettei synny sodastaan mitään isompaa konfliktiä.

KUN SAISIKIN RAUHAN MAAILMAAN MUTTA NIIN PALJON JUMALA IHMISTÄ VIHAA ETTÄ SALLII SODAT JA KAUHEUDET. ONHAN TÄMÄ MEILLE MONELLA MAANPÄÄLLINEN HELVETTI.

KUN MINULLAKIN RAHAA OLI OLIN SILLOIN PARATIISISSA.

KUN RAKKAUTTA EI OLE RAHA RATKAISEE IHAN KAIKEN. SEN KONGREETTISESTI KOKENEENA. SAIN RAHALLA RAKKAUTTA NIIN PALJON KUN HALUSIN. MUTTA KUN RAHANI LOPPUIVAT LOPPUI MYÖS RAKKAUS.

OLISIHAN SE HIENOA ETTÄ OLISI RAHAA PALJON OLISIN SILLOIN SUOSITTU JA RAKASTETTU.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...