sunnuntai 6. lokakuuta 2019

Päivä mennyt Ohkolan sairaalassa. Elämäni tarinoita.

On oloni paljon parempi kun sain päiväruuan jälkeen nukuttua jonkun aikaa, on uni minulle niin tärkeä olen pitemmän aikaa herännyt aikasin yöllä.

Toki olen mennyt aikasin nukkumaan illasta ja ehkä siksi herännyt yöllä aikasin. On pitkiä olleet yön tunnit mutta henkien kanssa keskustellen on yö mennyt hyvin.

Kynällä kirjoitellut tarinoitani yöllä ja silloin tällöin koneeni avaten yöllä yökön käynnin jälkeen etteivät pääse valittamaan koneen käytöstä yöllä.

Ottivat jo kerran koneeni pois kuukaudeksi muka siksi että olisin haukkunut henkilökuntaa blogissani. Mutta kun valitin koneen otosta Hallinto-Oikeuteen, Valviraan, ja Potilasasiamiehelle sain koneen heti takasin. Selittivätkin että siksi koneen ottivat kun yöllä kirjoittelin muka hoidollisista syistä.

Täytyy minun pyytää lääkäriltä lupa yölliseen kirjoitteluun. Kun kumminkin nukun melko normitunnit kun ajoissa menen nukkumaan herään vaan aikasin. Minusta eivät voi estää yöllistä kirjoitteluani kun työskentelen mielelläni yöllä, kun on rauhallista ja hiljaista talossa.

Puhuvat hiljasuudesta,  noudatanhan minä sitä vaikka hereillä olenkin ja kirjoittelen kynällä. Vedän myös yöllä sellijumppaa monia liikkeitä mikä ei ketään häiritse. Sama kun koneen käyttö ei siitäkään ole kenellekkään mitään haittaa kun huoneessani työskentelen.

Oli iltapäivä ruoka muilla oli lohikeittoa minulla kalaallergisella oli hernekeittoa. Oli hyvä keitto riittävä määrä omassa astiassa. Oli jälkiruokana mustikkapiirakka mikä oli hyvää kanssa.

Nyt lähden nessille potilaskeittiölle meinasin lähteä kauppaan vielä tänään, mutta taidankin jättää väliin kun kello on jo noin paljon. On minulla vielä leipää rasvaa ja muutama siivu pippuri broileria. Pärjään niillä huomiseen asti, on huomenna eläkepäivä saan taas rahaa toki menee sitä hoitomaksuun 591,17 e

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...