Heräsin tosiaan kello 1,42 nukkumaan menin melko aikasin illalla. Ei vaan anna Lito ja risperidon lääkitys unta kauempaa. Joku noissa lääkkeissä on kun herättää ne aikasin minut yöllä. Onneksi sain pitkästä aikaa nukuttua eilen päiväunet.
Ennen nukuin aamupäivästäkin tirsat ennen salille lähtöä ,ja töihin lähtöä. Olin ihan skarpissa kunnossa nukun puhtailla hyvin ja olen pirteä. En kemialla pysty nukkumaan kunnolla. Häviää minulta eläimen vaistot kokonaan ja olen ihan sekasin pienelläkin lääkityksellä.
Olenhan kirjoitellut paljon miten minua myrkyttävät ryssälääkärit suomalaisten saatanoiden hoitajien kanssa. Täysiä sadisteja nämä henkilökunta on ei muuten kukaaan myrkytä lähimmäistään.
Kun minutkin hupia järjestettiin tänne Selkin Samarian Pisaran kusetuksen kautta. Täysin juoni on koko asia ja minun saamiseni ryssien myrkytettäväksi.
Lääkkeistä johtuvaa on verenpaineeni nousu käsien vapina huonosti nukutut yöt ja muutenkin kokonaisvaltainen huono olo ja pahin on rakkaus kokonaan litistetty seksi ym. Kun ennen tänne kidutukseen joutumistani olin terveyden perikuva nukuin hyvin ja ennen kaikkea seksihalut olivat korkealla mitkä nyt on litistetty kokonaan.
Lukekaa mitä olen kirjoittanut Selkin Samarian Pisaran touhuista. Sielläkin oli kyllä ryssä talonmies Andrei kuka on myös vastuussa tästä kidutusreissustani. Olisi pitänyt Ryssä Andrein ilmoittaa vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan juoposta kokki Antista sekä talon myynnistä. Minulla on kyllä Samarian päälikön nimi vuokrasopimuksessa että talo olisi ollut raitis. Muttei pitänyt Ismo Valkoniemen nimi paikkaansa.
HELVETTI ESITTIVÄT SELKISSÄKIN PORUKKA OLEVANSA NIIN USKOVAISTA MIKÄ TÄYTTÄ KUSETUSTA MINUSTA OLI KUN SITÄKIN PAIKKAA MENIN TUKIMAAN MÄÄRÄTYISTÄ SYISTÄ.
Nyt vaan tutkin ketä on ollut asialla minun kidutukseeni mikä alkoi jo Jorvissa, en usko että juoppo Antti Rasinkangas olisi saanut minut kidutettavaksi Jorviin kellariin. Ja sieltä jatkui kidutukseni Kellokoskella osasto 10 pitäen semmoisissa lääkkeissä etten pystyssä pysynyt enkä tiennyt mistään mitään menin yöllä toisten huoneisiin. Ja jatkui kidutukseni täällä Ohkolan sairaalassa samoissa myrkyissä pitäen.
Olen kirjoittanut että sain tiputettua apulaisylilääkärin N,R kanssa lääkkeeni minimiin mistä olin ihan kunnossa. Oli palaveri missä oli mieshoitaja M sen aikainen oma hoitaja M,M sekä opiskelija ja ryssälääkäri V,T kuka sanoi että on verikokeet hyvät lääkkeelleni mutta on henkilökunta sitä mieltä että olen samassa kunnossa kun tullessa.
Ärähdin omahoitaja M,M että etkö saa ryssälääkärille suutasi auki miten sekasin olin tullessa myrkyistänne. Viisi minuuttia ehdin puhua ryssälääkärin kanssa määräsi sadisti minulle myrkkyä Litoa minkä määrän nosti myrkytystilaan 1500 milliin. lisäksi vielä toinen myrkky Risperdinon. Jouduin käymään kerta viikkoon kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takia.
MIKSI HELVETTI ETTE TEE MAAILMA MITÄÄN NÄILLE SADISTEILLE OLENHAN NIIN PALJON NÄITÄ ELUKOITA PALJASTANUT VUOSIEN AIKANA. MIKÄ ON MAAILMALLA EIKÖ SUURI AMERIKKA JA ISRAELIN MOSSAD SAA MITÄÄN AIKASEKSI.
ISOISÄNI LUNASTI KÄDELLÄÄN MAAN MINULLEKKIN ITSEÄNÄISEN SUOMEN. JA NYT KUMMINKIN RYSSÄLÄÄKÄRIT MYRKYTTÄÄ MINUA. MITEN PRESIDENTTINNE NAINEN JENNI HAUKIO SAI MITALIN VETERAANILTA.EIKÖ ÄÄLIÖ PRESIDENTTINNE YHTÄÄN TIEDÄ MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU.
MITÄ KYTTÄNSÄKIN OVAT MINULLE TEHNEET NAISENI KANSSA KAUPOILTA TULLESSA SELVINPÄIN PUTKAAN LÖI KYYTINEN KYTTÄ JA JOKU TUIKKASI SELLINSÄ TULEEN VIIMESENÄ SAVUNTÄYTTÄMÄSTÄ PUTKASTA MINUT PÄÄSTIVÄT POIS. TULI VAAN MIELEEN KÖYLIÖN PALOT.
KOLHI KYTÄT JONKUN TYYPIN PESÄPALLOMAILOILLA MINUT VETI KAVERI ROSISKSEEN VAATIEN MINULTA SYYTTÄ MILJOONAN KORVAUKSIA. NAISTUOMARI SANOI ROSIKSESSA MITEN VOITTE KAITA SYYTTÄÄ KUN ON TEITÄ POLIISIT KOLHINEET. MIKSEI VETÄNYT NAISTUOMARI NIINISTÖÄ TILILLE KUN SE YLIPÄÄLIKKÖÄ ESITTÄÄ.
PYYDÄN NÖYRIMMIN AUTTAKAA JO JOKU MINUA KÄRSIN NIIN PALJON KIDUTETTAVANA OLOSTA TÄÄLLÄ KELLOKOSKEN OHKOLAAN SAIRAALASSA OSASTO 30. KUN OLISI MINULLA ENEMMÄN RAHAA HÄIPYISIN TÄÄLTÄ UHKAA NÄMÄ KYTTIEN PERÄÄN PANOLLA TAPPAISIN KYTÄT RÄJÄYTTÄISIN VARMAAN NE ILMAAN.
JOS EI NIILLÄ JÄRKI PELAISI KUN SYYTTÄ OLEN KIINNI JOS EIVÄT KYTÄT TUTKISI ASIAA. MIKSI MINUA KIDUTETAAN JA KENEN MÄÄRÄYKSESTÄ ONKO SE SAASTA KUNNANLÄÄKÄRIN HOMO POIKA KUKA ELÄMÄNI PILASI JOLLAIN TAVALLA.
Ennen nukuin aamupäivästäkin tirsat ennen salille lähtöä ,ja töihin lähtöä. Olin ihan skarpissa kunnossa nukun puhtailla hyvin ja olen pirteä. En kemialla pysty nukkumaan kunnolla. Häviää minulta eläimen vaistot kokonaan ja olen ihan sekasin pienelläkin lääkityksellä.
Olenhan kirjoitellut paljon miten minua myrkyttävät ryssälääkärit suomalaisten saatanoiden hoitajien kanssa. Täysiä sadisteja nämä henkilökunta on ei muuten kukaaan myrkytä lähimmäistään.
Kun minutkin hupia järjestettiin tänne Selkin Samarian Pisaran kusetuksen kautta. Täysin juoni on koko asia ja minun saamiseni ryssien myrkytettäväksi.
Lääkkeistä johtuvaa on verenpaineeni nousu käsien vapina huonosti nukutut yöt ja muutenkin kokonaisvaltainen huono olo ja pahin on rakkaus kokonaan litistetty seksi ym. Kun ennen tänne kidutukseen joutumistani olin terveyden perikuva nukuin hyvin ja ennen kaikkea seksihalut olivat korkealla mitkä nyt on litistetty kokonaan.
Lukekaa mitä olen kirjoittanut Selkin Samarian Pisaran touhuista. Sielläkin oli kyllä ryssä talonmies Andrei kuka on myös vastuussa tästä kidutusreissustani. Olisi pitänyt Ryssä Andrein ilmoittaa vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan juoposta kokki Antista sekä talon myynnistä. Minulla on kyllä Samarian päälikön nimi vuokrasopimuksessa että talo olisi ollut raitis. Muttei pitänyt Ismo Valkoniemen nimi paikkaansa.
HELVETTI ESITTIVÄT SELKISSÄKIN PORUKKA OLEVANSA NIIN USKOVAISTA MIKÄ TÄYTTÄ KUSETUSTA MINUSTA OLI KUN SITÄKIN PAIKKAA MENIN TUKIMAAN MÄÄRÄTYISTÄ SYISTÄ.
Nyt vaan tutkin ketä on ollut asialla minun kidutukseeni mikä alkoi jo Jorvissa, en usko että juoppo Antti Rasinkangas olisi saanut minut kidutettavaksi Jorviin kellariin. Ja sieltä jatkui kidutukseni Kellokoskella osasto 10 pitäen semmoisissa lääkkeissä etten pystyssä pysynyt enkä tiennyt mistään mitään menin yöllä toisten huoneisiin. Ja jatkui kidutukseni täällä Ohkolan sairaalassa samoissa myrkyissä pitäen.
Olen kirjoittanut että sain tiputettua apulaisylilääkärin N,R kanssa lääkkeeni minimiin mistä olin ihan kunnossa. Oli palaveri missä oli mieshoitaja M sen aikainen oma hoitaja M,M sekä opiskelija ja ryssälääkäri V,T kuka sanoi että on verikokeet hyvät lääkkeelleni mutta on henkilökunta sitä mieltä että olen samassa kunnossa kun tullessa.
Ärähdin omahoitaja M,M että etkö saa ryssälääkärille suutasi auki miten sekasin olin tullessa myrkyistänne. Viisi minuuttia ehdin puhua ryssälääkärin kanssa määräsi sadisti minulle myrkkyä Litoa minkä määrän nosti myrkytystilaan 1500 milliin. lisäksi vielä toinen myrkky Risperdinon. Jouduin käymään kerta viikkoon kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takia.
MIKSI HELVETTI ETTE TEE MAAILMA MITÄÄN NÄILLE SADISTEILLE OLENHAN NIIN PALJON NÄITÄ ELUKOITA PALJASTANUT VUOSIEN AIKANA. MIKÄ ON MAAILMALLA EIKÖ SUURI AMERIKKA JA ISRAELIN MOSSAD SAA MITÄÄN AIKASEKSI.
ISOISÄNI LUNASTI KÄDELLÄÄN MAAN MINULLEKKIN ITSEÄNÄISEN SUOMEN. JA NYT KUMMINKIN RYSSÄLÄÄKÄRIT MYRKYTTÄÄ MINUA. MITEN PRESIDENTTINNE NAINEN JENNI HAUKIO SAI MITALIN VETERAANILTA.EIKÖ ÄÄLIÖ PRESIDENTTINNE YHTÄÄN TIEDÄ MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU.
MITÄ KYTTÄNSÄKIN OVAT MINULLE TEHNEET NAISENI KANSSA KAUPOILTA TULLESSA SELVINPÄIN PUTKAAN LÖI KYYTINEN KYTTÄ JA JOKU TUIKKASI SELLINSÄ TULEEN VIIMESENÄ SAVUNTÄYTTÄMÄSTÄ PUTKASTA MINUT PÄÄSTIVÄT POIS. TULI VAAN MIELEEN KÖYLIÖN PALOT.
KOLHI KYTÄT JONKUN TYYPIN PESÄPALLOMAILOILLA MINUT VETI KAVERI ROSISKSEEN VAATIEN MINULTA SYYTTÄ MILJOONAN KORVAUKSIA. NAISTUOMARI SANOI ROSIKSESSA MITEN VOITTE KAITA SYYTTÄÄ KUN ON TEITÄ POLIISIT KOLHINEET. MIKSEI VETÄNYT NAISTUOMARI NIINISTÖÄ TILILLE KUN SE YLIPÄÄLIKKÖÄ ESITTÄÄ.
PYYDÄN NÖYRIMMIN AUTTAKAA JO JOKU MINUA KÄRSIN NIIN PALJON KIDUTETTAVANA OLOSTA TÄÄLLÄ KELLOKOSKEN OHKOLAAN SAIRAALASSA OSASTO 30. KUN OLISI MINULLA ENEMMÄN RAHAA HÄIPYISIN TÄÄLTÄ UHKAA NÄMÄ KYTTIEN PERÄÄN PANOLLA TAPPAISIN KYTÄT RÄJÄYTTÄISIN VARMAAN NE ILMAAN.
JOS EI NIILLÄ JÄRKI PELAISI KUN SYYTTÄ OLEN KIINNI JOS EIVÄT KYTÄT TUTKISI ASIAA. MIKSI MINUA KIDUTETAAN JA KENEN MÄÄRÄYKSESTÄ ONKO SE SAASTA KUNNANLÄÄKÄRIN HOMO POIKA KUKA ELÄMÄNI PILASI JOLLAIN TAVALLA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti