maanantai 14. lokakuuta 2019

Tarinaa tällepäivälle Kellokoski Ohkolan sairaalasta.

Aamu tuli ja alkoi aamutouhut lääkkeet aamupala sekä kokous, minkä avasin lukemalla osastopaperin. Siitä tulikin päiväruoka muilla oli siskonmakkara kastike minulla oli sianlihaton ruoka.

Siitä lähdin töihin missä keitin kahvit pojille ja toisen pannun puutarharyhmälle. Pesin astiat koneella kun niin haluavat muuten pesisin käsin kuumalla vedellä. Olen sanonut porukalle että olen Grenbeac en luontoa saastuta.

Lähdin töistä 14,30 sain hommani hoidettua ja tulin osastolle. Meinasin lähteä kylille kaupoille ainakin mutten jaksanut lähteä. Säästän myös rahaa seuraavaan eläkkeeseen. On minulla vielä leipää ja rasvaa sekä nessikahvia ja teetä sekä hunajaa, kyllä niillä tulee toimeen.

Kumma kun puhun hurjia tarinoitani miten on JUMALA JOHDATELLUT ASIOITANI. Ei jengi kuuntele minua aina joku keskeyttää tai tulee muuta eteen. Eivät ole monikaan kiinnostunut jutuistani kehuu ne muita kauhujuttuja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...