Ajoissa nukkumaan illasta noin 19,30 herätys taas yöllä kello 1,40. Menin onneksi viellä nukkumaan takasin ja nukuin kello 4 asti. Kävin hekemassa pieneen päänsärkyyn yhden särkylääkkeen, mitattiin myös verenpaineeni mitkä oli melko hyvät, toki paremmatkin ovat olleet.
Vedin sellijumppia kello 4 sekä kello 5,20. Tein venytyksiä istuen aitajuoksija liikkettä, sekä muita venytyksiä myös käsivarsia.
Tein etunojapunnerruksia leveällä 90 kertaa ja kerran 80 kertaa. Kapealla otteella tein 60 kertaa eli ojentajia, tein myös lankutuksia sekä jalkakyykkyjä.
Nuoret miehet osastolla ihmetteli punnerrustulostani mutta kyllä uskovat kun näytän että vanhaltakin menee noin monta. Olenhan ollut aina huippukunnossa taloissa ainakin. Kyllä sen ovat saaneet huomata muutamat kenet olen tiputtanut lyönnillä. Hanskoillakin on muutama äijä tippunut.
En ole koskaan ollut oikein penkkimiehiä enkä muutenkaan mikään tunkki. Mutta on yli 200 kg penkkimiehiä hävinnyt minulle kuulantyönnössä, keihäässä ja juoksussa, kisoissa Kellokoskella ja Seutulassa.
Ajoin Crossia ja Enduroa omaksi iloksi mikä kyllä piti koko kropan kunnossa. Aina olen urheillut lapsesta asti taloissa kovaakin treeniä vetäen. Kyllä se vieläkin näkyy kondiksessa.
Nyt vaan tuhoaa ryssälääkärit suomalaisten hoitajien kanssa minua fyysisesti ja psyykkeeltä. Myrkkylääke Litoa sekä toista paskaa risperdinonia minuun työntäen.
Seksihalut mennyt kyvyt ja halut, käsien vapinoita välillä tulee, verenpaineet heilahtelee, unet sekasin. Välillä kokonaisvaltainen huonoolo, päänsärkyä usein. On punttikin jäänyt vähiin mikä on minulle erittäin tärkeä, vitutuksien ja väsymyksen takia.
Eli miettikää näitä Ryssäsadisteja sekä Suomalaisia hoitajia ketkä samaa paskaa ovat kun myrkyttävät tahallaan minua. Kun viellä hupia jouduin kidutettaksi Jorvin kautta Kellokoskelle ja sieltä kidutus jatkui Ohkolassa.
Selkin Samarian Pisaran kusetuspaikan takia oli siellä talo myynnissä mistä paniikki mihin menen. Piti olla Samarian johtajan kuittaaman vuokrasopimuksen mukaan raitis talo. Mitä se ei ollut oli siellä Papiksi sanomansa Pisaran johtajan Pekka Vauromaan kokki juoppohullu. Kolme kertaa kuukauteen poliisit soitti itselleen ja kerran ambulanssin ketkä sanoi että saanko kokki Antti Rasinkankaalta puukot piiloon että voivat he tulle sinne.
Sanoin hälytyskeskukselle että itkuviinaa vetää kaveri ja puukot on piilossa. Tämmöisestä paikasta huijari uskovaiset järjestivät minut kidutettavaksi ekaksi jorviin kellariin lukekaa on siitäkin kovaa tarinaa. Jatkui kidutukseni kellokoski ohkolassa. Olen paljon kirjoittanut kiduttamisestani, miksi kysynpä vaan. Pitäisi jo päästä kostamaan raalla tavalla sadisteille kiduttajilleni.
Vedin sellijumppia kello 4 sekä kello 5,20. Tein venytyksiä istuen aitajuoksija liikkettä, sekä muita venytyksiä myös käsivarsia.
Tein etunojapunnerruksia leveällä 90 kertaa ja kerran 80 kertaa. Kapealla otteella tein 60 kertaa eli ojentajia, tein myös lankutuksia sekä jalkakyykkyjä.
Nuoret miehet osastolla ihmetteli punnerrustulostani mutta kyllä uskovat kun näytän että vanhaltakin menee noin monta. Olenhan ollut aina huippukunnossa taloissa ainakin. Kyllä sen ovat saaneet huomata muutamat kenet olen tiputtanut lyönnillä. Hanskoillakin on muutama äijä tippunut.
En ole koskaan ollut oikein penkkimiehiä enkä muutenkaan mikään tunkki. Mutta on yli 200 kg penkkimiehiä hävinnyt minulle kuulantyönnössä, keihäässä ja juoksussa, kisoissa Kellokoskella ja Seutulassa.
Ajoin Crossia ja Enduroa omaksi iloksi mikä kyllä piti koko kropan kunnossa. Aina olen urheillut lapsesta asti taloissa kovaakin treeniä vetäen. Kyllä se vieläkin näkyy kondiksessa.
Nyt vaan tuhoaa ryssälääkärit suomalaisten hoitajien kanssa minua fyysisesti ja psyykkeeltä. Myrkkylääke Litoa sekä toista paskaa risperdinonia minuun työntäen.
Seksihalut mennyt kyvyt ja halut, käsien vapinoita välillä tulee, verenpaineet heilahtelee, unet sekasin. Välillä kokonaisvaltainen huonoolo, päänsärkyä usein. On punttikin jäänyt vähiin mikä on minulle erittäin tärkeä, vitutuksien ja väsymyksen takia.
Eli miettikää näitä Ryssäsadisteja sekä Suomalaisia hoitajia ketkä samaa paskaa ovat kun myrkyttävät tahallaan minua. Kun viellä hupia jouduin kidutettaksi Jorvin kautta Kellokoskelle ja sieltä kidutus jatkui Ohkolassa.
Selkin Samarian Pisaran kusetuspaikan takia oli siellä talo myynnissä mistä paniikki mihin menen. Piti olla Samarian johtajan kuittaaman vuokrasopimuksen mukaan raitis talo. Mitä se ei ollut oli siellä Papiksi sanomansa Pisaran johtajan Pekka Vauromaan kokki juoppohullu. Kolme kertaa kuukauteen poliisit soitti itselleen ja kerran ambulanssin ketkä sanoi että saanko kokki Antti Rasinkankaalta puukot piiloon että voivat he tulle sinne.
Sanoin hälytyskeskukselle että itkuviinaa vetää kaveri ja puukot on piilossa. Tämmöisestä paikasta huijari uskovaiset järjestivät minut kidutettavaksi ekaksi jorviin kellariin lukekaa on siitäkin kovaa tarinaa. Jatkui kidutukseni kellokoski ohkolassa. Olen paljon kirjoittanut kiduttamisestani, miksi kysynpä vaan. Pitäisi jo päästä kostamaan raalla tavalla sadisteille kiduttajilleni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti