Tuli aamu viimein kello kuusi pääsi potilaskeittiölle nessille ja kalkkunaleiville. Siitä myrkkylääkkeille ryssän määräämää myrkkyä Litoa 600 milliä aamusta ja illasta myrkyttävät minua vielä samalla Lito myrkyllä 900 milliä. Mistä myrkystä valvon, verenpaineeni hakkaa liikaa sekä vapinoita tullut käsiini.
Sanoo vaan saastat suomalaiset sadisti hoitajat että se kuuluu asiaan ja lääkkeen sivuoireisiin. Oli verenpaineeni hyvät ennen kidutettavaksi joutumistani. Haluavat varmaan Ryssät minut tappaa jos lito ja risperidon lääke nostaa paineeni.
Tarjosi muija ryssälääkäri jo verenpainelääkettä minulle. Lopetin kahvin ja energiajuoman jos niillä laskisi paineeni. Vaikka varma melkein olen että johtuu paineet lääkityksestä.
Yritti ryssälääkäri V,T taas kerran puuttua Blogiini, kerran kuukaudeksi ottivat saastat koneeni pois. Valitin silloin siitä hallinto-oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle ja sain koneeni kuukauteen takasin. Oli koneen otto täysin lainvastasesti tehty ihmisoikeusrikos ja sananvapauden rajoittamista.
Eli miettikää nyt näitä saatanoita sadisteja pelkäävät nämä niin paljon paljastuksiani tästäkin talosta ja talon touhuista. Lukekaa mitä olen kirjoitellut maanjäristyksestä kellokoskella miten yksikin myrkyttäjäni yritti silloin juosta syliini kun talo tärähti. Huusin muijalle että painu helvettiin isiksen kone tuli kylkeen. Huusin henkilökunnalle että kusemme ja paskannamme suuhunne kun raunioissa olette että elätte pitempään.
TEHKÄÄ NYT HELVETTI JO JOKU JOTAIN ETEENI ETTEIVÄT TUHOA MINUA KOKONAAN. SOITTAISI VIRON POIKA KUKA KERRAN PYYSI MINUA ISIKSIIN KUN SOTURI OLEN. LIITYN MIHIN VAAN JENGIIN MISTÄ VAAN APUA SAAN KIDUTTAJIANI VASTAAN.
SILLÄ JOTAINHAN NÄILLE PITÄÄ TEHDÄ MINÄ EN OLE MIELENVIKAINEN OLEN ALKOHOLISTI KUKA EI OLE PÄÄTÄÄN JUONUT. VIINAPIRU ON PÄÄSTÄNI KUOLLUT VUOSIA SITTEN. PYYDÄN AUTTAKAA MINUA HYVÄT IHMISET.
RYSSÄT MÄÄRÄSI MINULLE LISÄÄ PAKKOHOITOA JA PAKKOLÄÄKITYSTÄ. ISKEKÄÄ NYT AMERIKKA NÄIHIN SAATANOIHIN SADISTEIHIN RYSSIIN JA SUOMALAISIIN. NÄMÄ EIVÄT OLE IHMISIÄ KUMMATKAAN,
KUN MINUA KIDUTTAVAT KUMMATKIN. EN OLE KOSKAAN TUNTENUT OLEVANI SUOMALAINEN OLEN OLLUT AINA VÄÄRÄSSÄ MAASSA.
US NAVY SEAL.
Sanoo vaan saastat suomalaiset sadisti hoitajat että se kuuluu asiaan ja lääkkeen sivuoireisiin. Oli verenpaineeni hyvät ennen kidutettavaksi joutumistani. Haluavat varmaan Ryssät minut tappaa jos lito ja risperidon lääke nostaa paineeni.
Tarjosi muija ryssälääkäri jo verenpainelääkettä minulle. Lopetin kahvin ja energiajuoman jos niillä laskisi paineeni. Vaikka varma melkein olen että johtuu paineet lääkityksestä.
Yritti ryssälääkäri V,T taas kerran puuttua Blogiini, kerran kuukaudeksi ottivat saastat koneeni pois. Valitin silloin siitä hallinto-oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle ja sain koneeni kuukauteen takasin. Oli koneen otto täysin lainvastasesti tehty ihmisoikeusrikos ja sananvapauden rajoittamista.
Eli miettikää nyt näitä saatanoita sadisteja pelkäävät nämä niin paljon paljastuksiani tästäkin talosta ja talon touhuista. Lukekaa mitä olen kirjoitellut maanjäristyksestä kellokoskella miten yksikin myrkyttäjäni yritti silloin juosta syliini kun talo tärähti. Huusin muijalle että painu helvettiin isiksen kone tuli kylkeen. Huusin henkilökunnalle että kusemme ja paskannamme suuhunne kun raunioissa olette että elätte pitempään.
TEHKÄÄ NYT HELVETTI JO JOKU JOTAIN ETEENI ETTEIVÄT TUHOA MINUA KOKONAAN. SOITTAISI VIRON POIKA KUKA KERRAN PYYSI MINUA ISIKSIIN KUN SOTURI OLEN. LIITYN MIHIN VAAN JENGIIN MISTÄ VAAN APUA SAAN KIDUTTAJIANI VASTAAN.
SILLÄ JOTAINHAN NÄILLE PITÄÄ TEHDÄ MINÄ EN OLE MIELENVIKAINEN OLEN ALKOHOLISTI KUKA EI OLE PÄÄTÄÄN JUONUT. VIINAPIRU ON PÄÄSTÄNI KUOLLUT VUOSIA SITTEN. PYYDÄN AUTTAKAA MINUA HYVÄT IHMISET.
RYSSÄT MÄÄRÄSI MINULLE LISÄÄ PAKKOHOITOA JA PAKKOLÄÄKITYSTÄ. ISKEKÄÄ NYT AMERIKKA NÄIHIN SAATANOIHIN SADISTEIHIN RYSSIIN JA SUOMALAISIIN. NÄMÄ EIVÄT OLE IHMISIÄ KUMMATKAAN,
KUN MINUA KIDUTTAVAT KUMMATKIN. EN OLE KOSKAAN TUNTENUT OLEVANI SUOMALAINEN OLEN OLLUT AINA VÄÄRÄSSÄ MAASSA.
US NAVY SEAL.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti