keskiviikko 9. lokakuuta 2019

Yöllinen herätykseni taas kerran varmaan lääkkeiden takia.

Menin aikasin nukkumaan eilen illasta mutta herätykseni oli taas liian aikasin kello 2,28 sitä ennenkin kävin kyllä vessassa.

Kirjoitin kynällä tarinoitani mutta avasin koneeni riskillä että yököt tulee. Kun kerran ottivat koneeni pois mukamas sen takia että olin haukkunut Blogissani henkilökuntaa . Oli koneeni pois kuukauden mutta kun valitin Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja potilasasiamiehelle sainkin heti koneeni takasin.

Sitten selittivät että siksi koneen ottivat hoidolliseen puoleen nojaten kun yöllä kuulemma kirjoittelen.

Luki jossain sopimuksessa etten kirjoittele hiljasuuden aikana. Pitää nyt kysyä ryssälääkäriltä lupaa öiseen kirjoitteluun kun valvon öisin ei ole siitä mitään haittaa konella olosta.

Ja kun maksan tästä palvelusta melkein 600 euroa kuussa pitää siinä olla lupa koneella oloon.

Menen nukkumaan aikasin heti lääkkeiden ja iltapalan jälkeen kello 19. Siitä nukuin nytkin kello 2,28 asti, eli tulee minulle normitunnit unta. Siksi pitää minun saada lupa koneeni avata herättyäni, kun ei väsytä minua enään yhtään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...