lauantai 9. marraskuuta 2019

Aamu tuli pikkuhiljaa pitkä oli yö. Sairastumisestani myrkkylääkkeistä Litosta 1500 milliä sekä risperdinon 6 milliä.

Tuli aamu kipujen kanssa kun lääkkeet Lito ja risperidon aiheuttaa kokonaisvaltaisen huonon olon. Jäi unenikin ihan kesken olin aamusta väsynyt.

Oli myrkyt ja vitamiinit sekä ravintolisä ja aamupala. Sitten oli puhtaaksipetaus ja moppaus. Sen jälkeen oli minulla dosetin täyttö sanoin hoitaja S:le  miksi pitää minun täyttää Lito myrkky kun piti se lopettaa toki en suostunut ryssänaislääkärille piikkilääkitykseen.

Helvetti näitä sadisteja ei kuulu yhdellekkään elävälle sielulle syönkö mitään myrkkyjä.

Olen jatkuvasti kipeä myrkkylääke Litosta sekä toisesta myrkystä Risperidonista unet sekasin mitkä viellä vievät ennenaikaseen hautaan ja sairastuttavat pahasti, kun on uni niin tärkeä ihmiselle.

Henkilökunta ei ota mitään kantaa sairastumiseeni myrkyistä vaikka olen puhunut kuukausia myrkkylääkkeiden aiheuttamista oireista.

Panen nyt viellä kerran tähän mitä oireita minulle on tullut Litosta ja Risperdinonista.

Seksihalut menneet kyky ja halut puuttuu tunnelämän köyhyys spermaa ei tule ollenkaan. Vapinoita tullut raajoihin välillä pahempana. Päänsärkyä tullut usein öisin varsinkin. Verenpaineet heilahtelee mitkä olen nyt kyllä saanut melko hyvin tasapainoon ruokavaliolla ja liikunnalla sekä lopettamalla energiajuoman ja kahvin joksikin aikaa. Ryssänaislääkäri tarjosi jo verenpainelääkettä, helvetti ekaksi määräävät lääkettä ryssälääkärit millä verenpaineet heilahtelee ja siihen taas tarjoaa ryssä lääkettä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...