perjantai 8. marraskuuta 2019

Öistä tarinaani kello on 2,50. Sairastuttamisestani Litolla 1500 milliä ja Risperidonilla 6 milliä.

Kävin ottamassa kello 1,53   500 milliä särkylääkettä ja mittauttamassa verenpaineeni mitkä olivat hyvät.

Otin vain yhden särkylääkkeen kun on mennyt eniten särkylääkettä kun koskaaan nykyään. Varmaan Lito ja toinen myrkkylääke risperdinoninsta johtuvaa. Päänsärkyä ollut usein yöllä useasti.

Kun on Lito myrkky ja toinen myrkkylääke risperidon aiheuttaneet niin paljon oireita minulle.

Seksihalut ja kyvyt melkein menneet spermaa ei tule ollenkaan, vapinoita raajoihin tullut, verenpaineet heilahdelleet mitkä olen saanut tasapainotettua energiajuomia ja kahvia vähentämällä liikunnalla ja ruokavaliolla kun ryssämuija lääkäri J jo ehdotti verenpainelääkettä.

Helvetti jos ekaksi myrkkyjä työntävät ja siihen verenpainelääkettä. Jätän heti myrkkylääkkeet kun omilleni pääsen jää varmaan minulta pahat oireet ellei sitten ole ne jääneet päälle myrkyttämisellään.

On viellä tullut välillä pahoja vapinoita raajoihin välillä meinaa kuppi tippua kädestä. Nytkin yöllä meinasi mokkula tippua kädestä kun semmoisia nykäyksiä tuli käsiin.

 Saatanan Ryssäsadisti Mengelet saastojen Suomalaisten Kapo hoitajien kanssa myrkyttävät minua pahasti sairastuttaen.

Unet kärsineet Litosta ja risepridonista johtuen kun ennen lääkityksiä nukuin hyvin. Nukahdan hyvin aikasin illasta mutta herätykseni on yöllä liian aikasin. Kello oli 2,15 yritin viellä nukkua kun univelkaa oli minulla. Otin ehkä turhaan särkylääkkeen kun pääni vain varoitteli kipua mutta ennakoin tilanteen joten otin varmuuden vuoksi otin yhden 500 millisen.

Kävi yökkö ovellani olin sängyssäni pötköllään kun kuulin sen käyvän. Avasin tietokoneeni, pitää nyt apulaisylilääkäri N,R pyytää koneenkäyttö lupa yölläkin. Kun ei henkilökunnalla saa olla koneenkäyttökielto lupaa yöllä. On ihan oma asiani työskentelenkö yöllä herättyäni. Kun menen aikasin nukkumaan ja herään aikasin. Minua ei yöllinen koneenkäyttö untani häritse. Kirjoitan kynällä jokayö tarinoitani.

En muutenkaan noudata mitään hiljasuusaikoja eli kello 23-6 minä nukun kello 19,30- 1-2 ajan se on minun hiljasuuteni. Eivät voi vaatia minua noudattamaan muita aikoja.

Kello on 3,27 nyt menen sänkyyn ja yritän viellä nukkua kun olisi punttisali tänään, täytyy olla hyvin levännyt kun salille mennään että jaksaa treenata. Hyvät yöt palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...