Yö meni jotenkin kipeä olin heti yöllä herätessäni, onneksi sain pienet tirsat viellä aamuyöstä nukuttua.
Olen ollut koko lääkkeideni ajan kipeä mihin ei henkilökunta ota mitään kantaa. Eli miettikää näitä saatanan sadisteja suomalaisia hoitajia sekä Ryssälääkäreitä. Varmaan puoli vuotta olen valittanut lääkkeiden aiheuttamia vaivoja.
Vielä kerran tähän jos jollekkin lukijalleni menisi perille sanomani ja joku puuttuisi kiduttamiseeni.
On seksihalut ja kyvyt mennyt Litolla ja risperidonilla, spermaa ei tule ollenkaan on pahinta mitä voi olla kun mieheltä viedään kyvyt ja halut.
Mutta kun näkee henkilökunnan naamasta kun lakkaa saamasta eivät he rakkautta koe niin eivät varmaan sitä halua minunkaan kokevan. Vapinoita tullut raajoihin. Unet menneet oudoksi herään yöllä. Verenpaineet heilahtelee mitkä ennen lääkkeitä ovat olleet hyvät. Päänsärkyä ollut usein mitä ei ennen ollut.
Kolkkoja kylmiä suomalaisia saatanoita hoitajia myrkkyjä naamaan jengille sitä ne osaa tehdä. Toki noille nisteille saavatkin antaa myrkkyjä. Mutta helvettiökö Ryssälääkäri V,T minua alkoi myrkyttämään ja viellä kuulemma hoitajien puheilla.
Nosti saatanan Ryssälääkäri V,T liton hirveisiin määriin 1500 milliä siihen viellä toinen myrkky risperidon 6 milliä. Kerta viikkoon kusi ja verikokeissa jouduin käymään myrkytysvaaran takia ja muiden komplikaatioiden.
MIKSI PERKELE KUKAAN EI TEE MITÄÄN PUOLESTANI OLEN HUUTANUT KOKO MAAILMAA APUUN. MUTTA TUNTUU ETTEI KUKAAN KUULE JA VÄLITÄ MINUSTA YHTÄÄN. OLENKO AINOA IHMINEN MAAILMASSA KENELLÄ ON LÄHIMMÄISEN RAKKAUTTA. KUN OLEN NIIN MONIA AUTTANUT.
SYYTTÄ JOUDUIN EKAKSI JORVIIN KOLKKOON KOPPIIN KIDUTETTAVAKSI SIELTÄ KELLOKOSKELLE MISSÄ KIDUTUS JATKUI SIELTÄ KIDUTETTAVAKSI OHKOLAN SAIRAALAAN SEMMOISIIN MYRKKYIHIN ETTEN TIENNYT MISTÄÄN MITÄÄN. KAIKKI SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN TAKIA JA KETÄ SITTEN OLI SIELTÄ MUITA JÄRJESTÄMÄSSÄ KIDUTUSTANI. OLI SIELLÄKIN RYSSÄ TALONMIES, KUKA EI ILMOITTANUT VUOKRASOPIMUSTA TEHDESSÄÄN ETTÄ OLI SAMARIAN TALO MYYNNISSÄ JA KOKKI ANTTI JUOPPOHULLU PITI OLLA SAMARIAN TALO RAITIS . LUKEKAA OLEN PALJON KIRJOITELLUT SIITÄKIN TALOSTA. SYYTTÄ JOUDUIN KIDUTETTAVAKSI. MIKSETTE ISKE VENKULAT KUN NIIN PALJON OLEN TEIDÄN ETEENNE UHRANNUT ELÄMÄSTÄNI.
Olen ollut koko lääkkeideni ajan kipeä mihin ei henkilökunta ota mitään kantaa. Eli miettikää näitä saatanan sadisteja suomalaisia hoitajia sekä Ryssälääkäreitä. Varmaan puoli vuotta olen valittanut lääkkeiden aiheuttamia vaivoja.
Vielä kerran tähän jos jollekkin lukijalleni menisi perille sanomani ja joku puuttuisi kiduttamiseeni.
On seksihalut ja kyvyt mennyt Litolla ja risperidonilla, spermaa ei tule ollenkaan on pahinta mitä voi olla kun mieheltä viedään kyvyt ja halut.
Mutta kun näkee henkilökunnan naamasta kun lakkaa saamasta eivät he rakkautta koe niin eivät varmaan sitä halua minunkaan kokevan. Vapinoita tullut raajoihin. Unet menneet oudoksi herään yöllä. Verenpaineet heilahtelee mitkä ennen lääkkeitä ovat olleet hyvät. Päänsärkyä ollut usein mitä ei ennen ollut.
Kolkkoja kylmiä suomalaisia saatanoita hoitajia myrkkyjä naamaan jengille sitä ne osaa tehdä. Toki noille nisteille saavatkin antaa myrkkyjä. Mutta helvettiökö Ryssälääkäri V,T minua alkoi myrkyttämään ja viellä kuulemma hoitajien puheilla.
Nosti saatanan Ryssälääkäri V,T liton hirveisiin määriin 1500 milliä siihen viellä toinen myrkky risperidon 6 milliä. Kerta viikkoon kusi ja verikokeissa jouduin käymään myrkytysvaaran takia ja muiden komplikaatioiden.
MIKSI PERKELE KUKAAN EI TEE MITÄÄN PUOLESTANI OLEN HUUTANUT KOKO MAAILMAA APUUN. MUTTA TUNTUU ETTEI KUKAAN KUULE JA VÄLITÄ MINUSTA YHTÄÄN. OLENKO AINOA IHMINEN MAAILMASSA KENELLÄ ON LÄHIMMÄISEN RAKKAUTTA. KUN OLEN NIIN MONIA AUTTANUT.
SYYTTÄ JOUDUIN EKAKSI JORVIIN KOLKKOON KOPPIIN KIDUTETTAVAKSI SIELTÄ KELLOKOSKELLE MISSÄ KIDUTUS JATKUI SIELTÄ KIDUTETTAVAKSI OHKOLAN SAIRAALAAN SEMMOISIIN MYRKKYIHIN ETTEN TIENNYT MISTÄÄN MITÄÄN. KAIKKI SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN TAKIA JA KETÄ SITTEN OLI SIELTÄ MUITA JÄRJESTÄMÄSSÄ KIDUTUSTANI. OLI SIELLÄKIN RYSSÄ TALONMIES, KUKA EI ILMOITTANUT VUOKRASOPIMUSTA TEHDESSÄÄN ETTÄ OLI SAMARIAN TALO MYYNNISSÄ JA KOKKI ANTTI JUOPPOHULLU PITI OLLA SAMARIAN TALO RAITIS . LUKEKAA OLEN PALJON KIRJOITELLUT SIITÄKIN TALOSTA. SYYTTÄ JOUDUIN KIDUTETTAVAKSI. MIKSETTE ISKE VENKULAT KUN NIIN PALJON OLEN TEIDÄN ETEENNE UHRANNUT ELÄMÄSTÄNI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti