Heräsin kello 00,22 uniin menin uudestaan nukkumaan ja heräsin kello 1,42 nukahdin ja heräsin uudestaan kello 2. Jäin pystyyn ei väsyttänyt enään yhtään.
Kumma kun aina tulee jengin kanssa vääntöä kun väsynyt olen heijastuu se varmaan minusta. Alkoi potilaat nainen L ja iso V puhumaaan yleisessä tilassa jotain päihde ryhmästä missä ne vissiin käy.
Sanoin ettei niitä ryhmä kuiville auta huumeista ja päihteistä ei tupakasta. Sanoin että antakaa elämänne JEESUKSELLE NIIN RAITISTUTTE. Alkoi Iso V selittämään minulle etten missään uskossa ole. Sanoin olevani aina linnan uskossa pienestä pitäen.
Sanoin Isolle V että lähde taas vaan huumelomille hatkaan niin kun viimeksi. Ihmettelen sitäkin miten sekin sai työluvan heti melkein hatkansa jälkeen. Todella kummallista huumehemmoilla heti lupia.
Toinen mokoma entinen kämppikseni K sekoili huumeissa kämpässämme osasto 30 huumepussukoita se levitteli kämpässä vaikka oli kämppä mukamas ratsattu ennen tuloani. Onneksi lensi se suljetulle osasto 10. Sai sekin nopeasti kaikki luvat mitä todella ihmettelen, koko talon huumeongelmaa olen tutkinut ja ihmetellyt. Nyt sai lomat kaveri eli ihmettelen vaan miten noita huumepellejä vissiin Venäläiset lääkärit paapovat.
Saavat huumepellet niin äkkiä aina vapaudet mokiensa jälkeen, mitä ihmettelen kun huumeet viellä laittomia ovat. Todella tutkinnan alaista on talon touhut. Minä olen huumeita vastaan niin minua ryssälääkäri V,T lääkitsee myrkkylääke Litolla myrkkymäärällä 1500 milliä ja toista myrkkyä risperidon 6 milliä. Lukekaa miten olen sairastunut kyseisistä myrkkylääkkeistä. Todella on outoa ryssien toiminta.
Kävin kysymässä närästykseen lääkettä antoi hoitaja T minulle lasin piimää vähän se auttoi. Nukahdin vielä hetkeksi kello 4,50 asti suunnilleen.
Tekee hyvää pienetkin tirsat viellä, saa aivot lepoa mitkä ovat tärkeimmät koko kropan hyvinvoinnille. Aivot kaipaa lepoaa kunnolla on ne kaiken keskus lähtee aivoista ihan kaikki. Hermosto ja hyvinvoinnin keskus, jos on väsynyt on koko kroppa epätasapainossa pää ei pelaa ja keho ei toimi
Kumma kun aina tulee jengin kanssa vääntöä kun väsynyt olen heijastuu se varmaan minusta. Alkoi potilaat nainen L ja iso V puhumaaan yleisessä tilassa jotain päihde ryhmästä missä ne vissiin käy.
Sanoin ettei niitä ryhmä kuiville auta huumeista ja päihteistä ei tupakasta. Sanoin että antakaa elämänne JEESUKSELLE NIIN RAITISTUTTE. Alkoi Iso V selittämään minulle etten missään uskossa ole. Sanoin olevani aina linnan uskossa pienestä pitäen.
Sanoin Isolle V että lähde taas vaan huumelomille hatkaan niin kun viimeksi. Ihmettelen sitäkin miten sekin sai työluvan heti melkein hatkansa jälkeen. Todella kummallista huumehemmoilla heti lupia.
Toinen mokoma entinen kämppikseni K sekoili huumeissa kämpässämme osasto 30 huumepussukoita se levitteli kämpässä vaikka oli kämppä mukamas ratsattu ennen tuloani. Onneksi lensi se suljetulle osasto 10. Sai sekin nopeasti kaikki luvat mitä todella ihmettelen, koko talon huumeongelmaa olen tutkinut ja ihmetellyt. Nyt sai lomat kaveri eli ihmettelen vaan miten noita huumepellejä vissiin Venäläiset lääkärit paapovat.
Saavat huumepellet niin äkkiä aina vapaudet mokiensa jälkeen, mitä ihmettelen kun huumeet viellä laittomia ovat. Todella tutkinnan alaista on talon touhut. Minä olen huumeita vastaan niin minua ryssälääkäri V,T lääkitsee myrkkylääke Litolla myrkkymäärällä 1500 milliä ja toista myrkkyä risperidon 6 milliä. Lukekaa miten olen sairastunut kyseisistä myrkkylääkkeistä. Todella on outoa ryssien toiminta.
Kävin kysymässä närästykseen lääkettä antoi hoitaja T minulle lasin piimää vähän se auttoi. Nukahdin vielä hetkeksi kello 4,50 asti suunnilleen.
Tekee hyvää pienetkin tirsat viellä, saa aivot lepoa mitkä ovat tärkeimmät koko kropan hyvinvoinnille. Aivot kaipaa lepoaa kunnolla on ne kaiken keskus lähtee aivoista ihan kaikki. Hermosto ja hyvinvoinnin keskus, jos on väsynyt on koko kroppa epätasapainossa pää ei pelaa ja keho ei toimi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti