Oli aamutouhut potilaskeittiö aukesi kello 6 join nessit ja söin yhden tummanleivän. Siitä myrkyille Litolle 600 milliä sekä ravintolisä Vitaepro sekä monivitamiini ja verenohennukseen Primaspan. Siitä menin aamupalalle ja kokoukseen.
Sen jälkeen menin kanttiiniin ostin yhden energiajuoman sekä karkkipussin ja pari suklaatankoa. Oli päiväruoka perunaa sekä kasvispihvejä mitä annoin puolet pojille riitti minulle pari pihviä. Olen niin pieniruokanen syön aina vähän kulutan enemmän kun syön mutta varmaan lääkitykseni lihottaa, kun painoni vaan nousee. Oli se ekaksi 109,8 kiloa pitkään mutta viimeksi punnittaessa paino oli noussut 111,3 kiloon.
Ei muuta kyllä voi olla kun lääkitys mikä lihottaa kun liikun, käyn kylillä kävellen ja pyörällä sekä salilla käyn aina kun lääkkeiden huonovointisuudelta pystyn. Sellijumppiakin teen melkein jokapäivä siinäkin kyllä kuluu jonkun verran.
Oli äsken iltaruoka oli muilla kalakeittoa minulla oli papukeitto, oli se hyvä ja kevyt keitto.
Sen jälkeen menin kanttiiniin ostin yhden energiajuoman sekä karkkipussin ja pari suklaatankoa. Oli päiväruoka perunaa sekä kasvispihvejä mitä annoin puolet pojille riitti minulle pari pihviä. Olen niin pieniruokanen syön aina vähän kulutan enemmän kun syön mutta varmaan lääkitykseni lihottaa, kun painoni vaan nousee. Oli se ekaksi 109,8 kiloa pitkään mutta viimeksi punnittaessa paino oli noussut 111,3 kiloon.
Ei muuta kyllä voi olla kun lääkitys mikä lihottaa kun liikun, käyn kylillä kävellen ja pyörällä sekä salilla käyn aina kun lääkkeiden huonovointisuudelta pystyn. Sellijumppiakin teen melkein jokapäivä siinäkin kyllä kuluu jonkun verran.
Oli äsken iltaruoka oli muilla kalakeittoa minulla oli papukeitto, oli se hyvä ja kevyt keitto.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti