Oli lääkkeet minulle hyväksymäni ravintolisä vitaepro sekä monivitamiini ja verenohennukseen primaspan. Menee myös myrkkylääke Lito aamusta 600 milliä illasta samaa myrkkyä 900 milliä lisäksi risperidon mikä on kanssa netin mukaan täysi myrkky.
Olin taas yöllä herättyäni kipeä pahasti ei anna lääkkeet minun nukkua aamuun asti ja on ne sairastuttaneet minut pahasti monella tavalla. Mihin henkilökunta ei ota mitään kantaa. Oli heti herättyäni yöllä minulla kokonaisvaltainen huono olo.
Olisi punttisali kello 10,15 mutten taida jaksaa lähteä kipeän oloni takia. Kyllä harmittaa kun punttisali on jäänyt minulta monesti kipeän oloni takia. Vaikka kondis sallisi puntin on fiilikset ihan maissa eikä huvita punttisali. On minulle fyysinen harjoittelu tärkeä sitä aina harrastaneena. Mutta nyt puntti jäänyt vähiin lääkkeiden takia.
Viellä kerran tähän mitä sairastumisia on tullut Litosta ja risperidonista. Seksihalut menneet kyvyt ja halut spermaa ei tule, tunteet litistyneet täysin. Vapinoita tullut raajoihin välillä enemmän välillä vähemmän mutta jatkuvaa kumminkin. Netti sanoi että pitää lääkkeen aiheuttamiin vapinoihin heti ottaa henkilökuntaan yhteyttä.
Minä olen varmaan puolivuotta puhunut hoitajille ja lääkäreille vaivoistani eivät mitään kantaa ole ottaneet niihin. Uneni olleet sekasin lääkkeistä johtuen kun aina ilman lääkkeitä olen nukkunut hyvin. Verenpaineet heilahtelee mihin ryssänaislääkäri jo ehdotti lääkkeitä. Helvetin ekaksi sairastutetaan lääkkeillä että saadaan määrätä lisää lääkkeitä. Miettikää nyt näitä ryssälääkäreitä täälläkin on kolme puhuivat kyllä että puhumalleni N,R linnojen mafioista olisi hänkin ryssä. Minulla on kyllä kuva että on se Bulgaari.
Olen odottanut apulaisylilääkäri N,R tapaamista meinaan sen panna koville miksi se sallii ryssälääkäreiden minun myrkyttämiseni, kun on N,R heidän esimiehensä. Kun kerran jo puhuin kielokodossa Linnojen Mafioista pölähti apulaisylilääkäri paikalle otin todistajaksi Keravan hoitajan J,S en nyt nimeä laita mutta itsensä tuntee ja varmaan muutkin.
Sanoi apulaisylilääkäri N,R kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan pomo potkisi hän minut heti ulos, ja kun terve olet lähde terveitten pariin, ja tärkeä että lääkkeethän olet lopettanut ajat sitten.
Miksei nykyään pidä puheitaan apulaisylilääkäri N,R onko tämä Ohkolan touhu niin ryssämafiaa ettei pysty edes apulaisylilääkäri mitään niille. En oikein pysty muuta käsittämään. Helvetti ottaisivat minut sisäpiiriin en lääkkeitä tarvitse en hullu ole olen alkoholiongelmainen keneltä on viinapiru kuollut päästä.
Käsitin Jorvissa ennen kidutuksen alkamista että tulen Ohkolaan lääkkeettömään vapaaehtoiseen hoitoon siksi aikaa että olisin saanut kämpän ja asiat kuntoon Selkin Samaria Pisaran kidutuksen jälkeen.
Alkoikin kiduttamaiseni jo Jorvissa kolkossa kopissa lukekaa siitäkin on paljon tarinaa. Kidutus jatkui kellokosken sairaalassa, olen yrittänyt selvittää kenen toimesta oliko jo ryssät siellä asialla se on minulle auki. Kidutus jatkui Ohkolan sairaalassa osasto 30 kusin käytävälle menin toisten huoneisiin. Pitivät niin sekasin sadistit lääkkeissä.
Olen kirjoittanut päiväkirjaani että tiputettiin lääkitys apulaisylilääkärin N,R kanssa minimiin, mistä vointi oli ihan normaali kävin jatkuvasti salilla ja kylillä sekä töissä. Nukuin erittäin hyvin ja muutenkin oli vointini hyvä ei verenpaineita ei mitään muutakaan vaivaa ollut.
NO ANTAKAAS OLLA OLI PALAVERI RYSSÄLÄÄKÄRI V,T KANSSA KENEN KANSSA EN OLLUT SANAAKAAN VAIHTANUT. SEKÄ SEN AIKASEN OMAHOITAJA M,M JA MIESHOITAJA M SEKÄ OPISKELIJAN KANSSA SANOI MUISTAAKSENI RYSSÄLÄÄKÄRI V,T ETTÄ VERIKOKEET NÄYTTÄÄ HYVÄÄ KYSEISELLE LÄÄKKEELLE. MUTTA HENKILÖKUNTA ON SITÄ MIELTÄ ETTÄ ON VOINTINI SAMANLAINEN KUN TULLESSA.
SANOIN HERMOSTUEN OMALLE HOITAJALLE M,M ETTÄ SANO RYSSÄLÄÄKÄRI V,T MITEN SEKASIN PIDITTE MINUA TULLESSA JA NYT VOINTI OLI HYVÄ. VOI OLLA ETTÄ SEN AIKANEN OMAHOITAJA M,M ON RAPORTTEJAAN KIRJOITELLUT MINUSTA KUN SILLE OLEN SANONUT VASTAAN PARI KERTAA.
ON NÄMÄ HENKILÖKUNTA NIIN SAATANOITA RAPORTTEINEEN KUN EI NIILLÄ SÄTEILE YHTÄÄN JA KIRJOITETAAN TOISISTA RAPORTTEJAAN.
NO RYSSÄLÄÄKÄRI V,T LAITTOIKIN SIITÄ MINULLE MYRKKYLÄÄKE LITON JA RISPERIDON NOSTI VIELÄ SAATANAN RYSSÄ LITON PILVIIN 1500 MILLIIN. MIKSETTE IHMISET TEE MITÄÄN YRITTÄVÄT MINUT MYRKYTTÄÄ VARMAAN PIKKUHILJAA. OLENHAN KERTONUT MITEN OLEN MYRKYISTÄÄN SAIRASTUNUT.
KUMMA KUN SANOIN PALAVERISSA RYSSÄLÄÄKÄRI V,T ETTÄ RYSSÄ ON RYSSÄ VAIKKA VOISSA PAISTAISI JA MITEN OLET SADISTI VAIKKET OLE SUOMALAINEN. KUMMASTI TULI TYÖMAALTA MINUT HAKEMAAN M,M JA MIESHOITAJA J. TULIKIN KUMMASTI MUUTTO MINULLE KELLOKOSKEN PUOLELLE HOMETALOON VAIKKA ALLERGIKKO OLENKIN OSASTO 10 TULI MUUTTO.
TULI OHKOLAAN MONTA PAMPPUA MINUA SAATTAMAAN SANOI BULDOKKI OMAHOITAJA M,M ETTÄ ALANKO VÄKIVALTASEKSI EI MINULLE OLISI VOINUT MITÄÄN MUUTAMA LÄSKIPERSE PAMPPU JOS OLISIN RIEMASTUNUT. VITTU TÄTÄ MIELISAIRASTA HENKILÖKUNTAA.
VIHAAN NÄITÄ SAATANOITA SADISTEJA SYDÄMMESTÄNI LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA TUNNEN NIIN PYHÄÄ VIHAA NÄITÄ ELUKOITA KOHTAAN. EN TIEDÄ KAUAN JAKSAN ESITTÄÄ KILTTIÄ ALAN NIIN TÄYNNÄ NÄITÄ OLEMAAN. OLEN SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA, ESITÄN KILTTIÄ MUTTA SISÄLLÄNI ELÄÄ PAHA PETO.
OLISI IHAN TOISIN OLLUT JA OLISIN KILTTI OLLUT KUN OLISI JORVISSA PUHUMAMME VAPAAEHTOINEN LÄÄKKEETÖN HOITO TOTEUTUNUT TÄÄLLÄ KELLOKOSKI OHKOLASSA KUN EN OLLUT SYÖNYT PITKÄÄN AIKAAN LÄÄKKEITÄ. JA EI TODELLA YHDELLEKKÄÄN ELÄVÄLLE SIELULLE KUULU SYÖNKÖ LÄÄKKEITÄ. KAIKKI ME VIISAAT TAJUTAAN ETTÄ VAIN SADISTIT PAKOTTAA TOISET SYÖMÄÄN LÄÄKKEITÄ MISTÄ VIELLÄ SAIRASTUU.
MIKSI NÄIN MIKSI IHMISET SEN HYVÄKSYY ETTÄ SAA SADISTIT PAKOTTAA MYRKKYJÄ TOISET OTTAMAAN. ONKO IHMISET NIIN TYHMIÄ KUN JOKU VAAN ESITTÄÄ LÄÄKÄRI OLEVANSA NIIN JENGI USKOO JA TOTTELEE VAIKKA TOINEN VOI OLLA TÄYSI SADISTI.
MIKÄ ON MUUTENKIN LÄÄKÄREIDEN ETIIKKA KUN KYRPIÄ NAISILLE LEIKKAAVAT JA VITTUJA MIEHILLE JA KAIKENLAISIA KAUNEUSLEIKKAUKSIA.
OLETTE TODELLA SEMMOISET PAHASTI MIELISAIRAITA KETKÄ SUOSTUTTE MOISEEN. JA SEN TEISTÄ SANOO JUMALA TIEDÄTTE VARMAAN MIHIN OLETTE KAIKKI LOPPUPELEISSÄ MENOSSA. SAISI VAAN ALKAA SORTUMAAN JO TÄÄLLÄKIN OHKOLASSA JENGIÄ.
YHDELTÄ HOITAJALTA MENI JO SELKÄ PUNTILLA NAUROIN KUN SE ONTU TÄÄLLÄ KUN VETERAANEISTA ALKOI SE JOTAIN VÄÄNTÄMÄÄN. SANOIN SILLE KYRVÄLLE KÄSIENI VAPINOISTA SANOI SAATANA VAAN ETTÄ KUULUU VAPINAT ASIAAN LÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA. SANOI SE MYÖS ETTÄ TEKEE HÄN TYÖTÄÄN. TOIVOTAAN ETTÄ SELKÄNSÄ VAHINGOITTU PAHASTI ETTÄ TAJUAA KENEN KANSSA ON TEKEMISISSÄ.
LUULIN JO ETTÄ YHDESTÄ PÄÄSTIIN OLISI NYT HALVAANTUNUT OLISI OLLUT MUKAVA SANOA ETTÄ OTA NYT LÄÄKETTÄ SE KUULUU ASIAAN.
ÄLKÄÄKÖ TAAS PITÄKÖ MINUA PAHANA MIETTIKÄÄ MITEN OLETTE MINUA KIDUTTANEET JA PITKÄÄN. SIKSI NAURAN KUN LOUKKAANNUTTE, NYTKIN LÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA HUONOVOINTISUUTTA KOKONAISVALTAINEN HUONO OLO. KYLLÄ NIIN HARMITTI KUN JÄI PUNTTISALIKIN MIKÄ ON MINULLE TODELLA TÄRKEÄ.
Olin taas yöllä herättyäni kipeä pahasti ei anna lääkkeet minun nukkua aamuun asti ja on ne sairastuttaneet minut pahasti monella tavalla. Mihin henkilökunta ei ota mitään kantaa. Oli heti herättyäni yöllä minulla kokonaisvaltainen huono olo.
Olisi punttisali kello 10,15 mutten taida jaksaa lähteä kipeän oloni takia. Kyllä harmittaa kun punttisali on jäänyt minulta monesti kipeän oloni takia. Vaikka kondis sallisi puntin on fiilikset ihan maissa eikä huvita punttisali. On minulle fyysinen harjoittelu tärkeä sitä aina harrastaneena. Mutta nyt puntti jäänyt vähiin lääkkeiden takia.
Viellä kerran tähän mitä sairastumisia on tullut Litosta ja risperidonista. Seksihalut menneet kyvyt ja halut spermaa ei tule, tunteet litistyneet täysin. Vapinoita tullut raajoihin välillä enemmän välillä vähemmän mutta jatkuvaa kumminkin. Netti sanoi että pitää lääkkeen aiheuttamiin vapinoihin heti ottaa henkilökuntaan yhteyttä.
Minä olen varmaan puolivuotta puhunut hoitajille ja lääkäreille vaivoistani eivät mitään kantaa ole ottaneet niihin. Uneni olleet sekasin lääkkeistä johtuen kun aina ilman lääkkeitä olen nukkunut hyvin. Verenpaineet heilahtelee mihin ryssänaislääkäri jo ehdotti lääkkeitä. Helvetin ekaksi sairastutetaan lääkkeillä että saadaan määrätä lisää lääkkeitä. Miettikää nyt näitä ryssälääkäreitä täälläkin on kolme puhuivat kyllä että puhumalleni N,R linnojen mafioista olisi hänkin ryssä. Minulla on kyllä kuva että on se Bulgaari.
Olen odottanut apulaisylilääkäri N,R tapaamista meinaan sen panna koville miksi se sallii ryssälääkäreiden minun myrkyttämiseni, kun on N,R heidän esimiehensä. Kun kerran jo puhuin kielokodossa Linnojen Mafioista pölähti apulaisylilääkäri paikalle otin todistajaksi Keravan hoitajan J,S en nyt nimeä laita mutta itsensä tuntee ja varmaan muutkin.
Sanoi apulaisylilääkäri N,R kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan pomo potkisi hän minut heti ulos, ja kun terve olet lähde terveitten pariin, ja tärkeä että lääkkeethän olet lopettanut ajat sitten.
Miksei nykyään pidä puheitaan apulaisylilääkäri N,R onko tämä Ohkolan touhu niin ryssämafiaa ettei pysty edes apulaisylilääkäri mitään niille. En oikein pysty muuta käsittämään. Helvetti ottaisivat minut sisäpiiriin en lääkkeitä tarvitse en hullu ole olen alkoholiongelmainen keneltä on viinapiru kuollut päästä.
Käsitin Jorvissa ennen kidutuksen alkamista että tulen Ohkolaan lääkkeettömään vapaaehtoiseen hoitoon siksi aikaa että olisin saanut kämpän ja asiat kuntoon Selkin Samaria Pisaran kidutuksen jälkeen.
Alkoikin kiduttamaiseni jo Jorvissa kolkossa kopissa lukekaa siitäkin on paljon tarinaa. Kidutus jatkui kellokosken sairaalassa, olen yrittänyt selvittää kenen toimesta oliko jo ryssät siellä asialla se on minulle auki. Kidutus jatkui Ohkolan sairaalassa osasto 30 kusin käytävälle menin toisten huoneisiin. Pitivät niin sekasin sadistit lääkkeissä.
Olen kirjoittanut päiväkirjaani että tiputettiin lääkitys apulaisylilääkärin N,R kanssa minimiin, mistä vointi oli ihan normaali kävin jatkuvasti salilla ja kylillä sekä töissä. Nukuin erittäin hyvin ja muutenkin oli vointini hyvä ei verenpaineita ei mitään muutakaan vaivaa ollut.
NO ANTAKAAS OLLA OLI PALAVERI RYSSÄLÄÄKÄRI V,T KANSSA KENEN KANSSA EN OLLUT SANAAKAAN VAIHTANUT. SEKÄ SEN AIKASEN OMAHOITAJA M,M JA MIESHOITAJA M SEKÄ OPISKELIJAN KANSSA SANOI MUISTAAKSENI RYSSÄLÄÄKÄRI V,T ETTÄ VERIKOKEET NÄYTTÄÄ HYVÄÄ KYSEISELLE LÄÄKKEELLE. MUTTA HENKILÖKUNTA ON SITÄ MIELTÄ ETTÄ ON VOINTINI SAMANLAINEN KUN TULLESSA.
SANOIN HERMOSTUEN OMALLE HOITAJALLE M,M ETTÄ SANO RYSSÄLÄÄKÄRI V,T MITEN SEKASIN PIDITTE MINUA TULLESSA JA NYT VOINTI OLI HYVÄ. VOI OLLA ETTÄ SEN AIKANEN OMAHOITAJA M,M ON RAPORTTEJAAN KIRJOITELLUT MINUSTA KUN SILLE OLEN SANONUT VASTAAN PARI KERTAA.
ON NÄMÄ HENKILÖKUNTA NIIN SAATANOITA RAPORTTEINEEN KUN EI NIILLÄ SÄTEILE YHTÄÄN JA KIRJOITETAAN TOISISTA RAPORTTEJAAN.
NO RYSSÄLÄÄKÄRI V,T LAITTOIKIN SIITÄ MINULLE MYRKKYLÄÄKE LITON JA RISPERIDON NOSTI VIELÄ SAATANAN RYSSÄ LITON PILVIIN 1500 MILLIIN. MIKSETTE IHMISET TEE MITÄÄN YRITTÄVÄT MINUT MYRKYTTÄÄ VARMAAN PIKKUHILJAA. OLENHAN KERTONUT MITEN OLEN MYRKYISTÄÄN SAIRASTUNUT.
KUMMA KUN SANOIN PALAVERISSA RYSSÄLÄÄKÄRI V,T ETTÄ RYSSÄ ON RYSSÄ VAIKKA VOISSA PAISTAISI JA MITEN OLET SADISTI VAIKKET OLE SUOMALAINEN. KUMMASTI TULI TYÖMAALTA MINUT HAKEMAAN M,M JA MIESHOITAJA J. TULIKIN KUMMASTI MUUTTO MINULLE KELLOKOSKEN PUOLELLE HOMETALOON VAIKKA ALLERGIKKO OLENKIN OSASTO 10 TULI MUUTTO.
TULI OHKOLAAN MONTA PAMPPUA MINUA SAATTAMAAN SANOI BULDOKKI OMAHOITAJA M,M ETTÄ ALANKO VÄKIVALTASEKSI EI MINULLE OLISI VOINUT MITÄÄN MUUTAMA LÄSKIPERSE PAMPPU JOS OLISIN RIEMASTUNUT. VITTU TÄTÄ MIELISAIRASTA HENKILÖKUNTAA.
VIHAAN NÄITÄ SAATANOITA SADISTEJA SYDÄMMESTÄNI LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA TUNNEN NIIN PYHÄÄ VIHAA NÄITÄ ELUKOITA KOHTAAN. EN TIEDÄ KAUAN JAKSAN ESITTÄÄ KILTTIÄ ALAN NIIN TÄYNNÄ NÄITÄ OLEMAAN. OLEN SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA, ESITÄN KILTTIÄ MUTTA SISÄLLÄNI ELÄÄ PAHA PETO.
OLISI IHAN TOISIN OLLUT JA OLISIN KILTTI OLLUT KUN OLISI JORVISSA PUHUMAMME VAPAAEHTOINEN LÄÄKKEETÖN HOITO TOTEUTUNUT TÄÄLLÄ KELLOKOSKI OHKOLASSA KUN EN OLLUT SYÖNYT PITKÄÄN AIKAAN LÄÄKKEITÄ. JA EI TODELLA YHDELLEKKÄÄN ELÄVÄLLE SIELULLE KUULU SYÖNKÖ LÄÄKKEITÄ. KAIKKI ME VIISAAT TAJUTAAN ETTÄ VAIN SADISTIT PAKOTTAA TOISET SYÖMÄÄN LÄÄKKEITÄ MISTÄ VIELLÄ SAIRASTUU.
MIKSI NÄIN MIKSI IHMISET SEN HYVÄKSYY ETTÄ SAA SADISTIT PAKOTTAA MYRKKYJÄ TOISET OTTAMAAN. ONKO IHMISET NIIN TYHMIÄ KUN JOKU VAAN ESITTÄÄ LÄÄKÄRI OLEVANSA NIIN JENGI USKOO JA TOTTELEE VAIKKA TOINEN VOI OLLA TÄYSI SADISTI.
MIKÄ ON MUUTENKIN LÄÄKÄREIDEN ETIIKKA KUN KYRPIÄ NAISILLE LEIKKAAVAT JA VITTUJA MIEHILLE JA KAIKENLAISIA KAUNEUSLEIKKAUKSIA.
OLETTE TODELLA SEMMOISET PAHASTI MIELISAIRAITA KETKÄ SUOSTUTTE MOISEEN. JA SEN TEISTÄ SANOO JUMALA TIEDÄTTE VARMAAN MIHIN OLETTE KAIKKI LOPPUPELEISSÄ MENOSSA. SAISI VAAN ALKAA SORTUMAAN JO TÄÄLLÄKIN OHKOLASSA JENGIÄ.
YHDELTÄ HOITAJALTA MENI JO SELKÄ PUNTILLA NAUROIN KUN SE ONTU TÄÄLLÄ KUN VETERAANEISTA ALKOI SE JOTAIN VÄÄNTÄMÄÄN. SANOIN SILLE KYRVÄLLE KÄSIENI VAPINOISTA SANOI SAATANA VAAN ETTÄ KUULUU VAPINAT ASIAAN LÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA. SANOI SE MYÖS ETTÄ TEKEE HÄN TYÖTÄÄN. TOIVOTAAN ETTÄ SELKÄNSÄ VAHINGOITTU PAHASTI ETTÄ TAJUAA KENEN KANSSA ON TEKEMISISSÄ.
LUULIN JO ETTÄ YHDESTÄ PÄÄSTIIN OLISI NYT HALVAANTUNUT OLISI OLLUT MUKAVA SANOA ETTÄ OTA NYT LÄÄKETTÄ SE KUULUU ASIAAN.
ÄLKÄÄKÖ TAAS PITÄKÖ MINUA PAHANA MIETTIKÄÄ MITEN OLETTE MINUA KIDUTTANEET JA PITKÄÄN. SIKSI NAURAN KUN LOUKKAANNUTTE, NYTKIN LÄÄKKEISTÄ JOHTUVAA HUONOVOINTISUUTTA KOKONAISVALTAINEN HUONO OLO. KYLLÄ NIIN HARMITTI KUN JÄI PUNTTISALIKIN MIKÄ ON MINULLE TODELLA TÄRKEÄ.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti