Kävin aamulla kanttiinissa ostin energiajuoman ja rahkan. Oli ruoka muilla oli kalaa minulla oli kolme jauhelihapihviä oli ne varmaan sianlihattomia kun ei minulle muuta ollut. En syönyt muuta kun pihvit ja saman rahkan mitä oli kanttiinissa.
Siitä lähdin ulkotöiden keittiölle, keitin porukalle kahvin ja tiskasin astiat koneella. Lähti porukka töihin kello 13. Tulin töistä kello 14,30 osastolle oli taas ruoka kello 15,45 oli kaalikeitto varmaan sianlihaton kun ei muuta ollut.
On kello 17,20 tuli entinen omahoitaja M,M ja opiskelija Filippiinin tyttö hakemaan venrenpainemittaukseen. Mittasi Filippiinin tyttö paineeni mitkä oli 144/ 83 pulssi oli 69. Pyysin hetken päästä filippiinin tytöltä paperille paineeni itselleni. Helvetti vänkäsi tyttö pulssini olevan 95 sain tiukkaan sille tehtyä selväksi että näin koneelta paineeni ja pulssin mikä näytti olevan 69. Uskoi se viimein ja sanoi laittaneensa pulssini väärään paikkaan.
Helvetti jollekkin myrkyttäjälleni ryssälle olisi mennyt tommoiset tulokset olisi ryssä taas tehnyt omat johtopäätöksensä paineista. Kun varmaan myrkyistään on paineeni heilahdelleet välillä. Ryssälääkäri muija jo ehdotti verenpainelääkettä helvetti ekaksi sairastuttavat myrkyillään ja siihen taas lääkettä.
Miettikää nyt hyvät ihmiset mitä ne minulle tekee. Olen kertonut monesti mitä on aiheuttanut ryssälääkärin V. T määräämä myrkkylääke Lito ja toinen myrkky risperdinon. Olen ollut varmaan puolivuotta kipeä noista myrkyistä nytkin todella huono olo väsyttää ja todella hankala olotila.
Myrkyt Lito ja risperinon aiheuttanut seksiongelmat ei haluja ei kykyjä spermaa ei tule. Miettikää nyt mieheltä viedään kyky ja halut miksi annatte sadistien ryssälääkäreiden myrkyttää suomalaista. Miksei ole Suomalaisia lääkäreitä kun on herkkä ala mielenterveysala ja Suomalainen tuntee suomalaisen pään parhaiten.
Olen sitä ikäluokkaa etten hyvällä katso ryssien touhuja täälläkään Ohkolan sairaaalassa semmoista kohtelua olen saanut ainakin ryssälääkäri V,T.ta. Ei suostunut saatanan ryssä alkuun sianlihattomaan ruokavaliooni selitti se saatana vaan että on se vaikea järjestää. Sanoin sille että oli silloin osastolla kaksi muutakin sianlihatonta, ja varmaan olisi ollut kolmaskin ruoka siihen helppo järjestää. KERROIN ETTÄ KUMARRAN MEKKAAN KOHTI JOTEN SIANLIHA ON MINULLE SAASTASTA.
On myös vapinoita tullut raajoihin sekä paineet välillä heilahtaneet mitkä nyt on ollut yöllä ainakin paremmat. Jätin kahvin ja energiajuoman pois sillä varmaan paineeni laskivat. Sekä liikunnalla ja ruokavaliolla. Päänsärkyä on ollut minkä myrkkylääkkeet aiheuttaa. Unet olleet sekasin herään keskellä yötä mikä kyllä vaikuttaa koko fysiikkaan.
ALKAA TÄMÄ KIDUTTAMISENI JO YLITTÄMÄÄN KÄSITYSKYKYNI FYYSISTÄ JA PSYYKKISTÄ KIDUTUSTA MINUUN KOHDISTUU. MIKSETTE LUKIJANI TEE MITÄÄN JOS LUETTE TEKSTEJÄNI, TARVITSEN APUA ENNEN KUN TUUPERRUN TÄNNE.
VARMAAN SE ON TARKOITUS ETTÄ SAAVAT MINUT FYYSISESTI JA PSYYKKELTÄNI HUONOON KUNTOON. EN MUUTEN VOI YMMÄRTÄÄ MYRKYTTÄMISTÄNI. SYYTTÄ VIELÄ MYRKYTTÄVÄT MINUA SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN TAKIA. OVAT MINUA KIDUTTANEET JO NOIN 11 KUUKAUTTA MIKSI KYSYNPÄ VAAN.
PELKÄÄKÖ RYSSÄT MINUA SISSIÄ, KORPISOTURIA, ROKKAA. SAISIN NYT JO PARTION LIIKKEELLE TULISI TÄHÄNKIN TALOON JÄRKI JA SELVIÄISI MIKSI RYSSÄT MYRKYTTÄÄ PARASTA IKÄLUOKKAA TÄÄLLÄKIN.
KUN OLISI TALOSSA AMERIKKALAISIA USKOVAISIA LÄÄKÄREITÄ SEKÄ HOITAJIA HOITAISI HE RAKKAUDELLA IHMISIÄ ILMAN LÄÄKKEITÄ. TÄÄLLÄ MENNÄÄN LÄÄKEJONOSSA KUN TEURAALLE KOURAKAUPALLA LÄÄKKEITÄ. ON KYLLÄ VARMAAN HUUMEIDEN KÄYTTÄJIÄ TALOSSA PALJON. KETKÄ VOIVAT LÄÄKKEITÄ TARVITA. TIEDÄ SITTEN MITEN ON, MINÄ EN TARVITSE MYRKKYJÄÄN.
Siitä lähdin ulkotöiden keittiölle, keitin porukalle kahvin ja tiskasin astiat koneella. Lähti porukka töihin kello 13. Tulin töistä kello 14,30 osastolle oli taas ruoka kello 15,45 oli kaalikeitto varmaan sianlihaton kun ei muuta ollut.
On kello 17,20 tuli entinen omahoitaja M,M ja opiskelija Filippiinin tyttö hakemaan venrenpainemittaukseen. Mittasi Filippiinin tyttö paineeni mitkä oli 144/ 83 pulssi oli 69. Pyysin hetken päästä filippiinin tytöltä paperille paineeni itselleni. Helvetti vänkäsi tyttö pulssini olevan 95 sain tiukkaan sille tehtyä selväksi että näin koneelta paineeni ja pulssin mikä näytti olevan 69. Uskoi se viimein ja sanoi laittaneensa pulssini väärään paikkaan.
Helvetti jollekkin myrkyttäjälleni ryssälle olisi mennyt tommoiset tulokset olisi ryssä taas tehnyt omat johtopäätöksensä paineista. Kun varmaan myrkyistään on paineeni heilahdelleet välillä. Ryssälääkäri muija jo ehdotti verenpainelääkettä helvetti ekaksi sairastuttavat myrkyillään ja siihen taas lääkettä.
Miettikää nyt hyvät ihmiset mitä ne minulle tekee. Olen kertonut monesti mitä on aiheuttanut ryssälääkärin V. T määräämä myrkkylääke Lito ja toinen myrkky risperdinon. Olen ollut varmaan puolivuotta kipeä noista myrkyistä nytkin todella huono olo väsyttää ja todella hankala olotila.
Myrkyt Lito ja risperinon aiheuttanut seksiongelmat ei haluja ei kykyjä spermaa ei tule. Miettikää nyt mieheltä viedään kyky ja halut miksi annatte sadistien ryssälääkäreiden myrkyttää suomalaista. Miksei ole Suomalaisia lääkäreitä kun on herkkä ala mielenterveysala ja Suomalainen tuntee suomalaisen pään parhaiten.
Olen sitä ikäluokkaa etten hyvällä katso ryssien touhuja täälläkään Ohkolan sairaaalassa semmoista kohtelua olen saanut ainakin ryssälääkäri V,T.ta. Ei suostunut saatanan ryssä alkuun sianlihattomaan ruokavaliooni selitti se saatana vaan että on se vaikea järjestää. Sanoin sille että oli silloin osastolla kaksi muutakin sianlihatonta, ja varmaan olisi ollut kolmaskin ruoka siihen helppo järjestää. KERROIN ETTÄ KUMARRAN MEKKAAN KOHTI JOTEN SIANLIHA ON MINULLE SAASTASTA.
On myös vapinoita tullut raajoihin sekä paineet välillä heilahtaneet mitkä nyt on ollut yöllä ainakin paremmat. Jätin kahvin ja energiajuoman pois sillä varmaan paineeni laskivat. Sekä liikunnalla ja ruokavaliolla. Päänsärkyä on ollut minkä myrkkylääkkeet aiheuttaa. Unet olleet sekasin herään keskellä yötä mikä kyllä vaikuttaa koko fysiikkaan.
ALKAA TÄMÄ KIDUTTAMISENI JO YLITTÄMÄÄN KÄSITYSKYKYNI FYYSISTÄ JA PSYYKKISTÄ KIDUTUSTA MINUUN KOHDISTUU. MIKSETTE LUKIJANI TEE MITÄÄN JOS LUETTE TEKSTEJÄNI, TARVITSEN APUA ENNEN KUN TUUPERRUN TÄNNE.
VARMAAN SE ON TARKOITUS ETTÄ SAAVAT MINUT FYYSISESTI JA PSYYKKELTÄNI HUONOON KUNTOON. EN MUUTEN VOI YMMÄRTÄÄ MYRKYTTÄMISTÄNI. SYYTTÄ VIELÄ MYRKYTTÄVÄT MINUA SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN TAKIA. OVAT MINUA KIDUTTANEET JO NOIN 11 KUUKAUTTA MIKSI KYSYNPÄ VAAN.
PELKÄÄKÖ RYSSÄT MINUA SISSIÄ, KORPISOTURIA, ROKKAA. SAISIN NYT JO PARTION LIIKKEELLE TULISI TÄHÄNKIN TALOON JÄRKI JA SELVIÄISI MIKSI RYSSÄT MYRKYTTÄÄ PARASTA IKÄLUOKKAA TÄÄLLÄKIN.
KUN OLISI TALOSSA AMERIKKALAISIA USKOVAISIA LÄÄKÄREITÄ SEKÄ HOITAJIA HOITAISI HE RAKKAUDELLA IHMISIÄ ILMAN LÄÄKKEITÄ. TÄÄLLÄ MENNÄÄN LÄÄKEJONOSSA KUN TEURAALLE KOURAKAUPALLA LÄÄKKEITÄ. ON KYLLÄ VARMAAN HUUMEIDEN KÄYTTÄJIÄ TALOSSA PALJON. KETKÄ VOIVAT LÄÄKKEITÄ TARVITA. TIEDÄ SITTEN MITEN ON, MINÄ EN TARVITSE MYRKKYJÄÄN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti