tiistai 5. marraskuuta 2019

Selkin Samarian Pisaran aiheuttama kidutukseni. Köyliön palot murhapoltoista ja kyttien minun tuleen laittoni. Kytät antoivat minulle putkaan ison kääntöveitseni millä kaulani vedin. Kyttäsivätkö kamerasta kun kellokoskelle veivät.

Heräsin äsken melko hyvin nukkuneena kun menin nukkumaan jo illasta 19,30. Toki uneni jäi kesken kaipasin viellä unta. Nukuin viellä kello 2 asti, menin viellä nukkumaan ja nukuin kello 3,15 asti teki viellä tirsat hyvää.

Harmittaa kun uhrasin huumenuorille niin paljon, panin Tätini Inkerin perintörahat menemään heitä autellessa. Ja kaikki turhaan kun alkoi rahani alkoivat hupenemaan alkoi porukka minua kiristämään.

Uhrasi tätini Inkeri elämänsä hoitaessaan kotona Sotaveteraani Infalidi Isoisääni Toivo Hyvöstä. Kuka ei helpompia ollut kun vei sodassa räjähtävä luoti melkein sen käden ei antanut viedä Topi sitä rintamalla ja tuli viellä Keravan Ornossaa toimeen sillä vammasella kädellään työkaluviilarina.

Tuli Isoisälle sodan jälkeen kuvioihin viikonloppupullo eikä hän helpompia ollut juoksutti se Mummoa ja Tätiäni.

Hoiti tätini Inkeri viellä mummon mökissään niin kauan kun se jaksoi Suli timpuri teki vessan ja suihkun mökkiin ja putkimiestuttuni Stelberin Antti teki viemäröinnit mökkiin että sai tätini mummoa pestä mökissä.

Oli tädilläni tarkoitus jättää mökki minulle laittoi hän siihen kymppitonnin nunnauuninkin sanoi että saat sitten siihen hakata ulkorakennuksessa sytykepuita.

Kävin mökin katsomassa itku tuli silmiini kun oli mökki piippu pystyssä enään kun sodan jälkeen. Siskoni yhtenä löi mökin rahoiksi vaikka sanoi tuttu ulosottomies että mökkiä rakennetaan uutta lasia kuulemma pihalla.

 Mistä kysyin siskoltani että serkkuni Ullako mökkiä huseeraa selitti Raila siskoni ettei Ulla mitään. Mutta kun sanoin siskolleni Railalle että on minulla lakimies mukana asiassa alkoikin siskoni kovasti selittämään että kyllä Ulla mökkiä huseeraa.

Kyllä on perkele siskoni kanssa kun minua kusettaa kaiken aikaa. Isäni perunkirjoituksiinkaan ei siskoni Raila minua kutsunut ja millä perkeleen oikeudella se hoiti Isäni asiat. Minä läheisin olin Isälle ja tädilleni Inkerille kuka paha kyllä ehkä luuli että menen puliukkona hautaan muuten se olisi varmaan minulle testamentin tehnyt.

Minä  asuin ulkona talvipakkasella siskollani on hieno talo linjamäessä. Isältäkin olisi jäänyt kiva pieni rivitalon pätkä sisko pani senkin rahoiksi. Eli miettikää nyt onko kaikki mennyt ihan oikein minä asunnoton ja nyt rahatonkin.

Miksi minua niin paljon kidutetaan vaikka niin paljon olen autellut ihmisiä vuosien saatossa. Lukekaa blogistani mitä olen tehnyt ja tosiaan ihan kidutettavaksi joutunut monessa paikassa on blogissani niistä hirveetä tarinaa. En meinaa enään millään jaksaa tätä kidutusta mikä jatkuu täällä Ohkolan sairaalassakin jatkuvasti pakkolääkityksissä ja pakkohoidossa myrkyttävät myrkkylääke Litolla 1500 milliä sekä toisella myrkyllä risperidon 6 milliä. Ja ajatelkaa viellä ryssälääkärit myrkyttää minua SUOMEN YKKÖSMIESTÄ.

Mitä kidutusta tämä on ollut täällä Kellokoski Ohkolan sairaaalassakin juopon Selkin Samarian Pisaran Antti Rasinkankaan takia. Olen siitä kirjoitellut  Pisaran Papiksi sanomansa Pekka Vauromaan sekopää kaverinsa kokin ison Antin sekoilun takia järjesti jotkut minut Jorviin kidutettavaksi kolkoon koppiin.

Mikä kidutus jatkui Kellokoskella osasto 10 pitäen semmoisissa lääkkeissä minua etten tiennyt mistään mitään. Olen selvitellyt ryssätkö minua jo siellä myrkytti. Jatkui kidutukseni edelleen ohkolan sairaalassa osasto 30 samoissa myrkyissä pitäen.

Määräsikin ryssälääkäri V,T hoitajien puheilla 1500 milliä Lito myrkkyä sekä risperidon Litosta jouduin käymään kerta viikkoon kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takia. Yrittävät minut näköjään tappaa pikkuhiljaa myrkyillään. Olen ollut myrkyistä jatkuvasti kipeä seksihalut menneet kyvyt ja halut spermaa ei tule ollenkaan, käsiini tullut vapinoita, unet ihan sekasin, verenpaineet hakkaa, päänsärkyjä tullut ja kokonaisvaltainen huono on ollut koko lääkkeiden ajan.

Oli Selkissäkin ryssätalonmies Andrei Spiridenko kuka ei vuokrasopimukseen nimeä hakiessaan  puhunut mitään että oli talo myynnissä. Pelkäsin jatkuvasti että lintsille joudun. Ei puhunut myöskään Andrei että ei ollut talo uskovainen ja raitis Antti Rasinkangas joi jatkuvasti ja häiritsi juomisillaan minua. Oli minulla Samarian johtajan Ismo Valkoniemen nimi vuokrasopimuksessa että paikka piti olla raitis. Enhän olisi tehnyt vuokrasopimusta enkä todella muuttanut tommoiseen kusetuspaikkaan.

Ihmettelin Papiksi sanomansa Pisaran johtajaa Pekka Vauromaata kun puhuin helppoheikki  Kari Blomeruksen kanssa kirpputorilla hiustenleikkuustaa. Pekka Vauromaa huusi ettei saa siellä puhua linnan jutuista kun on se uskovainen järjestö. Sanoin puhuvamme hiustenleikkuusta.

Ja oli siellä uskovaiset kaukana hullu Antti kokki Pekka Vauromaaan hommissa, ja pojat kulki tupakka suussa eivätkä misssään saatanan uskossa olleet, rikollisia pyöri talossa.

Antti Rasinkangas kyllä sanoi minulle että olisi Pekka Vauromaa lusinut murhapoltosta. Siksi se ei varmaan kestä linnan juttuja. Kun me vanhaliitto ei kyllä yhtään välitetä murhapolttajista.

Minäkin olin Huittisten Varavankilassa Pyttyläisten Oppipoika. Olin jonkin aikaa Huittisissa liian nuorena , olin siellä 17 vuotiaana ja olisi talossa pitänyt olla täysikänen 21 vuotta. Sain jonkun aikaa olla siellä. On siitäkin reissusta hurjaa tarinaa, kun Kolho nimisen sika homon panin kuriin. Lukekaa tarinoita siitäkin miten on homot yrittäeet pilata elämääni. Siksi ne pitää tappaa kiduttaen, ei homoilla ole oikeutta elää. Homo mattomies juotti ja yritti raiskata haksahti pahasti.

Pahin kun Hangon kunnanlääkärin poika oli vääryydellä autossani ja yritti kolme kertaa homostelle kun nukuin  löin kaljapullon melkein kokonaan saastalle homolle perseeseen. Varoitti poliisit tulevaisuudesta kauan meni jos sieltä juontaa sukumme kirous. Lukeaa tarkempaa tarinaa homoista miten ovat elämäni pilanneet niin ymmärrätte miksi niitä niin paljon vihaan että toivon niiden polttamista hitaalla tulella. Perseelleni eivät ole päässeet muuten saastoja homoja metsästäisin yötäpäivää.

Pyttyläiset puhui Köyliön palot, kun nuoret pojat paloi pampun takia selleihinsä. Ja kun olen tulipaloissa ollut KYTTÄ KYYTINEN LÖI SELVINPÄIN MINUT PUTKAAN JA JOKU LÖI PIDÄTYSELLINSÄ TULEEN MINUT PÄÄSTI JUSSI KOMOKALLIO YKSINOLLEENA SELLISTÄ ULOS MIKÄ OLI MUSTAA SAVUA TÄYNNÄ. ELI VOITTE MIETTIÄ MITÄ MIELTÄ OLEN MURHAPOLTTAJISTA.

OLI KYTÄT PYSÄYTTÄNEET JOKUN KAVERIN TAKSIKOPILLA PESÄPALLOMAILOILLA MINUT KAVERI VETI ROSIKSEEN JA VAATI MINULTA KAVERI AIVOVAMMASTA MILJOONAN KORVAUKSIA. NAISTUOMARI SANOI MITEN VOITTE KAITA SYYTTÄÄ KUN TEITÄ ON POLIISIT PESÄPALLOMAILOILLA KOLHINEET.

KYSYNPÄ MIKSEI KYTTIÄ VEDETÄ TILILLE TEKEMISISTÄÄN. MIKSEI NIINISTÖ TEE MITÄÄN EIKÖ SE YLIPÄÄLIKKÖ OLE RYSSÄT MINUA MYRKYTTÄÄ OHKOLASSA MIKSI.

OLI KANSSA KERRAN PAHA KUN ANTOI KYTÄT MINULLE JUOPPOPUTKAAN MUKAAN ISON KÄÄNTÖVEITSEN. MIETIN HUONOSSA HAPESSA ETTÄ RIITTÄÄ KAIKKI VEDIN TERÄVÄLLÄ VEITSELLÄ KAULAVALTIMOANI NIIN PALJON KUN JAKSOIN.

HERÄSIN AAMULLA HAAVA KAULASSA VERTA VÄHÄN LATTIALLA PUUKKONI VIERESSÄNI. KUMMA KUN LÖIN VEITSENI TASKUUN KYTÄT LÄHTIVÄTKIN KUMMASTI MINUA VIEMÄÄN KELLOKOSKELLE. OLISIVATKO SADISTIT KATSONEET KAMERASTA KUN TAPAN ITSENI VAHVASTI SILTÄ NÄYTTI. VAI MIKSI ANTOIVAT VEITSEN PUTKAAN JA MIKSI KELLOKOSKELLE KUMMALTA VAAN TUNTUI KAIKKI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...