Väsytti aamusta ja oli kipeä olo kumminkin pakottivat myrkyt ottamaan Liton . Sanoin hoitajille lääkkeiden jaossa miksei apulaisylilääkäri N,R pidä puheitaan kun piti myrkkylääke Lito lopettaa menee sitä myrkkyä minulla 1500 milliä päivässä ja toinen myrkky risperidon 6 milliä. Olen ollut koko ajan kipeä noista myrkyistä yrittävät minut saada ennenaikaseen hautaan ja sairastuttaa pahasti.
Ryssälääkäri V,T määräsi myrkyt kuulemma hoitajien puheilla saatanan sadistit Mengelen perkeleen ryssät ja saatanat sadistit suomalaiset Kapo hoitajat. Ja tämä on arvoisat lukijani täysin tosi kun luette mitä oireita on minulle kyseisistä myrkyistä tullut.
Seksihalut menneet kyvyt ja halut spermaa ei tule tunteet menneet täysin. Raajoihin vapinoita välillä pahempana meinaa välillä lasi tippua käsistä.
Melko jatkuvaa päänsärkyä mihin olen joutunut syömään lääkkeitä enemmän kun koskaan. Unet ihan sekasin mikä kyllä sairastuttaa menen kyllä aikasin nukkumaan mutta jää tärkeä univaihe minulta pois kun herään 1-2 maissa. Puhtailla ilman lääkkeitä nukun todella hyvin aamuun asti.
Verenpaineet heilahtelee mikä varmaan johtuu myrkkylääkkeistä kun puhtailla paineet on olleet hyvät. Ryssälääkärit määrää ekaksi myrkkyjä ja nyt ryssänaislääkäri tarjosi jo verenpainelääkettä. Helvetti ekaksi määräävät myrkkyjä ja niiden aiheuttamiin oireisiin taas lääkettä.
Mikä on ryssillä minua vastaan mikä on motiivinsa juontaako kaikki sodasta missä Isoisäni sai räjähtävästä luodista käteensä ei antanut Toivo viedä rintamalla kättään ja tuli viellä työkaluviilarina toimeen Keravan Ornossa sodan jälkeen.
Tuntuu muuten ryssien toimet minua kohtaan niin oudolta paapovat sitten huumeporukkaa. Johtuuko siitä että minä olen niin vastaan huumeita ja huumeväkeä. Tuntuu muuten kaikki niin oudolta kohtelunsa.
Sanoin kyllä ryssälääkäri V,T kuka minulle Liton ja risperidon määräsi että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi sekä miten olet sadisti kun et Suomalainen ole.
Kummasti tulikin minulle siirto kellokosken sairaalaan hometaloon osasto 10 mikä oli juuri sulkeutumassa. Sieltä kuukauden päästä siirto takasin tänne Ohkolaan pääsin hyvälle osastolle 40 missä oli naiskauneuttakin. Mutta kumma taas tulikin siirto seuraavana päivänä osasto 20 kuulemma lääkärin määräyksestä. Oli osasto 20 aika sekopää osasto. Sieltä takasin osasto 30 mistä jouduin lähtemään osasto 10.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset mikäli minulla on lukijoita auttaa minua jollain tavalla. En ole mielisairas olen vaan alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästään. Pääni on tutkittu viipale ja magneettikuvissa ja ovat minut täyspäiseksi todenneet. Lukekaa tekstejäni on siellä paljon elämästäni.
Ryssälääkäri V,T määräsi myrkyt kuulemma hoitajien puheilla saatanan sadistit Mengelen perkeleen ryssät ja saatanat sadistit suomalaiset Kapo hoitajat. Ja tämä on arvoisat lukijani täysin tosi kun luette mitä oireita on minulle kyseisistä myrkyistä tullut.
Seksihalut menneet kyvyt ja halut spermaa ei tule tunteet menneet täysin. Raajoihin vapinoita välillä pahempana meinaa välillä lasi tippua käsistä.
Melko jatkuvaa päänsärkyä mihin olen joutunut syömään lääkkeitä enemmän kun koskaan. Unet ihan sekasin mikä kyllä sairastuttaa menen kyllä aikasin nukkumaan mutta jää tärkeä univaihe minulta pois kun herään 1-2 maissa. Puhtailla ilman lääkkeitä nukun todella hyvin aamuun asti.
Verenpaineet heilahtelee mikä varmaan johtuu myrkkylääkkeistä kun puhtailla paineet on olleet hyvät. Ryssälääkärit määrää ekaksi myrkkyjä ja nyt ryssänaislääkäri tarjosi jo verenpainelääkettä. Helvetti ekaksi määräävät myrkkyjä ja niiden aiheuttamiin oireisiin taas lääkettä.
Mikä on ryssillä minua vastaan mikä on motiivinsa juontaako kaikki sodasta missä Isoisäni sai räjähtävästä luodista käteensä ei antanut Toivo viedä rintamalla kättään ja tuli viellä työkaluviilarina toimeen Keravan Ornossa sodan jälkeen.
Tuntuu muuten ryssien toimet minua kohtaan niin oudolta paapovat sitten huumeporukkaa. Johtuuko siitä että minä olen niin vastaan huumeita ja huumeväkeä. Tuntuu muuten kaikki niin oudolta kohtelunsa.
Sanoin kyllä ryssälääkäri V,T kuka minulle Liton ja risperidon määräsi että ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi sekä miten olet sadisti kun et Suomalainen ole.
Kummasti tulikin minulle siirto kellokosken sairaalaan hometaloon osasto 10 mikä oli juuri sulkeutumassa. Sieltä kuukauden päästä siirto takasin tänne Ohkolaan pääsin hyvälle osastolle 40 missä oli naiskauneuttakin. Mutta kumma taas tulikin siirto seuraavana päivänä osasto 20 kuulemma lääkärin määräyksestä. Oli osasto 20 aika sekopää osasto. Sieltä takasin osasto 30 mistä jouduin lähtemään osasto 10.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset mikäli minulla on lukijoita auttaa minua jollain tavalla. En ole mielisairas olen vaan alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästään. Pääni on tutkittu viipale ja magneettikuvissa ja ovat minut täyspäiseksi todenneet. Lukekaa tekstejäni on siellä paljon elämästäni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti