keskiviikko 6. marraskuuta 2019

Yöllistä tarinaa Ohkolasta. KUKA POJAN TUNTEE TUNTEE MYÖS ISÄN. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI.

Menin aikasin nukkumaaan eilen illasta kun oli niin huono olo kokopäivän, varmaan myrkyistä Lito ja risperdinon. Ennen kyseisiä myrkkyjä olin kun terveydenperikuva. Nyt jatkuvasti kipeä seksihalut mennyt spermaa ei tule, tunne elämä kärsinyt pyhä henki ei kosketa.

Vapinoita tullut raajoihin. Verenpaineet heilahtelee enkä usko muusta kun myrkyistä kun ennen on paineeni olleet hyvät. Jatkuvaa päänsärkyä mikä tulee myrkyistä en ole koskaan joutunut syömään niin paljon särkylääkkeitä kun näillä myrkyillä. Unet ihan sekasin herään keskellä yötä.

Nyt heräsin kello 1,50 hyvin kumminkin levänneenä toki olisi viellä ollut hyvä nukkua että saisi univelat nukuttua pois. Sammutin valot ja yritin viellä nukkua jonkun aikaa. Olisin nyt vaikka viiteen asti saanut nukuttua, olisi ne unet tehneet ihan hyvää. Muttei uni enään tullut johtuu se Lito ja Risperidon lääkkeestä. Kipeä olo oli heti herättyäni, kokonaisvaltanen huono olo.

Onkin eläkepäivä tänään on maksuja hoitomaksu 591,30 e ja ravintolisä Vitaepro 33,40 e sekä toinen lasku 29,50 e. Ei meinaa rahani oikein riittää niihin kun elääkkin pitäisi. On lainan lyhennys vielä 75 e 16,11,2019. Tulee kyllä töistä pieni raha noin 69 e 10,11,2019. Takuueläke tulee 22,11,2019 noin 144 euroa. On ne hyvä lisä eläkkeeseen, pystyy niillä maksamaan laskuja. Pitäisi vaan päästä konjakille minun, tekee se niin hyvää lääkkeenä. Vähän ryyppy auttaa näihin vitutuksiin mielenvirkeyttä se on piipittää henkilökunta vaan ryypyn ottamisesta.

Mutta kamojen käyttö ei ole niistä mitään kun täällä kamankäyttäjät hatkaajat pääsee heti töihin ja saa vapauksia. Kyllä sitä pidän talossa niin ihmeenä kun huumeet on kriminalisoituja viina on laillista. Jotain pirun kummallista on tämän talon touhussa.
S potilas meni vähän oudoksi kun kuolemasta puhuin, harmittaa sen vittuilut voihan se heittää noin hurttia huumoriakin.

Harmi kun täällä sairaalassa ei ole kun M,K  kenen kanssa voi asioista puhua. Kun se on ainoa kuka pojan tuntee, tuntee se silloin ISÄNKIN. Kun osasi M,K ylistää sanomalla minulle KUNINGAS MESSIAS. Panin käteni M,K pään päälle ulkona  ja siunasin kaverin.

Kun olisi lääkkeet pois koskettaisi pyhä henki minua ja muitakin. Lääkkeillä viedään tunteet kokonaan minulta. Paha kun ei henkilökunta tajua mitään pyhästä hengestä ovat niin kylmiä ihmisiä.

On kyllä outoa kun on herkkä mielenterveysala eikä ole uskovaisia hoitajia ketkä rakkaudella hoitaisivat ihmisiä ja yrittäisivät ilman lääkkeitä auttaa ihmisiä.

Nämä  kylmät suomalaiset korppikotkat työntää myrkkyjä jokalähtöön. Minullekkin työntävät myrkky Litoa päivässä 1500 milliä myrkytysvaaraan sekä toista myrkkyä Risperdinon 6 milliä. Olen sanonut myrkkyjen sivuoireista eivät mitään kantaa ole asiaan ottaneet vaikka kipeä olen ollut jatkuvasti. Täysiä sadisteja tämän talon ryssälääkärit ja suomalaiset hoitajat. Myrkyttävät minuakin tahallaan ja tietävät sen. Ja kukaan ei välitä ja tee mitään asialle sama jatkuu vuodesta toiseen.


Kyllä on huonoa kun en pysty nukkumaaan pitempään kun 1-3 asti yöllä. Vie Lito ja Risperdinon lääke uneni sekasin. Jää minulta paras unenvaihe nukkumatta, kyllä sekin sairastuttaa kun valvoo puoliyötä ja on jatkuvaaa valvomiseni.

Yrittävätkö tappaa minut myrkyillään pikkuhiljaa siltä minusta tuntuu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...