Heräsin yöllä jo kello 1,50 herättää myrkkylääkkeet Lito ja risperidon minut yöllä. Puhtailla nukun aamuun asti se on todettu kokemuksesta. Aamutouhut ja kanttiiniin lähtö ostin suklaalevyn ja energiajuoman mitä olen taas alkanut juomaan ostin myös rahkan.
Siitä oli seuraavaksi ruoka kanaa ja riisiä mitä en voinut syödä kun jää riisi nieluuni otin salaattia ja kanakastiketta oli melko hepponen ruoka minulla.
Siitä lähdin töihin ulkotöiden keittiölle meinasin pitää vapaapäivän kun olin jo yöllä kipeä. Noi myrkkylääkkeet sairastuttaa minut, välillä on vähän parempi olo mutta välillä on todella huono olo.
Mikä on ryssien motiivi minun myrkyttämisessäni Litolla 1500 milliä mikä on ihan myrkytystila sekä vielä toista myrkkyä risperidon 6 milliä on sekin netin mukaan paha myrkky.
Miksette tee lukijani mitään hyväkseni olenhan niin paljon autellut ihmisiä miksen minä apua saa mistään.
Mikä on ihmisissä että ovat noin välinpitämättömiä lähimmäistään kohtaa ja viellä ryssälääkärit työntää myrkkyjään. Eikö suomesta löydy miehiä että saisivat he jotain aikaseksi.
Siitä oli seuraavaksi ruoka kanaa ja riisiä mitä en voinut syödä kun jää riisi nieluuni otin salaattia ja kanakastiketta oli melko hepponen ruoka minulla.
Siitä lähdin töihin ulkotöiden keittiölle meinasin pitää vapaapäivän kun olin jo yöllä kipeä. Noi myrkkylääkkeet sairastuttaa minut, välillä on vähän parempi olo mutta välillä on todella huono olo.
Mikä on ryssien motiivi minun myrkyttämisessäni Litolla 1500 milliä mikä on ihan myrkytystila sekä vielä toista myrkkyä risperidon 6 milliä on sekin netin mukaan paha myrkky.
Miksette tee lukijani mitään hyväkseni olenhan niin paljon autellut ihmisiä miksen minä apua saa mistään.
Mikä on ihmisissä että ovat noin välinpitämättömiä lähimmäistään kohtaa ja viellä ryssälääkärit työntää myrkkyjään. Eikö suomesta löydy miehiä että saisivat he jotain aikaseksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti