Aamu tuli hiljasuus päättyi kello 6 pääsin nessikahville ja tummalle leivälle. Oli huono olo heti aamusta kun nukuin liian vähän otin yöllä yhden särkylääkkeen pieneen päänsärkyyn.
Mitattiin myös verenpaineet on se lääkärin ohjeistus aina kun päänsärkyyn otan särkylääkkeen. Oli ekalla mittauksella paineet 137/79 pulssi oli 72 toisella mittauksella oli paineet130/77 pulssi oli 71 eli paineet oli hyvät ei varmaan johdu päänsärky verenpaineesta.
Ehdotti venäläinen naislääkäri J verenpainelääkettä minulla päänsärkyjen takia ja paineiden heittelyn vuoksi. Tiedän kun lopetan Lito myrkyn 1800 ja toisen myrkyn risperdinon 6 milliä käytön varmaan kaikki oireeni helpottaa.
On noista myrkyistä tullut kaikkia sairauksia seksihalut ja kyvyt kärsii spermaa ei tule ollenkaan. Käsiini tullut vapinoita mistä olen henkilökunnalle puhunut lääkäriä myöten eivät mitään kantaa ole asiaan ottaneet.
Yksi kyrpä hoitaja sanoi vaan minulle että kuuluu vapinat asiaan. Ei ihme että kyseisen hoitajan selkä petti ontui se pahasti meinasin sanoa sille että se kuuluu asiaan ja mikset halvaantunut kun puntilla oli itsensä kolhinut. Uneni on sekasin menen aikasin nukkumaan illasta mutta herään liian aikasin yöllä. Jää syvä uni minulta nukkumatta loppyön unet mitkä tärkeät on.
Ei nämä sadistit ota mitään kantaa edellä mainitsemiini vaivoihin on nämä niin perkeleitä tekisi mieli heittää lääkkeet seinille. Mutta kun yksin olen menee muut kun teuraalle lääkejonossa oikein jonottavat puolituntia lääkkeitä. Lyön viisi pamppua selälleen mutta kymmenen voi olla jo liikaa. Kun ei täällä ole mitään yhteispeliä että kapinan saisimme aikaseksi ja lääkkeisiin muutoksia.
Johtuu vissiin kun on suurinosa huumeiden käyttäjiä kuulemma kai ne siksi myrkkynsä ottaa mielellään yksikin puhui Metadonista eikö se ole huume puhuvat korvaushoidosta minusta se on myrkystä toiseen siirtymistä. Helvetti kun pääsisi eroon huumeiden käyttäjistä on ne toiset niin levottomia tapauksia, kun kamaa tekisi niiden mieli.
Mitattiin myös verenpaineet on se lääkärin ohjeistus aina kun päänsärkyyn otan särkylääkkeen. Oli ekalla mittauksella paineet 137/79 pulssi oli 72 toisella mittauksella oli paineet130/77 pulssi oli 71 eli paineet oli hyvät ei varmaan johdu päänsärky verenpaineesta.
Ehdotti venäläinen naislääkäri J verenpainelääkettä minulla päänsärkyjen takia ja paineiden heittelyn vuoksi. Tiedän kun lopetan Lito myrkyn 1800 ja toisen myrkyn risperdinon 6 milliä käytön varmaan kaikki oireeni helpottaa.
On noista myrkyistä tullut kaikkia sairauksia seksihalut ja kyvyt kärsii spermaa ei tule ollenkaan. Käsiini tullut vapinoita mistä olen henkilökunnalle puhunut lääkäriä myöten eivät mitään kantaa ole asiaan ottaneet.
Yksi kyrpä hoitaja sanoi vaan minulle että kuuluu vapinat asiaan. Ei ihme että kyseisen hoitajan selkä petti ontui se pahasti meinasin sanoa sille että se kuuluu asiaan ja mikset halvaantunut kun puntilla oli itsensä kolhinut. Uneni on sekasin menen aikasin nukkumaan illasta mutta herään liian aikasin yöllä. Jää syvä uni minulta nukkumatta loppyön unet mitkä tärkeät on.
Ei nämä sadistit ota mitään kantaa edellä mainitsemiini vaivoihin on nämä niin perkeleitä tekisi mieli heittää lääkkeet seinille. Mutta kun yksin olen menee muut kun teuraalle lääkejonossa oikein jonottavat puolituntia lääkkeitä. Lyön viisi pamppua selälleen mutta kymmenen voi olla jo liikaa. Kun ei täällä ole mitään yhteispeliä että kapinan saisimme aikaseksi ja lääkkeisiin muutoksia.
Johtuu vissiin kun on suurinosa huumeiden käyttäjiä kuulemma kai ne siksi myrkkynsä ottaa mielellään yksikin puhui Metadonista eikö se ole huume puhuvat korvaushoidosta minusta se on myrkystä toiseen siirtymistä. Helvetti kun pääsisi eroon huumeiden käyttäjistä on ne toiset niin levottomia tapauksia, kun kamaa tekisi niiden mieli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti