maanantai 4. marraskuuta 2019

Tarinoita tällepäivälle Ohkolan sairaalasta.

Lähti päivä alkuun Lito myrkkylääke 600 milliä myrkyttävät minua heti aamusta. Hyväksymäni vitaepro ravintolisä sekä monivitamiini ja verenohennukseen primaspan. Siitä aamupalalle ja kokoukseen.

Menin sen jälkeen kanttiiniin ostin yhden energiajuoman suklaalevyn ja salmiakkipussin sekä smhootien. Sitten oli ruoka oli lintströmin pihvit oli ne varmaan naudanlihasta kun ei ollut meille sianlihattomille omaa ruokaa, oli lohkoperunat myös. Oli hyvä ruoka kunhan oli sianlihaton söin kun uskoin niin.

Siitä lähdin töihin ulkotöiden keittiölle keittelin kahvit myös puutarhaporukalle eli kaksi pannua. Tiskasin myös astiat koneella tuli kello 13,45 puutarhaporukka kahville ehdin juuri keittää kahvit. Työporukka tuli kahville noin 14,10 onneksi jäi kahvia puolipannua puutarhaporukalta kun tuli työporukkaa niin paljon riitti kahvi kaikille.

Tulin töistä kello 14,30 osastolle oli ruoka kello 16 syötiin puuroa mehukeitolla oli se hyvää tuli vatsa ihmeen täyteen. Menin nukkumaan ruuan jälkeen sain pienet tirsat otettua mikä hyvä oli kun viimeyönä heräsin jo kello 00,08 mistä nukuin viellä kello 1,07 asti siitä asti olen hereillä ollut. Ja sen huomaa koko päivästä olen ollut todella outo koko päivän. On jengi aina outoa minua kohtaan kun väsynyt olen kai oma käytös on outoa.

Minä nukahdan hyvin illasta kun menen nukkumaan jo kello 19,30-20 välisenä aikana, mutta herään yöllä aikasin noin kello 1-3 välisenä aikana mikä on turhan aikasin. Vaikuttaa aikanen herätykseni koko päivän hyvinvointiin. On uneni kärsineet Lito ja risperdinon lääkkeiden aikana, nukun puhtailla hyvin rauhallista levollista unta. Lukekaa mitä oireita on tullut Litosta ja risperidonista Litoa viellä hirveä määrä löi ryssälääkäri V,T 1500 milliä sanoo porukka että on se myrkytysvaara tiedä sitten.

Luin juuri netistä Lito myrkystä on siinä paljon sivuoireita mitä minullakin on vapinoista alkaen mistä kuulemma pitäisi heti ilmoittaa hoitohenkilökunnalle täällä Ohkolan sairaalassa eivät ole mitään kantaa ottaneet oireisiini.

Seksihalut mennyt spermaa ei tule, päänsärkyä jatkuvasti mihin olen joutunut käyttämään eniten koskaan särkylääkkeitä. Verenpaineet heilahdelleet jos nyt on lääkkeistä, unet kärsineet mitkä vaikuttaa koko hyvinvointiin. Ja kokonaisvaltainen huono olo, en tiedä miksi on ryssälääkäri V,T minua vastaan kun en edes tunne koko saatanan hyypiöä.

Laittoi Liton kuulemma hoitajien puheilla. Kummasti on noi ryssät minua vastaan, tiedä sitten miksi ellei kaikki juonna sodasta. En muuta kyllä keksi toki on minulla muitakin epäilyksiä touhusta mutta pidän ne asiat omana tietonani tutkinnan alla on asiat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...