maanantai 4. marraskuuta 2019

Yöllistä tarinaani Ohkolan sairaalasta..

Heräsin äsken kello 0,25 otin yhden särkylääkkeen pieeneen päänsärkyyn, mikä luki olevan Lito myrkkylääkkeen sivuoire. Mikä on myös vapina mitkä pitäisi kuulemma heti ilmoittaa henkilökunnalle, minä olen vaarmaan puolivuotta puhunut oireista ei mitään kannanottoa asiasta.

Mitattiin myös äsken verenpaineet mitkä käski venäläinen naislääkäri aina mitata kun särkylääkkeen otan päänsärkyyni. Ehdotti lääkäri jo verenpaine lääkettä minä tiedän melko varmuudella Liton ja risperidon lääkkeistä johtuvan paineeni kun niiden aikana on kaikkea oiretta tullut. Toki myrkkyjen aiheuttama huono nukkuminekin vaikuttaa paineisiin ja kaikkiin oireisiin.

Oli paineeni hyvät toki ne yöllä aina paremmat on oli paineeni 130/ 77 pulssi oli 71 eli todella hyvät oli paineeni. Jätin melko tarkaan pois kahvin ja energiajuoman mitkä kyllä nostaa paineita. Kun nyt omilleni pääsisin jäisi myrkkylääkkeet minulta pois ei kukaan sadisti pakota minua myrkkyjä syömään tai teen semmoisista varoittavan esimerkin. Vien Espooseen uuniin semmoiset sadistit eiköhän siellä krematoriot oli viellä toiminnassa.

Kyllä olisi Krematorioon tyyppejä menossa saisi kaikki sadistit ja heidän hännystelijänsä sinne työntää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...