maanantai 16. joulukuuta 2019

Lähdin kävelylle viellä illasta. Näin tutun ulkomaankaverin pihalla kävelin kaupallepäin sen kanssa tulin takasin menen aamusta kaupoille.

Innostuin lähtemään viellä alkuillasta kävelylle pimeetä jo oli mutta muuten oli hyvä ilma. Oli alaoven edessä tuttu kaveri töistä ja osasto 30. Lähdin kaverin kanssa kaupoillepäin. Kävelin puoleenväliin kaupoille kaveri jatkoi kävelyään. Minä tulin takasin talolle päin kävelin tonne talon päätyyn asti. Oli siellä potilas H juteltiin sen kanssa jonkun aikaa puhu se menevänsä huomenna   vanhempiensa haudalle.

Kohta onkin lääkkeet ja iltapala tulisi nyt hyvä iltapala kun on vähän nälkäkin oli vaan puuro  mehukeitolla iltaruokana. Tulisi nyt kalkkunaa ja juustoa on vähän nälkä minulla.

Kävin äsken lääkkeillä on perkele pakko ne ottaa kun kyrvät kapo hoitajat kyttää vieressä. Meni taas Lito myrkkyä 1200 milliä ellei sitten ole tullut muutoksia sitten meni risperidoni 6 milliä sekä lisätty saatanoiden tahdosta 20 milliä olantsapiinia. Kumma vaan kun olen kysynyt jo osasto 30 mistä lensin tänne osastolle 20 miksei ole lopetettu LITO MYRKKYLÄÄKETTÄ. Kun apulaisylilääkärin N,R määräyksestä piti LITO myrkky jäädä pois. Onko sitten se jäänyt kun en mitään piikkilääkitystä suostu ottamaan.

MIETTIKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET MITÄ TEKEE LÄÄKKEET MINULLE VALITIN JO  KUUKAUSIA OSASTO  30 LITON JA RISPERIDONI LÄÄKKEIDEN AIHEUTTAMIA SIVUOIREITA. TÄÄLLÄ ON OLONI OLLUT PAREMPI VARMAAN OSASTO 30 PORUKKA AIHEUTTI MINULLE STRESSIÄ KUN HUUMEVÄKEÄ OLI SIELLÄ PALJON. MINÄ HUOMAAN YLIHERKKÄNÄ PIENENKIN ILMAPIIRIN MUUTOKSEN.

ON MINULLA YLILUNNOLLINEN KYKY VAISTOTA ASIOITA MUUTENKIN ON MINULLA YLILUONNOLLISIA  KYKYJÄ MONELLA TAVALLA. SEMMOINEN KUKA OSAA OTTAA VASTAAN KYKYNI JA USKOO MINUUN SEMMOISESSA TOIMII MYÖSKIN PARANTAJAN KYKYNI.

ON MINULLA KAUKOPARANTAJAN KYKY VOIN PUHELIMESSAKIN RUKOILLA JONKUN PUOLESTA. JA KUN MOLEMMMAT OVAT SAMALLA AALTOPITUUDELLA SILLOIN TOIMII RUKOUKSENI JA PARANNUSTA TAPAHTUU. MUTTA USKO PITÄÄ OLLA MOLEMMINPUOLEISTA.

RAUHALLISTA YÖUNTA KAIKILLE KANSAKUNNILLE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...