Tekivät muutoksia huonejärjestelyissä siirsivät pari kaveria samaan huoneeseen. Minä saan asua tässä toistaiseksi, nostin mekkalan kun olivat järjestämässä minua yhden kaverin huoneeseen. Sanoin että olen eniten lusinut näissä taloissa joten vaadin ettei tarvitse minun lusia kaverin kanssa. Kirjoitan yöllä kun herään niin aikasin eli tulee siinä ongelmia kämppiksen kanssa. Vielä kun ovat nämä mielenvikaisia , minä en itsestäni noteeraa kun alkoholismin.
Sitä viinapirua on minusta ajettu vuosia pakkohupituomiolla viinapiru kuoli minusta kun pahimmissa paikoissa lusin. Järvenpään pidätyksestä aloitin. Sieltä jokelaan ja annekseen tiesin kokoajan että leivotaan minulle hupituomiota. Kumma kun kytät laittoi minulle muistaakseni asianajajan miksi pitivät minua koko ajan lääke tokkurassa. En muista oikein mitään koko rosiksesta. Pekka Husgaffeli laitettiin minulle asianajajaksi pyysi Pekka minulle mielentilaa. Ei ollut juttukaan niin paha että olisi se mielentilaa vaatinut.
Olisi enintään ollut juttu pahoinpitely. Nyt sain tappotuomion ja syyttäjä vaati minulle 9 vuotta. Mutta meni viranomaisten vetämä mielentila läpi ja sain 8 vuotta pahinta hoitoa. Sanoi Järvenpään kyttiksellä poliisi minulle kun kuulusteli se minua, että leivotaan sinulle Kaitsu hupituomio.
Emme saaneet apua Veli Venäläisen Vadimin kanssa sanoi ne vissiin Vadimille että opettele suomen kieli kun soitat hälytyskukseen minulle kuulemma sanoivat että työnnä viinaa uhriisi eli kaveriisi. Vadim puhui ihan ymmärrettävää suomea. Tämmöiset asiat on minulla tiedossa en nyt voi tarkkaan muistaa asioita kun on kaikki paperini ja tavarani jääneet huumekavereiden kämpälle Keravalle. Kysyin samassa talossa asuvasta kirpputorilta kuka vissiin omistaa kiinteistön tavaroistani, sanoi muija ettei se tiedä mitään tavaroistani.
Lukekaa blogiani on siellä paljon juttua asiasta.
KOSTOA HAUTUEN SILLÄ OLEN JAKSANUT NÄMÄ VUODET. ON AIKA IIich Ramirez Sanchez ISKEÄ SEKÄ BAADER MEINHOF. MINÄ ISKEN JUMALAN RUOSKALLA SE ON ANKARA PAHOILLE. EN SAATANAN KOIRAT LUSINUT HUPIA KYMMENIÄ VUOSIA. KOSTAN TEILLE SADISTEILLE KIDUTTAJILLENI KAIKKI NÄMÄ VUODET RANKEMMAN MUKAAN. JUMALAN KÄSI ON ANKARA JA ANTEEKSI ANTAMATON.
Sitä viinapirua on minusta ajettu vuosia pakkohupituomiolla viinapiru kuoli minusta kun pahimmissa paikoissa lusin. Järvenpään pidätyksestä aloitin. Sieltä jokelaan ja annekseen tiesin kokoajan että leivotaan minulle hupituomiota. Kumma kun kytät laittoi minulle muistaakseni asianajajan miksi pitivät minua koko ajan lääke tokkurassa. En muista oikein mitään koko rosiksesta. Pekka Husgaffeli laitettiin minulle asianajajaksi pyysi Pekka minulle mielentilaa. Ei ollut juttukaan niin paha että olisi se mielentilaa vaatinut.
Olisi enintään ollut juttu pahoinpitely. Nyt sain tappotuomion ja syyttäjä vaati minulle 9 vuotta. Mutta meni viranomaisten vetämä mielentila läpi ja sain 8 vuotta pahinta hoitoa. Sanoi Järvenpään kyttiksellä poliisi minulle kun kuulusteli se minua, että leivotaan sinulle Kaitsu hupituomio.
Emme saaneet apua Veli Venäläisen Vadimin kanssa sanoi ne vissiin Vadimille että opettele suomen kieli kun soitat hälytyskukseen minulle kuulemma sanoivat että työnnä viinaa uhriisi eli kaveriisi. Vadim puhui ihan ymmärrettävää suomea. Tämmöiset asiat on minulla tiedossa en nyt voi tarkkaan muistaa asioita kun on kaikki paperini ja tavarani jääneet huumekavereiden kämpälle Keravalle. Kysyin samassa talossa asuvasta kirpputorilta kuka vissiin omistaa kiinteistön tavaroistani, sanoi muija ettei se tiedä mitään tavaroistani.
Lukekaa blogiani on siellä paljon juttua asiasta.
KOSTOA HAUTUEN SILLÄ OLEN JAKSANUT NÄMÄ VUODET. ON AIKA IIich Ramirez Sanchez ISKEÄ SEKÄ BAADER MEINHOF. MINÄ ISKEN JUMALAN RUOSKALLA SE ON ANKARA PAHOILLE. EN SAATANAN KOIRAT LUSINUT HUPIA KYMMENIÄ VUOSIA. KOSTAN TEILLE SADISTEILLE KIDUTTAJILLENI KAIKKI NÄMÄ VUODET RANKEMMAN MUKAAN. JUMALAN KÄSI ON ANKARA JA ANTEEKSI ANTAMATON.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti